Wanneer ga je weer testen Nies? Ik heb je een pB gestuurd Harley. Eigenlijk hoor ik in juni thuis, want mijn ei is nog niet gesprongen. Dus + 14 dagen is juni. Oh wat erg.
ja janne ben weer een beetje opgeknapt testen als ik zondag niet ongie wordt ga ik denk ik woensdag of donderdag testen
Tja Janne maar we hebben je hier ook heel graag hoor! Kweenie heb nog steeds niet het idee dat ik zwanger ben, maar het zou kunnen natuurlijk
Jeetje Summer dan pas! ik zou het gelijk zondag doen. Enne Harley ik blijf ook hier hoor. Het worden er steeds minder en dat vind ik wel gezellig
nee doe het niet gelijk vorige maand was ik ook drie dagen overtijd en toen kwamen ze ook nog dus ik wacht eerst rustig af en vind het te duur om zomaar even te doen maar moet zeggen weet niet of ik het vol zou houden we wachten nu eerst maar een paar dagen en kijken zondag wel moet gelukkig het weekend werken dus heb afleiding genoeg
hoi jeetje wat heb jij een lange cyclus meid eerst 80 dagen en dan nu 50 dan zal je echt af en toe wel balen dat het lang duurt Heb je dit al vaker of is dit na de pil? Ik heb het nog nooit zo lang gehad sterkte ermee indey
ik vind het ook heel moeilijk om te wachten tot het zover is dat ik kan testen en je weet nooit wanneer het een goede dag die je pakt maar ik ben ook een ongeduldige type en zou in pricipe al woensdag kunnen testen en dat is voor ik ongi moet worden vreemd vind ik dat maar ja Dat heb ik op een andere site uitgerekend dus ik tel met spanning elke dag af en lijkt nu vlugger te gaan maar vandaag kreeg ik rond 10 uur een vermoeidheid over me heen en ben ik bed gestapt en toen ik wakker werd is mijn pijn onder in mijn buik sterker geworden en lijkt nu wel of het naar het midden van mijn buik gaat. Ik voel ook mijn borsten tintelen en weet af en toe ook niet meer wat ik moet doen om de dag door te komen Indey
Goeiemiddag! Van dat hongergevoel heb ik ook last, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een veelvraat ben haha! Nee hoor, ik eet niet echt veel, maar ik moet altijd op tijd eten, anders krijg ik last van mijn maag. Ik voel verder helemaal niks, alleen dus een beetje pijnlijke borsten, maar ja, dat heb ik wel vaker voor mijn nod. Ben zo benieuwd naar de uitslag. En moet nog zo lang wachten Nou ik zit niet mijn tijd uit te zitten hoor, da's zonde van je tijd, maar ik ben er wel mee bezig. En idd, vandaag weer allerlei zwangere vrouwen gezien...
Ik denk dat ik dinsdag ga testen, met die tests die ik heb, kun je het een paar dagen voor je nod al zien.