haahahh die elvira , 2 weken droog. van mij hoef je niet af te trainen hoor. ziet er geweldig uit. en dan zie ik dus allemaal drie tenten verder op dus houd je gedeisd strakkies . wie weet hoe gehorig die tenten zijn. natas zal ik niet meer horen die vist niet meer. hahaahhha.
Heb je je net en hengel al goed schoon voor morgen? Die van mij blinkt als een spiegeltje. Houd hem goed bij hoor Die olie komt goed van pas...
Ik zal het stilaan doen, want die tenten zijn idd vrij gehorig vrees ik Enne Natas...af en toe ff niet vissen moet ook wel. Anders is er geen vis meer over als ie nodig is
Oh nou alweer geweest....dan kun jij je tent alweer bijna afbreken hahaha en thuis gaan afwachten. Ach wat, blijf maar lekker camperen. Tis veel te gezellig hier..
hahahahaha hoop dat het 9 maanden niet meer nodig is! hahaha anders natuurlijk gewoon voor de lekker!
Jaaa voor de lekker heb je niet veel vis nodig hahahaa. Ik zal wat gaan bijvoeren..daar komt meer vis op af. Als ik ze nu vast ga lokken...dan zijn ze er tegen mijn ei aan gewend en komen ze van harte...Je moet ze wel wat tam maken he. Zijn zo schuw van nature hahaha
meiden ik ga er van tussen. ik mag nog niet scheppen en vissen. ik moet nog ff wachten. nog een dag of 3 mag ik weer mee oefenen. ik duik de tent in. doei.
Ojee ik dacht al dat we een aardbeving kregen....die tenten zijn zo gehorig...gaat ie weer Liek...volgens mij moet je je tent aan de achterkant een beetje bijspannen; hangt door
mwhahahahaha makke vissies! hihihihihi ja ei is al geweest, maar blijf gewoon kamperen!! veel te gezellig!
@ elvira ik zal de haringen voor de nacht wat aanspannen. tis wel beter dacht ik zo anders slaapt ie niet zo lekker he. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.
Ik ga vast bijvoeren Even kijken of de vis daar straks op afkomt Jullie zijn lachen.....heb er weer helemaal zin in! Leuke vissersclub hebben we weer! Truste alvast...
Doe dat! Ja je tent staat ook pas net he, wat wil je...is altijd even kijken of je niet wat moet bijhameren.... Nou slaap maar zoet enne vergeet je oordoppen niet. Of slaap je zo vast dat je ons straks niet meer hoort... Truste en tot gauw!
zeg ik mag toch hopen dat je me niet ziet als een oma he verdikke moet niet erger worden kep ook net mijn 3de wereld wondertje gebaard hoor en die komt er ook niet via droogzwemmen niet alleen de jeugd mag dat wij oudjes ook hihihi en mijn kids zijn nog ff te jong om zo te dollen meis dus nee ben ik niet gewend maar ben niet zo preuts hoor dat ik nu met rode oortjes zit pies net als natas meer in me broek , vind het wel lache eigenlijk jullie zijn echt eregggggggggggg
zozo, het was hier gezellig vanavond ik had onze ceremoniemeester op bezoek dus ik was druk,druk,druk En het mannetje staat onder de douche en dan gaan we eens even oefenen met het schepnet Mooi op tijd, maar je weet het nooit!!!!
hmm niets mis met een waterbed trouwens hoor gewoon beetje zorgen dat het bed meehelpt ipv tegenwerkt *grin*
Hihihi die Deb....had ook niet anders van je verwacht hoor....je bent nog een super vlotte tante en kan goed mee met ons " jeugd"!!
nee hoor niks mis mee.. maar vind het wel moeilijker dan een normaal bed... we hebben het ook nog niet zo lang.. moeten nog goed oefenen!
vroeg naar bed dus vanavond... je moet wel goed oefenen op je nieuwe bed natuurlijk! vergeet die zwemmertjes maar even.. eerst bed-oefenen (iemand vertelde mij dat je sneller zwanger bent als je er minder mee bezig bent.. dus nieuw bed is goed excuus om er minder mee bezig te zijn toch? )