snik heb toch best ong krampen dus ik geloof er niet meer zo goed in helaas.... liek. vuur en vlam daarbenee. heb nog wel witvloed . maar ik verwacht ze toch al snel die duiveltjes. liek.
hoi dorito ze zijn er nog niet doorgekomen tot nu toe vandaag is het de NOD. kdenk dat je het verkeerd gelezen hebt in mijn postje. ik had deze morgend wel wat symptomen maar weet niet goed of het op een zwangerschap kan duiden. groetjes greet
Zijn wij met z'n 5en nog? Ik temp ook altijd 's avonds en hij was nu hoger dan anders. hopelijk is nu mijn ei eindelijk( 2 dagen te laat) gesprongen. We zien het morgenochtend wel. Ik laat het weten.
Hoi Meiden, Een beetje laat maar kon niet eerder reageren, visite is net weg. Ik ga morgen testen, heb nog geen test in huis dus die moet ik morgen eerst halen, gister geen tijd meer voor gehad omdat we gistermiddag ook visite kregen. M'n schoonouders waren er en ik wilde hun nog niet laten weten dat we gaan testen. Morgen ga ik dus een test halen, nog geen spoor van de duivels te zien, dus ben best nerveus nu. Marian, wat jammer meis, had het zooooooo leuk gevonden voor je!! Als ik negatief test dan gaan we samen naar juni hoor!! Lief dat jullie allemaal zo mee leven, ik ben vanavond ook kotsmisselijk , kan wel van de spanning zijn hoor. Ik laat het morgen weten ! Liefs Nies
21 van 28... Tenminste als alles verloopt zoals het zou moeten verlopen. Eind april ben ik met de pil gestopt dus nu is het afwachten op de eerste natuurlijke menstruatie (of juist niet natuurlijk!!)
ik blijf ook nog in de race hoor. Ik gok op 22 mei mijn nod. Dan ben ik op vak dus voor die tijd test ik ff en anders laat ik het weten na mijn vak!!
Thanx meiden, enne 6 uur is wel een beetje vroeg hahaha! Ik duim ook mee voor de meiden die ook nog in de race zitten hoor!..En voor de rest in Juni natuurlijk! Ik kan pas na 9 uur testen, eerder is de apotheek niet open Maar ik laat het direct weten hoor!
19 mei Dus nog zo'n dag of 5 geduld, en geduld heb ik eigenlijk niet Maarja, dat zal wel voor de meesten hier gelden he