en nies hoe voel jij je vandaag? harley vervelend joh snapdat je er gek van word nou hier alles goed voel me super vandaag
Hey goeiemorgen Summer, Ja ik voel me ook prima, nog geen ongie hier. We wachten het nog maar ff af, word er wel een beetje moe van, wil door naar de volgende ronde! Die onzekerheid is ook niks hoor. En wat fijn dat je je super voelt, das de dag goed beginnen zeg maar! Liefs Nies
ja kan me voorstellen dat je gek wordt van het wachten maar zolang de duivels er nog niet zijn kan het nog alle kanten op blijf voor je duimen
Thanx Summer, ik ook voor jou meis, het gaat nu voor jou ook opschieten he! Ben heeeeeeeeeel benieuwd!
Hai Nies, Nog steeeeeeds geen ?? Wat duurt het lang heh! Ga je er nog een testje tegenaan gooien? liefs, Kris
ja nies het schiet echt op krijg er nu echt weer e kriebels van en toch denk ik nog steeds dat ikdoor ga naar juni
Heeeeeeeee goeiemorgen Kris, Klopt, er is nog niks te zien Ik wacht deze week nog even af, ga straks wel ff testen bestellen, dan heb ik ze maar vast in huis Hoe is het met jou? Voel je je goed? Liefs Nies
Hahaha, je voelt je net zoals mij , volgens mij. Je denkt van niet maar hoopt het natuurlijk wel.. Valt niet mee he, zwanger worden
Goeiemorgen Nies, Ik voel me heeeeeeeeeerlijk!!!! Ik slaap als een roosje, zit super in mijn vel. Ben vandaag lekker thuis om voor het werk iets af te maken. Wil nog niet zo vlotten, ben beetje dromerig.. Hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt!! Fijne dag verder meis. (ga nu toch maar echt aan de slag...) liefs, Kris
Hai Kris, Nou, das geweldig meis, dat je zo lekker in je vel zit! En dat je dromerig bent is heeeeeeeeeeel logisch Ik ben hartstikke blij voor je, tis je zo gegund! Ik mail je binnenkort weer ff, even bij beppen Liefs Nies... Enne rustig aan doen he
Ik moet het even van me afschrijven: net 2 uur op het politiebureau gezeten om aangifte te doen pfoeh. Ik ben gaar.
Hee ook goeimorgen Janne, Jemig, 2 uur??? Sjongejonge, kon dat niet sneller? Maar wel goed dat je het gedaan hebt! Of ze er iets mee kunnen is een tweede, maar helemaal niets doen is ook niet goed! Ben benieuwd hoe het gaat aflopen!
Het gaat naar de KLPD en als er nu een doos vol os gaan ze hem weer oppakken. Zit dus ook op zulke topics nu om onze krachten te bundelen. Wat een gez... Ik blijf hem bestoken met mailtjes en ik heb zijn adres achterhaald. Zelfs zijn telefoonnummers ( neemt hij nooit op maar oke) en sofinummer. Ik krijg hem wel.
Zo Janne volgens mij kan jij ook zo bij de politie! Wat een speurneus ben jij! Meiden bedankt voor jullie steun Waar ik trouwens ook al een dag of 3 last van heb (afgezie van pokkehumeur en moeheid) is HONGER Niet in de zin van trek, maar in de zin van trillende handen licht in mijn hoofd, onverzadigbare ik MOET NU ETEN honger! Echt bizar!! Summer fijn dat je je zo goed voelt, houden zo! Nies ik leef ook met jou mee hoor, dit is echt rottig om zo lang in onzekerheide te zitten..