niet te veel olie gebruiken elvira doet mij denken aan mijn zondag avond whahahahhaahha.... we gebruikten te veel olie , en toen gleed het te veel , dussssssss uhhhh de man vond het niet sti............ hahaha.
Ojee, ik ben blond (figuurlijk haha)..hij vond niet sti.....?????kan de rebus niet afmaken Ik vind het heerlijk met zo'n geoliede lijfjes Hahaha Joyce toch. Idd die armen zijn meer nodig dan ik dacht Bij ons is het ook hard werken hoor...we hebben een gelbed namelijk. Erg vermoeiend bij het klussen...Enne doggystyle daar gaan we deze maand ook maar eens meer voor Dat moet de kansen vergroten. We halen gewoon alle diersoorten erbij; vissen, honden, enz hahaha
stimulerend Elvira,........ had er met mijn geoliede handen aangezeten hahahaha. de doggiestyle is absoluut niet mijn favoriet. ik kan er niet echt wat aan vinden . liek.
pfff wij een waterbed hahahahah zo vermoeiend zeg sex op een water bed... totaal geen houwvast... doggystyle hihihihi ja zou moeten werken he... bij ons nog geen resultaat
Hahaha wat een onderwerpen weer. Moet zeggen dat ik eerst ook niet zo'n fan was van doggystyle icm een gelbed....Maar sinds vorige klusperiode was het wel leuk. Alleen heeft het helaas niks opgeleverd....maar dat mag de pret niet drukken. We hebben het nog niet vaak genoeg geprobeerd op die manier, dus ik geef de hondjes nog een kansje. Heb aan dat bed echt moeten wennen qua klussen hoor en vind voor te klussen een gewoon bed ook nog steeds beter. Maar voor te pitten is het heeeeerlijk... Enne Liek, sorry voor mijn blondigheid hoor Mijn mannetje vind het altijd heerlijk die olie. Bij hem werkt het juist wel sti....(ja ja nu ken ik het woord )
Idd hard werken he Kun je je indenken hoe getraind wij zijn Misschien wel TE getraind....hmmm misschien het logeerbed eens proberen Dan zijn we wat minder uitgeput bij bepaalde standen hahaha
zeg zeg dames wordt er hier stiekum een sex sitje geopend in de mom van nod mei tis maar goed dat ik even kom kijken hihihi want olala gaat hier wel stevig aan toe he
Hahahaha dan ben je misschien wat te royaal geweest idd....Heb nog wel een potje massage-olie voor je hoor hahaha Staat in mijn visserstent
inderdaad ik ga ook maar eens massage olie halen ipv de olijfolie. tja was het enigste in huis wat olie betreft dus dacht why not. kweet je tent te vinden * drie tenten naast mij * we hebben wel gelachen hoor, maar zonder happy ending hhahahhhaha. @ hummel gezellig zo hier ahahaha. en elvira poeiw zo getraind ben ik nie hoor wel erg lenig verbaas ik mij elke keer over.
Ik dacht dat je wel wat gewend was mama Deb hihihihi Kun je mijn spierballen zelfs drie tenten verder nog zien Liek Wow, dan moet ik toch echt wat gaan aftrainen hihihi Alhoewel..heb al lang genoeg kunnen afkicken dacht ik..Heb 2 weken droog gestaan hahaha Dus het wordt wel weer eens tijd voor wat visjes Gezelligheid zonder klussen kan natuurlijk ook (sorry Deb )