Whahahaha, ooooh hebben jullie het daarover, dacht al, heb ik iets gemist ofzo Hahaha, ja dat was ff gekheid...
Maar ik vond dat echt grappig. Net als jouw gesputter van daarnet. Ik neem je slijm en kwijl er graag bij hoor
Nou Summer, af en toe moet je wel ff lachen hoor, anders word het zo'n sleur , toch? Gewoon even lol onder het wachten
Precies ! Ben benieuwd of je positief ga testen Summer, spannend hoor! Heb je er een goed gevoel bij?
nee eigenlijk niet heb weinig klachten deze maand heb nog steeds af en toe ongie krampen en trouwens erg weinig afscheiding deze maand moet wel bekennen dat het nu toch wel begint te kriebelen
Ja kan ik me voorstellen, ik had bij mijn twee zwangerschappen ook helemaal geen symptomen hoor. Ik had al zo vaak een negatieve test gehad dat ik er maar steeds vanuit ging dat het niet zo was en vooral omdat ik niks voelde.Totaal onverwachts gaven de testen positief aan , dat ik echt zo iets had van, dat kan niet, ik voel helemaal niks! Pas na een week of 8 werd ik misselijk. Dus dat je niks voelt zegt ook niks hoor
nou we wachten het dan maar af nog 3 dagen te gaan ga nu lekker mijn bed opzoeken en nog even een boekje lezen fijne avond iedereen en tot morgen
Goedemorgen meiden! Ik heb zoveel gelezen dat ik in de war ben wie nou wat had, dus ik doe t ff algemeen. Iedereen heel veel succes. Ik duim voor jullie hoor!!! Ik heb ook altijd wat! Nou heeft FF mijn eisprong weer naar dag 18 verplaatst!!! Ik snap er niks meer van hoor dan is mijn nod ineens 29/30 mei!!! Ik weet het niet meer hoor. Ik dacht echt dat ik mijn ei op dag 14 had. FF had eerst ook dag 14 toen dag 15 en nu dag 18. Hoe onzeker kun je worden! Ik ben al 3 dagen echt niet mezelf. Ik ben gisteren zelfs eerder van m'n werk weggegaan omdat ik zo moe was dat ik dubbel zag! Thuis heb ik eerst ff een tukkie gedaan voor het eten. Ik ben ook nog steeds niet de gezelligste, mijn geduld is ver te zoeken. Ik heb zo de balen nu! Getver!
hoi Harley wat giga vervelend nu ik zou ook enorm bale als ik te horen zou krijgen dat mijn ei steeds een dag later zou komen Ik kan me voor stellen dat je evne in een flinke dip zit en je op deze manier niet meer weet waar je aan toe bent Meid wij leven met je mee en steunen je Indey
Goeiemorgen! He bah Harley, vervelend dat je je niet happy voelt. Word je ook niet blij van he, dat verschuiven van die eieren. Ik hoop dat het snel raak is voor je! Liefs Nies