haha... gelukkig gaan jullie (snel) met goede moed verder! Veel succes de komende periode en veel plezier met klussen. Wel fijn om te weten dat je idd vruchtbaar bent! Met je benen wijdt voor een andere man is idd erg vreemd, maar ja alles voor het goede doel toch!
Hahaha, leuk he, mannen vinden deze klussen leuker dan de klussen in huis Tis net eigen huis en tuin maar dan op een andere manier! Gelukkig dat je weet dat jullie allebei vruchtbaar zijn! Zet 'm op! Liefs Nies
het is mij gezegd dat je alleen bruinverlies niet als een menstruatie mag zien... ik had ook 6 dagen bruinverlies en was zwanger!! Je kent je eigen lichaam het beste, dus wie weet???
haha, mijn mannetje is links en met klussen in huis ook echt links!!!! Hij zei al: ik ben in het andere klussen tenminste niet links!!
Nee, ik ben echt niet zwanger...Heb 2 dagen gemenstrueerd, maar na dag 2 heb ik nog maar een ietsiepietsie bruine afscheiding af en toe...Heb nu dus al een hele tijd maar iets van 2 dagen menstruatie en vraag me af of dat wel normaal is???
ohh. oke, ik heb ook wel eens maar 2 of 3 dagen gemenstrueerd dus dat kan geen kwaad denk ik! Succes met klussen!!
Hey dames ben er ook weer even. Ik heb er al weer lekker veel zin in om aan de klus te gaan, dus dat komt wel weer goed hihi. Dan maar hopen dat de rest ook goed komt.
Dank je. Ik heb het dus niet maar af en toe, maar altijd...Hoor van de meesten dat hun menstruatie langer duurt. Verder verloopt mijn cyclus gewoon normaal en weet ik ook wel bijna zeker dat ik een eisprong heb. Dus zal wel goedkomen toch? Ook ik heb alweer zin in het klussen Hopelijk hebben die netten van deze maand een goed resultaat...
ik ben net maar eens even naar de marskramer geweest en een thermometer opgehaald. Ik dacht: laat ik eens elke morgen gaan temperaturen! Als we een babytje mogen krijgen ben ik er één nodig en ik geloof dat het ook wel eens handig is als ik of mijn mannetje koorts heeft! Het is natuurlijk niet handig dat ik al op dag 8 zit, maar ik zie wel. Kan ik me ook eens gaan verdiepen in die tempkaartjes.
He Elvira, ik had ook altijd maar 2 dagen echte menstruatie en dan nog wat rotzooi!! Dus het lijkt met niet zo'n probleem!!! Succes weer he!! Karin
Dank je Karin! Op zich vind ik het ook helemaaaal niet erg dat ik het maar 2 dagen ben. Dacht alleen dat het misschien minder goed was, maar dat zal dan wel meevallen. We gaan er weer voor hoor
ik doe ook mee met deze topic! ik ben begin feb gestopt met de pil en mijn 1e natuurlijk menstruatie kreeg ik op dag 37 en nu ben ik gisteren ongi geworden en zat ik op dag 33...4 dagen eerder...het gaat de goeie kant op. mijn vorige ongi was maar een heel klein beetje en nou loop ik echt helemaal leeg sorry! nou voor alle meiden heel veel sucsex deze ronde!
