Ja jij hebt het al 2x meegemaakt zie ik, da's niet mis. Dan ben je zeker wel terughoudend in je blijdschap, als je weer een positieve test hebt? Ik ben bang dat ik pas blij kan zijn als die 12 weken voorbij zijn. En wat ik ook k*t vind, is dat een aantal mensen het wisten, en die weten nu dus ook dat wij met kinderen bezig zijn. Ik wil helemaal niet dat andere mensen dat weten!!
Nu ik dan toch mijn irritaties aan het opschrijven ben Als ik een keer geen trek heb ik alcohol, en ik sla een biertje af, of ik ben moe, of ik heb hoofdpijn, dan krijg je van die veelbetekenende blikken van mensen. Zo van 'ja ja zeker zwanger, nou ik weet genoeg'. Daar word ik agressief van hahahaha
hahaah dat herken ik ook idd, alleen niet dat mensen weten dat we bezig zijn, maar meer gezien de leeftijd van het moet toch wel eens tijd worden...
heb er geen last van bij ons weet iedereen het en moet zeggen er wordt echt niet naar gevraagt ze laten onslekker met rust
Ik weet zeker dat wij een vriend hebben die er elke keer naar zou vragen. Erg irritant. Hij weet dus ook dat het de 1ex fout is gegaan. Van de 2e keer weet hij niet, maar hij hoeft z'n mond ook niet open te trekken, want hij krijgt gelijk een grote mond terug. ( klink ik nu erg agressief?)
Ik ben het met je eens. Ben nu bijna 4 maanden getrouwd en ze vragen steeds Ben je nog niet zwanger. Je ziet er moe uit. Of op een feestje zetten ze expres de filet american voor je neus en dan maar afwachten of je het pakt ja of nee..... ach ja.
Greet en Nies, wat blijven jullie het spannend houden, ik duim! Lieke ook jij nog in de race? Hoop het zo voor je deze keer. En alle anderen veel geluk! En ja, zelf zit ik ook nog in de race. Gisteravond dacht ik echt dat ik ongi ging worden, had bloedverlies, echter vandaag niks te bekennen. Wel is mijn temp gaan dalen... dus het zal er toch echt wel aan komen een dezer daagjes, hopelijk snel dan!!
Wat kinderachtig he. Je zou die mensen! ik heb heel de tijd gezegd dat we er niet mee bezig waren, maar ja na de mk leek het me handiger om toch een aantal mensen in te lichten ( zoals die jongen). Misschien een tip, zeg dat je er nog laaaang niet aan denkt.
Ik zeg steeds. Blijven oefenen. Dan zien ze maar wat ze ervan maken. Vaak krijg je als antwoord. Jullie hebben gelijk ook. Kan altijd nog... Ze moeten eens weten denk ik dan
hoi kaily met mij gaat alles goed nergens geen last van voor de eerste keer wel last van mijn borsten maar dat heb ik altijd voel me eigenlijk wel toppie
WHAAAAAHHHHH Gaaf joh!!! Ik dacht het al wel met dat vage streepje, had ik ook, gezellig, kom je naar topic januari mama's?
wij willen ook, marretje en dorito, kunnen jullie niet wat positieve zwangerschapswolken deze kant op sturen hahaha. en hoe liggen de kansen, summer?
tja de kans is er natuurlijk altijd heb op goede dagen geklust maar mijn gevoel zegt door naar juni maar we wachten het af
.........uh............ja.....hebbes, hhah of het echt gelukt is, zullen we nog enkele dagen op moeten wachten. Hopen en duimen dat het toch raak is summer, en natuurlijk ook voor de anderen.