Thanx meiden, voor de lieve woorden! Heb me er alweer bij neer gelegd hoor, dat het niet zo is. Tis nu wachten op de rooie rakkers en dan maar weer door, tis niet anders.... Dikke knuffel voor jullie allemaal! Liefs Nies
he greet ik was helemaal in de war. hoe is het nu? dank je wel harley voor de lieve woorden en ook alle anderen. ik heb vanmiddag een cb test gekocht die ik morgenochtend wil doen. ik had nog zo'n dipstick liggen ne die vanmiddag toch nog even gedaan. kon me niet inhouden. die had ook een licht tweede streepje. nou morgenochtend dan voor het echies. het opvallende is dat de gynaecoloog woensdag belt met of ik vorige ronde eisprong had en of er nog iets uit bloedonderzoek gekomen was. hoop dat ik het tegen die tijd toch wel zeker weet met de cb test. ik laat het jullie morgen weten en dan ook een uitgebreider berichtje van mij als steun voor de anderen (moet zo weg). dikke knuffel!!!
Spannend Dorito, ik hoop morgen op een dikke vette 2e streep voor je! Nies, balen joh van die negatieve test, maar zoals Elvira al zeg, zolang ze er nog niet zijn de moed niet opgeven hoor!! (ff off topic wat heb je een hele mooie border!! Doe je er ook iets aan sport mee? Ik heb er zelf ook 2 vandaar mijn interesse )
Dorito ik leef met je mee! Ik ga er gewoon vanuit dat het streepje morgen is gepromoveerd tot mega streep! Succes met testen! Nies jammer dat het negatief was, maar idd zolang er geen duivels zijn is er nog hoop. Bij mijn 1e zwangerschap testte ik ook pas na ruim een week positief dus ik blijf toch voor je duimen hoor! Gelukkig was de cursus waar ik vandaag heen moest sneller afgelopen. Heb ik nog wat aan m'n avond. Het blijft vreemd van FF dat ze die lijn hebben verschoven. Maar ja, ik ben benieuwd ik zie wel wat er gebeurt morgen met mijn temp. Janne toch heb ik het gevoel dat het niks is hoor deze maand. Ik heb eigenlijk meestal wel gelijk in die dingen.
nies jammer zeg, harly, ster ,eliva ,neeltje .......... hier nog geen duivels te bekennen maar ik heb de hele dag zulke krampen al dus ik geloof er niet meer in dat er een posi test uit gaat komen. laat ze maar komen als het losbarst dan zijn de krampen weg. liek.
nou meiden het wachten is begonnen! ben 2 keer gependeld en er kwam 2 x hetzelfde uit??! heb wel al vanaf zondag pijn in mijn liezen wat kan dat nu weer zijn. een lichaam is soms ook maar een raar iets. nou allemaal succes met wachten deze maand. en nies op naar de volgende ronde of misschien niet??!! het kan nog zolang de er niet zijn
Ja laat maar losbarsten Lieke, dan kunnen we door he! Ik ben kotsmisselijk en voel ze ook al aankomen, ook al spotting gehad (meestal een teken dat het een deze dagen er van gaat komen). Geen zin meer in wachten!!
@dorito het gaat goed hier maar ze zijn er nog altijd niet tot nu toe, heb wel krampen in mijn onderbuik, de krampen doen me denken dat ik ze al heb maar nog niks gezien. en ik ben ook heel rap moe als ik pas uit men bed kom dan zou ik al kunnen terug kruipen. @ janne ik test nog niet hoor ga toch nog ff wachten heb de vorige rondes ook te rap getest dus dat wil ik vermijden en daarom wacht ik liever wat, heb al teveel geld aan testen uitgegeven de vorige cyclussen. groetjes greet
Bah Ster en Lieke, laat het maar snel komen dan he!? Lorfiedal wat had je gependeld dan? Greet spannend!
meiden ik wacht en duim met jullie mee het is gewoon klote om zolang te wachten en ik voel ook van alles en denk zal ik een test ja ja dan ben ik van mijn onzekerheid af en dan denk ik nee veel te vroeg echt erg hoor dat gewacht en zo nu heb ik een megabuik dus kan er ook wel weer bij maar voel me nu goed straks evne mijn zoon naar judo van 18 tot 19 en dan is het weer avond weer een dag voor bij Indey
Tja Indey balen he dat wachten. Nu testen heeft totaal nog geen zin dus zekerheid ho maar grmbl.... Inderdaad maar proberen zoveel mogelijk afleiding te zoeken en er het beste van hopen. Ik weet het valt niet mee.
en bij jou harley vier keer op een meisje in april lees ik dat goed?? en niet gelukt? groetjes lorfiedal
Hoi Marielle, Ik heb je even een pbtje mbt de Border Enne, kep de moed wel opgegeven hoor, kan me niet voorstellen dat ik nu nog een positieve test zou krijgen, er was niet eens een licht streepje te zien Maar geeft niet, ben er al een beetje overheen, we gaan gewoon stug door ! Liefs Nies
He dorito je houdt de spanning erin!! Morgen kijk ik weer.... Lieke Ster, naar hoor dat jullie weer het idee hebben dat het niet gelukt is. Ik hoop dat dan de duivels zich snel aandienen.... Karin
Harley . ja inderdaad laat het lekker komen dan is de kop er weer af inderdaad leuk dat je nog hier kijken duikster heb nu nog alleen witte slijmsliertjes... liek. maar nog steeds krampen...
Ja laat die positieve testen maar komen, wij kunnen nog wel wat dames in de januarimama's gebruiken hoor!