Hallo dames, Janne, mijn cyclus loopt mooi gelijk met de jouwe. Op basis van afscheding en wat buikpijn dacht ik vrijdag mijn eisprong gehad te hebben (maar was verwacht voor zaterdag). Maar nee hoor, temperatuur juist omlaag. Vast ervan overtuigd dat dat vw de eisprong was - en vanochtend nog steeds geen temperatuurstijging? Grmmmblh.... Vandaag wel weer ongi gevoel, afscheiding wordt alweer wat minder. Vandaag misschien dan?!?! We zullen het morgen wel zien... Mijn NOD wordt dus minstens 27 mei en misschien nog iets later. Nog even geduld hebben maar... Volgens mij zitten we best met een aantal meiden die eind april hun NOD hebben dus dan kunnen we lekker tegen elkaar aan ouwehoeren als het lastig wordt... Neeke
Balen he Neeke. Ik voel me nu toch echt als na mijn ei. Pijnlijke liezen, mijn buik is dikker, blauwe kringen onder mijn ogen, opgezette enkels. Allemaal dingen die ik anders na mijn ei heb. Of is dat ei nog niet geweest of nu het zomer is is de temp veranderd of ligt het aan de symptomen? Raar lijf.
Heel herkenbaar allemaal, normaal voel ik me altijd super rond mijn eisprong maar nu is het allemaal wat minder optimaal. Zit wat minder goed in m'n lijf dan anders rond deze tijd. Mijn baarmoeder zit volgens mij wel weer extreem laag - dat duidt toch ook op je vruchtbare periode of niet? Ben daar nog niet zo bekend mee... Zal m'n man eens vragen of die wat gevoeld heeft gisteravond En morgen maar weer temperaturen... Had twee cycli geleden iets vergelijkbaars, was ervan overtuigd dat m'n eisprong geweest was (zonder temperaturen) maar die bleek dus een week later pas te zijn geweest. Dat heeft wel wat zwangerschapstesten gekost ... Maar dat was pas de tweede cyclus na mk, de vorige cyclus was weer een stuk beter op schema en die klopte wel, dus ik hoop maar dat die trend doorzet! Voorlopig zitten we nog wel effies op dit mei-forum
Nee deed ik ook nooit maar het wordt regelmatig genoemd, dus... Denk ook niet dat het veel toevoegt, temperatuur is toch het betrouwbaarst en het minst subjectief! Het zal voor mij niet een routine worden, ik vind tempen al genoeg inzicht geven... Grts Neeke
jeetje wat zijn er veel he die nu hun nod hebben. @ nies hoe is het? heb je al getest of kun je je inhouden? @ missburn en jij denk je al aan testen? spannend hoor. @ greet jammer hoor greet dat je toch ongi geworden bent. hopelijk is juni een heel goede maand voor jou. veel klusplezier. @ marian79 voor jou ook: op naar juni!! @ marretje dat is een goede ja, dat het vandaag maar een mooie moederdag mag zijn. dat doet mij opeens beseffen dat het vandaag moederdag is. ik had meer dan twee weken geleden eirsprong, maar na de heel lange cyclus de vorige keer en dat het de 8ste ronde al is, probeerde ik mij niet in de war te laten brengen dat ik nu nog niet ongi was. wel waren mijn borsten dus groter vanaf 5 dagen na eisprong en deden zeer. vanochtend vroeg wakker. toch maar even testen. en ik vertrouw de test gewoon niet want er stond een heel vage tweede streep. nadat ik er toch al wel wat testen gedaan heb de vorige rondes dacht ik meteen dat klopt niet. zo raar als het raak zou zijn. dus ik durfde het eigenlijk nog niet te vertellen aan jullie. wij zijn er zelf nog heel rustig onder. morgen eerst maar eens eentje bij de etos of kruidvat halen. ik heb ook wel eens gehoord dat dames dan nog een keer testen en het dan toch niet positief is. maar ja, hopelijk voor mij een heel goede moederdag, dat het maar bevestigd mag worden dinsdagochtend. voelt heel raar om dit te schrijven. heel onwerkelijk. to be continued! ennu voor alle andere veel succes! dat het voor veel anderen een super moederdag mag zijn.
Oei Dorito, spannend!!!!!!!!! Klinkt allemaal wel erg goed zou ik zeggen. Succes alvast voor morgen! @Nies: weet jij al meer?? Neeke
@ neeke. raar he?! ik wacht maar geduldig af. ik heb trouwens ook nooit aan mijn baarmoeder gevoeld. verloskundige zei ook nog dat wij geen artsen zijn. en eigenlijk probeer ik het toch een beetje met rust te laten daar binnen. behalve het klussen dan, hi, hi. temperaturen doe ik wel, omdat ik er heel rustig van wordt. wel altijd jammer als hij dan naar beneden gaat, maar dan heb ik in ieder geval het idee dat we er zelf alles aan gedaan hebben met klussen in de goede periode.
Dorito, een streepje is een streepje hoor!!! Ik had dat ook en was zwanger en Marretje had dat ook en is zwanger. Dus ik denk ( weet bijna haast wel zeker) dat je toch echt een kindje in je buik hebt.
hoi janne ik heb sinds vanmorgen ook pijnlijke liezen dus dat kan van een eisprong zijn? ik blij dat ik gisterochtend nog geklust heb!! xx lorfiedal
Ik heb dat altijd na de eisprong. Maar ik weet nu zeker dat ik nog geen ei gehad heb, want ik heb heel veel slijm ( sorry) en mijn temp was vanochtend ook nog laag. Ik zit nu in ronde 7 (9) en het is toch elke keer anders. Behalve de temp dan die is elke cyc. hetzelfde.
ben te moe om alles te onthouden wat ik net schreef. iemand ong geworden jammer dorito hoop op meer streepjes. nies ? getest? verder kwee nie meer..... hier had ik vandaag ong krampen lies krampen , steken kwee nie. ga zo eerst lekker douchen knap ik wel van op leker warm douche. liek.
spannend hoor Dorito, ik hoop dat we je morgen kunnen feliciteren!! Liek, naar dat je zo moe bent, ik hoop dat je snel opknapt! Karin
Hee Lorfiedal, Janne, Harley, Indey, Hoe voelen jullie je nu? Ik voelde mijn eisprong normaal gesproken wel, maar vandaag is het wel heel extreem. Voel me meer ongi dan eisprong-erig, met een opgezette buik, veel kramp en last van mijn onderrug - en nu ik dit schrijf krijg ik ook nog pijnlijke plekken net boven mijn liezen. Zijn er dames die dit herkennen? Zou me er bijna zorgen om maken! Dit is wel heel heftig. Nodigt niet echt uit tot klussen moet ik zeggen... Dus dan maar hopen dat de eisprong inderdaad vandaag is!! Neeke