Jee wat spannend Greet! Hoop dat er snel een tweede dikkere streep komt! Ster en Liek ik blijf duimen dat ze weg blijven hoor. Wordt bij jullie ook eens tijd! Ook voor de rest draaien mijn duimpjes!
Ga ik zekers doen Ben aan't aftellen Tot gauw meid...voor jou de laatste loodjes he....Heb je er een goed gevoel bij? Dacht van niet he, als ik me goed herinner...
ja moest ik nu zwanger zijn dan ist dit kindje toch voor januari. en men zoontje van 16 maand is ook van januari dus dan heb ik 2 januari kindjes
vraagje:was het nou zo ,dat je moet klussen op de dag dat je ovupijn hebt (had er geen zin in met die ovupijn)dat je meer kans hebt op zwangerschap. Ik heb ook altijd last van spotting tijdens de ovupijn. wie o wie??????????????????? heeft dit ook???????????? Ally
Bij mij is die pijn gelukkig niet zo aanwezig en ook spotting heb ik geen last van (tot nu toe). Je bent 1 dag voor je ei idd het meest vruchtbaar....maar kan me voorstellen dat je minder zin hebt met zo'n pijn...Raar geregeld door moeder natuur
good evening ik meld mij nog maar ff. ik ben niet ong geworden heb niet veel ong maar wel stekend aan links. nog wittig afscheiding . snap niet dat ik niet van daag ong geworden ben. vlgs berekening moet dat vandaag toch gebeuren als ik naar billing kijk wat ik heb waargenomen toch 2 weken geleden was mijn laatste slijm waarneming. vanmorgen ik temp nooit dus., was mijn temp 36,8 dacht lol laat ik eens kijken. ben benieuwd wanneer duvels komen. liek. ls ik denk nog steeds dat ze snel komen .
Goh Lieke wat raar zeg, maar wie weet zijn het dan toch geen ongiverschijnselen maar toch tekenen van een zwangerschap? Ik hoop het voor je! Elvira idd ik heb niet het gevoel dat het raak is deze keer. Hebben jullie gehoord van die ooievaar in blijdorp die een kuikentje heeft gekregen? Een mannetje van 3 jaar heeft een paartje gevormd met een gehandicapt vrouwtje van 26 jaar en daar is een kuiken uit gekomen. Niemand had dit verwacht dus echt een klein wondertje! Leuk nieuws! Ik voel me een beetje vreemd. Gisteren was ik heel de dag niet te genieten en ik voel me al een paar dagen niet echt mezelf. Vanochtend werd ik ook weer nier lekker wakker. Ik weet niet wat dat is. Hopelijk is het snel weer over.
Hoi meiden Ik heb iets gevonden op een site en is best intresant maar prik je er niet aan vast het is wel leuk om te lezen en te weten. Misselijkheid tijdens de zwangerschap beschermt de foetus. Tijdens de eerste weken van de zwangerschap hebben heel wat vrouwen last van "ochtend"misselijkheid. In het vakblad 'Quarterly Review of Biologie' stellen 2 evolutiebiologen van de Cornell-universiteit in Ithaca (VS) dat dit een heilzame reactie is van het lichaam van de moeder op haar zwangerschap. Deze natuurlijke reactie zou de foetus beschermen tegen schadelijke stoffen en potentieel gevaarlijke micro-organismen in de voeding. De misselijkheid tijdens de eerste weken is dus eigenlijk tegen aangeboren afwijkingen gericht. Want vrouwen er last van hebben, krijgen overigens minder vaak een miskraam. Veel plezier met lezen meiden Indey
O zo. ik wist niet dat hij van jan is. Of ik heb niet goed gelezen. Maar een streep is een streep hoor.
Daar geloof ik absoluut NIET in. Ik was echt alle keren misselijk en het is ook echt alle keren fout gegaan.
Hoi Janne Nou wij kunnen mischien wel de handen schudden want mocht ik zwanger zijn ben ik 4 feb uitgerekend en mocht ie eeerder komen net als mijn jongste zit ik ook nog in jan en dan de laatste week Mijn zoon is ook van jan dus zou ik ook 2 kinderen hebben in jan en vind het ook heel moeilijk om het te acepteren en daarbij komt ook nog ik ben van 31 dec dus zou het dan 3 verjaardagen vlak achter elkaar worden Goed we wachtten het af maar volgende week kan ik pas testen en op de site waar ik het gelezen hb wanneer je het beste kan testen is het pas te zien rond je 21ste cyclus en dat zou dan zaterdag moeten zijn dus ik weet dan ook niet of ik ga testen of nog een paar dagen wacht omdat het hormoon mocht ik zwanger zijn dan langer in mijn lichaam zit Spannende dagen ook voor mij Indey
Goeiesmorgens!!! Ik heb het gezien van die Ooievaars, zo lief he? Ik ben nog steeds niet ongesteld, pfffff, gek word ik er van. Geen positieve test maar ook niet ongesteld, waarom ??!!%%^ Harley meis, wat een gedoe he, dat je zo raar wakker word? Is het een gevoel of ben je gewoon misselijk ofzo? Enne Liek ook al in onzekerheid, hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Interessant stukje Indey, ik ben bij beide zwangerschappen ook goed misselijk geweest, pas na de 8e week begon dat en ik heb twee gezonde jongens op de wereld gezet....maar goed, bij Janne is dat wel anders gelopen Tijd voor koffie nu ...ff bijkomen Liefs Nies
Nou Nies...wanneer test je weer Liek, ik heb die duivels van je voor de komende 8,5 maand weggestampt Mijn duimpjes blijven draaien....
Kweetniet Elvira... Kost klauwen met geld al die testen hahaha! En als ik nou echt hoop had, maar dat heb ik niet meer.... Liefs Nies
Ja ik heb testen besteld....die wat luxere zeg maar...die zijn hetzelfde als die ik gister van de apotheek had. Maar idd, dan bestel ik ze daar gewoon weer.
Hallo Harly, Nies, Elvira. zo ff uitgeslapen was ik aan toe. ze zijn er nog nie hoor en ondanks dat ik niet temp de hele cyclus dacht ik vanmorgen weer eens lol ...36,8. ik durf niet te geloven hoor maar ik had niet verwacht in deze cyclus overtijd te raken zoals vandaag. Ja ik wacht en wacht en wacht of ik 8,5 maand moet wachten nu haha kwee niet hoor. lastig te zeggen. ik wil mijzelf niet gek maken en jullie erbij haha. ik geef mij zelf een 50-50 deze maand, afgelopen maanden was het een 100-000 100% nee snappen jullie? Testen durf nie meer te doen, bang dat deze toch negatief gaat worden. dus daar doe ik voorlopig niet aan. ik blijf nog eerst op de duivels wachten maar. lijkt mij het veiligste en strakste plan voor dit moment. liek.