Je kunt zelfs die strips bestellen....hebben dezelfde werking, alleen geen luxe hoesje erom heen. Als het resultaat maar goed is toch Mocht je daar een 2de streep zien, kun je nog altijd een luxere in de winkel halen als je wil...
Ooooh Lieke ik hoop het zoooo voor je. Ik heb die duivels van je een flinke kick gegeven, dus hoop dat ze voorlopig de boodschap gesnapt hebben Knap dat je afwacht. Lijkt me idd het meest verstandige. Heb ik vorige maand voor de tweede keer niet gedaan en heeft me evengoed niets gebracht...Ik test nu ook pas bij enkele dagen overtijd...Ik hoop dat je over een paar dagen mag testen meid....Ik blijf iig ontzettend hard voor je duimen
Ga nou testennnnnnnnnnnnnn Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig hmm nee vriendlief is niet thuis en die zal het me niet vergeven als ik zonder hem test, uberhaupt vind hij het geen reden nog om bij een dag overtijd te testen. hmm 2 ik heb net al geplast hahaha. hmmm 3 nee solly ook al ben ik zelf heel nieuwsgierig .
Ja is ook zo, ik zal wel es even kijken. Goeie business die testen he? Ik wou dat ik een gat in de markt had met iets, ineens veel geld verdienen en alle rekeningen betalen
Dank je elvira dat ze je een flinke schop gegeven heb. inderdaad het levert niet veel op om bij 1 dag overtijd te testen of het moet echt raak zijn. ik ben meerdere malen er in getrapt in het begin van het proberen zwangeren dus net als jij ben ik dus voorzichtig. liek
Wow als je die goede gat in de markt gevonden heb betaal je dan mijn rekeningen er ook bij .?? inderdaad die testen zijn mij te duur, ik heb hier nog een test liggen en dit gebruik ik alleen op supersafe haaha .
Ga nou testennnnnnnnnnnnnn Wij zijn helemaal niet nieuwsgierig [/quote] hmm nee vriendlief is niet thuis en die zal het me niet vergeven als ik zonder hem test, uberhaupt vind hij het geen reden nog om bij een dag overtijd te testen. hmm 2 ik heb net al geplast hahaha. hmmm 3 nee solly ook al ben ik zelf heel nieuwsgierig .[/quote] Okeeeeeeeeee We zijn geduldig
Ja ik ken dat....geld maakt niet gelukkig zeggen ze, maar als ik m'n rekeningen niet op tijd kan betalen word ik toch heel ongelukkig van...ellende bah! Ben wel blij dat we gezond zijn natuurlijk
Na hoeveel dagen overtijd denk je te gaan testen Liek? Wat was je langste cyclus en waar ben je nu vanuit gegaan. Vind het erg spannend voor je...Heb je trouwens klachtjes dat je je dit keer een 50-50 kans geeft? duimduimduimduimduim
Elvira, geen flauw idee wanneer ik ga testen. de vreemde dingen zijn. blauwe aders die over borst en tepelhof zichtbaar zijn. behoorlijke ong krampen en stekende in de lies een opgeblazen buikgevoel heb vele windjes gelatenhaah. nu borreld mijn darm van links naar rechts. mijn langste cyclus is 37 dagen maar dat is een keer voorgekomen. meestal rond 30 a 32 dagen heb een keer 27 en 29 gehad ook. nu ben ik uitgegaan van mijn 30 dagen en ik heb naar de billing gekeken in combi met eikramp is dit gisteren de dag geweest dat ik ong had moeten worden. vorige cyclus was 32 dagen en die had ik volgens die methode voorspeld dus vond het niet vreemd om overtijd te raken. maar ja , een vrouwenlichaam nuh snaps niet goed hoor . Ik denk dat ik zekers nog een dag of 3 wacht om te testen misschien het weekende ochtend of zo mocht het wegblijven. liek.
Lieke, hier ook weer eens een berichtje van mij. Sorry, te lang niets laten horen. Het is weer spannend lees ik! Ik duim voor je en knap dat je je zo kunt beheersen met testen. Pim
tis dit keer inderdaad spannend meid, ik heb je inderdaad gemist? ik blijf ook duimen voor mijzelf en anders heb ik pech en ga ik door naar juni. liek
hmm ik zat al te kijken of ik je op msn vond lieke.. maar no go daar geloof ik enneh.. hoe gezellig ik het ook zou vinden toch maarn iet naar juni hoor das nie goed nie
oeps een foutje van mij excusses maar jou bericht stond tussen die van greet zon qoute en net even gekeken inderdaad het gaat om een ander en inerdaad die testen zijn niet goedkoop en denk zal ik er ook 1 doen maar te vroeg voor mij en ik heb ook gekeken op een site waar je ze kan bestellen en niet duur voor 4.50 heb je er al een alleen ik weet niet van welk merk het is Indey