Joh ik herken het helemaal Alleen ik moet nog tot 22 mei! Hoeveelste ronde is dit voor je en heb je al last van kwaaltjes oid?
Bij mij was hij dus ook zo vaag.... Maar ik heb een clearblue test gehaald, en ook nog eentje van het huismerk van DA, en die waren overduidelijk. Dan zou ik die eens proberen! Spannend joh!
Ja sorry ..... iedere keer denk ik, aaaaaaaaah zal morgen wel ongie worden en zo kruipen de dagen toch voorbij .. Dus nu twijfel ik ook wel erg hahaha! Maar ik denk het niet hoor, heb nergens last van verder. Alleen vanavond een beetje misselijk, maar heb ook teveel chinees gegeten
Hoi lieve meiden, Weinig tijd op het moment voor mij om actief mee te schrijven, maar probeer wel zoveel mogelijk jullie allen wel te volgen. Ik duim erg voor jullie mee. Het wordt weer eens tijd voor wat positieve berichten. hier begint het ook weer een beetje spannend te worden..., want de nod nadert. ik wacht maar af, net als jullie. Nogmaals ik duim voor jullie!!!
Goede morgen! Wat een hoop pagina's waren er weer te lezen! IK ben dit weekend niet veel thui geweest dus eigen schuld hihi! Marian wat balen zeg! Veel succes in juni meid! Nies wat hoedt je het spannend zeg! Jammer dat ik zo weg moet, mar ik kom vanavond direkt weer kijken hoor! Succes met testen! Dorito wat is het voor jou ook spannend! Het klinkt goed hoor en ik hoop op een dikke streep de volgende keer! Ik duim voor je, je hebt het verdient, je hebt het niet gemakkelijk gehad. Lieke ik hoop dat de duivels toch weg blijven en zo niet bij deze een hele dikke knuffel! Ik voel me goed, maar ik vind het wel vreemd dat FF mijn eidag van dag 14 naar 15 heeft verschoven. Ik snap niet waarom!? Volgens mij was mijn ei op de 14e dag. Balen dat ze dat niet uitleggen. Maar goed, volgens mij is het deze ronde niet raak en ga ik naar juni strakkies. Ik heb er geen goed gevoel bij deze maand. Kweenie ben er wel erg laconiek onder.
Mijn temp is 0,2 omhoog gegaan, maar zeker nog geen eisprong temp, dus ik weet het niet. Als het wel zo is, zit ik pas op 29 mei, dus nog ( o nee he) later
maandag de 22 is het 2 weken na mijn ei dus ik waag dan zaterdag vast een test We zien wel of ie dan al posi is en zo niet dan gaan de maandverbandjes en testjes maar mee op vak!!!
Als ik zwanger ben voel ik me ook altijd lakoniek. Nee hoor ik ben niet zwanger, nee. En dan toch wel dus. Er is nog hoop hoor
Goedemorgen ladys Ik heb ook een hele rare dag gehad gister volgens mij mijn ei gesprongen en had ook buikpuin of ik ongesteld moest worden maar dat gevoel ging vrij snel voorbij. Ook last van mijn lies en had ik allemaal niet van mijn eerste 2. Wat ik ook had is maagzuur tegen de avond die heb ik al sinds vrijdagavond. Ik heb die zondag flink last gehad van duizelingen en vanmorgen net mijn kinderen naar school gebracht ik was nog niet thuis of ik moest rennen naar de wasbak als maar gal gespuugd en niet erg lekker nu. Voel me raar in mijn hoofd enzo maaar je het is gewoon afwachten en ik mag tegen 30 mei testen of eerder ik zie wel. Indey
@Elvira, balen meid dat ik je nu in Juni zie staan en niet in een ander topic!! heel veel succes deze ronde meid!! @Lieke, spannend meid, hopelijk blijven ze weg en is het raak!! @Nies en dorito, wordt wel erg spannend meiden!! succes!! ik heb verder nog niet alles doorgelezen het is ook wel heel erg veel nog heel even en de verbouwing is klaar en heb ik weer tijd om gezellig mee te kletsen!! iedereen die ik vergeten ben heel veel succes met wachten en/of klussen en hopelijk komen er veel zwangere bij deze maand!! tot snel liefs, Neeltje
Goeiemorgen meiden, Nou ben net naar de apotheek geweest en een test opgehaald. Nu nog ff wachten tot ik moet plassen Ik heb de zenuwen in m'n buik. Nog heel ff wachten dus Liefs Nies
hahaha, ja sorry, ik moet bijna , tis niet om jullie in spanning te laten maar ik moet echt nog nog niet plassen. Voor ik de kids naar school bracht ben ik nog geweest en dat was om 8:20 uur. Weet je wat ik doe, ik zet gewoon een foto van de test erop, wel of niet negatief, dus neem de camera mee