Goeiemorgen dames! Nou hier nog niks te bekennen, zit echt te wachten tot er iets doorbreekt, maar vooralsnog niks. Na die negatieve test gister mag het van mij nu wel komen! Ik hoop voor alle meiden die nog zitten te wachten tot NOD een super vette streep en voor de meiden die eieren aan het verzamelen zijn een super ei!! Liefs Nies
Wow die Dorito, ik ga zo ff naar je andere topic. hier zijn ze nog niet gekomen. heb opgeblazen buik laat windjes en heb nog elke keer flinke ong krampen niet leuk meer ( als het dan maar komen gaat vind ik het niet erg ). vandaag verwacht ik ze wanneer ik de billing gebruik ( heb het vorige keer ook goed gehad) ik meld mij ( brr moet vanaf 1500 werken de hele avond tot laat ). liek.
dorito gefeliciteerd meid even een vraag ik zie dat je een banner heb nu en staat dat je 4 weken zwanger bent tel je dan vanaf je laatste ongesteldheid of hoe moet ik het zien ? Indey
[dorito gefeliciteerd meid even een vraag ik zie dat je een banner heb nu en staat dat je 4 weken zwanger bent tel je dan vanaf je laatste ongesteldheid of hoe moet ik het zien ? Indey[/quote] Je moet vanaf je eisprong 2 weken terugtellen. en dat zou dan je NOD zijn. want stel dat je een cyc hebt van 6 weken, dan ben je op je NOD nooit 6, maar 4 weken zwanger. Het duurt altijd 2 weken van je ei tot je NOD
Nee Janne, das het lastige ervan, stond het maar op m'n voorhoofd geschreven, VANDAAG EI, hahaha. Ik heb de afgelopen 4 weken wel 4 keer cervixslijm gehad, das bijna een doos vol eieren Ik ging ervan uit dat ik nu weer een cyclus van 25 dagen zou hebben maar inmiddels zit ik al op dag 31... Dus ik heb werkelijk geen idee... Liefs Nies
Nee op je voorhoofd zal het niet komen. Weet gelijk de hele wereld dat. da's ook wat. Maar misschien temp je vandaar. Ik ga stoppen, want ik moet werken doei
hoi nies goh wat vervelend nu zeg dat je in onzekerheid leeft en heb je meestal een cyclus van 25 dagen ? sterkte ermee indey
Hallo, Ben nieuw hier op het forum! Mijn NOD is ongeveer 31 mei (we zijn nog maar net bezig, ik weet niet exact hoelang mijn cyclus normaal gesproken duurt). Dusss afwachten maar! Groetjes!
Hoi Sweepie welkom bij de club en als je vragen heb kom maar op veel succses met het lezen van de berichte Indey
je had inderdaad gelijk. voor anderen was ik altijd zo overtuigd streepje is streepje, maar als het dan over jezelf gaat..... voor jou hopelijk ook een goede maand. nog even afwachten.
hier nog altijd geen denk dat ik nu toch wel een goedkope test ga durven halen van de carrefour. maar heb scchrik dat niet veel gaat zijn. groetjes greet