Ik heb deze keer precies hetzelfde gehad Elvira Toen ik mn maansteen droeg was ik zomaar ruim een week ongi , maar nu nog maar 2 dagen En de 2 dagen erna alleen maar bruine afscheiding af en toe . Heel vreemd , maar niets om je zorgen over te maken Marretje en Patje en alle andere meiden die ik ben vergeten ....... veel succes Weet zeker dat het hier gaat lukken aan ons heerlijke meer En ja , ik heb dus ook alleen nog maar last van afscheiding Vind het zo een vies gezicht blehhhhhhhhh Heb wel steeds steekjes in mn buik Maar dat zal nog wel de nasleep van mn ongi zijn Gelukkig kunnen ook wij weer snel aan de klus Te beginnen met vanaaf , word toch steeds te vroeg en wil niet het risico nemen dat we hem missen En extra klussen is natuurlijk nooit weg Hihi , we zijn vandaag wezen kijken voor mooie lingerie Maar ik heb niets gekocht . Mn mannetje had een winkeltje uitgezocht waar een setje gewoon 150 euro koste Toen heb ik mn mannetje dus met een noodvaart uit die winkel weggetrokken , is hij belazerd Vind het natuurlijk superlief van hem ,maar hou dat geld liever apart voor ons kindje in de maak Tja , dan wil ik toch graag wat nieuwe spulletjes kopen om de meubeltjes die we hebben ( nog van onze oudste ) iets te veranderen . Dus straks even op inet snuffelen of ik wat leuks kan vinden Maar dan wel ergens waar het niet zo bijster duur is pf . Tjonge wat een geld zeg , dat heb ik er echt niet voor over hoor . Al is mijn mannetje het daar niet mee eens Leuk was wel weer dat ik echt overal bikini`s zag hangen en natuurlijk moest ik weer aan ons geweldige forum meer denken hihihihi Me ventje vroeg al wrom ik zo stom aan het grinneken was ( probeerde het niet te laten merken .......... mislukt dus ) Groetjes Joyce
He joyce, mijn mannetje vindt het ook altijd erg leuk om dure lingerie te kopen voor mij!! Ik vind dat wel erg leuk, maar idd erg duur!! Meestal krijg ik dan wat op mijn verjaardag of met de kerst! Het is duur maar het zit als gegoten en blijft ook erg mooi!! Ik hoop dat het wel wat beter weer wordt binnenkort, want dan kunnen we gezellig kleppen aan de waterkant. Nu is het nog een beetje koud! Ik woon aan het overijsselskanaal, maar nog geen bikini's te zien. Mijn bikini mag trouwens wel weer eens uit de kast om eens even aan te passen, we gaan over 4 weekjes lekker 2 weken op vak naar zuid-frankrijk. mmmm, ga ik daar wel aan de waterkant zitten. Wie gaat er mee???
Klinkt goed Patje...Misschien kunnen we allemaal mee als vissers Ik ben van mening dat zon goed is voor de eieren En ook ik vind lingerie op zijn tijd wel leuk, maar die bedragen die je noemde zou ik ook een beetje zonde vinden voor zomaar tussendoor Joyce. Zo in het begin van de cyclus zie ik het altijd weer helemaal zitten. Dan kun je ervoor gaan! De laatste 2 weken vind ik slopend blehhh wat duren die altijd lang....
Patje , ik wil graag met je mee Alleen jammer dat ik geen vakantie dagen meer heb Elvira , dat zijn ook abnormale bedragen hoor Daar geef ik het niet aan uit , weet wel betere dingen met mn geld te doen ( of dat van mn mannetje , hoewel we 1 portemonee hebben ) En ik ben dr ook van overtuigd dat zon goed is voor de eieren Kunnen ze lekker broeden Word tijd dat de zon hier eens echt goed doorbreekt in ons koude kikkerlandje En dat vissen zie ik ook al helemaal zitten hihihi . Mn mannetje zorgt wel voor de visjes , die wou om 21.00 uur al naar bed Ze moeten wel zwemmen zegt ie dan hihihi We gaan dan ook lekker vroeg naar bed . Buiten het feit dat de visjes wel moeten zwemmen , moeten we ook oefenen om in conditie te blijven he Stel je voor dat we echt aan de gang moeten , dan kunnen we niet omdat we niet zijn blijven oefenen Dus goed in conditie blijven is van uiterst belang Is ook beter voor onze armpjes he , anders kunnen we de netjes niet goed vast houden straks Groetjes Joyce
Hahahah voor de armpjes....ga je handwerken dan? Mijn mannetje is 'm gesmeerd. Eens kijken of ik het straks nog gezellig kan maken als ie terugkomt...kaarsjes aan, potje massage-olie klaar.....klnkt goed he. Nu nog wakker blijven tot ie terugkomt En anders verplaatsen we het naar morgen. Een paar rustdagen kunnen ook geen kwaad toch..
Handwerken ............. uh beetje opwarmen he Maar verder is het ook nog hard werken hoor Standje hier , standje daar , je kent het wel Hihi en als je doggiestyle doet ( schijnt goed te zijn voor de zwemmertjes ) leun je ook op je armen En je moet ook nog eens zorgen dat je niet wegglijd Hihi in elk geval wel als je zo een bed hebt als ons hihi . Groetjes Joyce