Trouwens pendel jij? Ja toch ik had je geloof ik al een PB gestuurd. Ik jut je niet op hoor, maar ik dacht er ineens zo aan.
ja klopt maar wilde het vanmiddag weer proberen maar lukte niet kan mijn hoofd op het moment niet leeg maken
'navond dames, Het is hier inderdaad stil! Misschien zitten ze allemaal voetbal te kijken??? Grts, Neeke
Ik heb geen haast hoor. Gewoon lekker rustig aan doen. Heb je zorgen aan je hoofd? Of zit je aan je NOD te denken? Je hoeft het niet te vertellen hoor, maar vind het zo sneu voor je vandaar
Voetbal? Vrouwen die voetbal kijken? Wie spelen er dan? ik heb een man die ook niet heel erg gek op voetbal is. Misschien zit hij nu wel te kijken ik zit boven
nod zit in mijn hoofd en heb twee jaar geleden mijn moeder verloren en dat zit me ophet moment ook heel erg dwars
Ai Janne! Dan hou je inderdaad niet van voetbal! Vanavond Champions League finale, Barcelona tegen Arsenal. Ik zit in de woonkamer met m'n laptopje en tv op de achtergrond... Ik vind het namelijk wel leuk Hoe is het met je Janne? Grts Neeke
Hee summer, lees net pas jouw berichtje Klote zeg. Kan me voorstellen dat het vooral in periodes waar je wat stemmingswisselingen hebt door hormonen dit extra lastig is, zeker als je zelf graag zwanger wilt worden... Sterkte meid
ach het gaat opzich welmaar ja je gaat nu toch weer een bepaalde weg in waaar je haar graag bij had willen hebben en ik weeet dat ze graag omahad willen worden
Ach hoe het met Janne is? Volgens mij is mijn ei nog niet gesprongen en ik ben vandaag opgelicht door iemand op marktplaats en baal daar gruwelijk van. En ik baal ook dat dat ei er nog niet is. Na mk1 had ik zo'n mooie cyc van 28 dagen, maar nu. pietepruim
Ja ik had kaartjes bij iemand gekocht en betaald en ik kreeg de kaartjes, maar niet. Ik heb zijn naam gegoogled en daar kwam wat uit! Strafbladen ed Maar dit is wel erg off topic he. Ik probeerde er net al een nieuw topic van te maken, maar ik ben zo van de kook. Gelukkig zet dat nu mijn gedachten wel op iets anders dan op zwanger worden en hopelijk zijn we dan weer een aantal weken verder.
Ik vind het voor jou vervelender. Dit is maar geld. En ik weet gelukkig niet helemaal hoe je je voelt, maar mijn moeder is ook eens ernstig ziek geweest. Dus ik weet een beetje hoe je je voelt. En ach geld, dat is dan niet meer zo belangrijk.
Hee Janne, Wat kl*te zeg! Geen enkele kans dat je de kaartjes nog krijgt?? En heb je nog steeds geen hogere temp? Na mijn mk had ik eerst twee keer een cyclus van 5.5 weken. Ik heb toen mijn temp niet bijgehouden maar ik weet niet of ik toen wel een eisprong gehad. Vorige cyclus 30 dgn met een echte eisprong, en deze keer weer na 16 dagen lijkt het. Kop op meid! Misschien heeft je lijf nog een paar weekjes extra nodig om bij te komen van de mk. Veel sterkte, Neeke
Ja, maar ik ben al een keer ongesteld geworden, na 33 dagen. Ik heb het idee dat dat ook weer foute boel was. Ik had zwangerschapstemp en op een dag kreeg ik echt die mk-buikpijn en rugpijn. Ook was het bloeden niet erg heftig, maar wel met stolsels terwijl ik dat anders nooit heb. Dus ik denk dat het toen ook weer fout is gegaan. En op zich klopt het dan ook wel dat het allemaal weer langer duurt. Ik baal daar gewoon zo van. Maar er is niks aan te doen. 6 juni naar de gyn en misschien krijg ik dan iets daarvoor. we vragen het wel.
Wij ( eigenlijk ik)denken nu alleen maar in IVF geld. Een nieuwe keuken, alles doet het nog, maar het is standaard wit. Nee geen nieuwe keuken dat is 15.000,- daar kan je toch wat iVF behandelingen voor doen. En als we naar Maastricht moeten zijn die kaartjes toch weer een overnachting. Ik denk alleen in delen IVF. Ik ben hopeloos.