Vervelende is dat symptomen van zwangerschap ook weer lijken op ongesteldheidssymptomen.... Die buikpijn is rot ja, sterkte Summer Ik duim voor je!!!
Ha ha dat herken ik wel! Mijn vriend vindt het wel spannend, maar heeft ook zoiets van wacht eerst maar eens een paar dagen tot een week en daarna heeft het pas nut om te testen. Zal ook wel een soort zelfbescherming zijn van die mannen
@ Ster gelukkig dat jouw mannetje er ook zo overdenkt hoor. en ergens hebben ze ook nog gelijk ook hoor. mede daardoor heb ik testen gewoon uitgesteld en probeer ik er maar niet aan te denken. mannetje zegt als je zo ver bent dan ben je dat over een paar dagen ook nog. en zonde van je teleurstelling wacht nog maar ff af. maar als weekende nog nie is gooi ik er toch wel een test tegen aan denk ik. @ Summer ook ik heb inderdaad al vanaf ong 2 dagen voor NOD ong krampen maar blijf witsel houden.
ja dat is ook eigenlijk wel zo he! Net een vriendin gesproken die ook al vroeg: maar was je dan overtijd ofzo (ik vertelde dat ik het jammer vond dat ik ongi ws geworden)? Dan merk ik dat ik er toch wel erg mee bezig ben!
ja en iedere keer denk ik en nu rustig aan... maar toch....... Zeg wat doe ik hier eigenlijk nog in het mei forum! Ik hoor hier niet moet snel naar het juni forum, daaag
ster je ondersteund ons hierzo , vind het gezelli dat je er bent hoor. aan de ene kant ben ik er mee bezig aan de andere kant niet. blijft een dubbel gevoel. liek.
ben mezelf ook vanalles aant inbeelden pijn in mijn onderbuik vlagen van misselijkheid en dat rond de dag van innesteling?? we zien het wel xx lorfiedal
Hallo meiden!! Nou Lieke, is dus nog steeds spannend, je moet die man van je een mep verkopen! Hij moet gewoon meeleven!! :x Ik zal je eerlijk zeggen dat ik het liefst alleen test, ik ga dan naar boven in de badkamer, even mezelf terug trekken. Mannetje zit dan vol spanning al paffend in de keuken te wachten. Zo lief altijd.....en als ik dan zeg...nee, hij was negatief pakt ie me altijd ff vast en dan zegt ie zo lief...aaaaaaaaaah meissie, verdorie, nou dan moeten we opnieuw... das nou shit Maaaaaaaaaar ieder mannetje is verschillend...en das maar goed ook, de één uit zich wat meer dan de ander. Ik duim stug door! Liefs Nies
hey dames, vandaag zou ik ongesteld moeten worden.... nou had ik dus 6 dgn na mijn ovu een lichte roze/bruinige afscheiding 2 dagen, last van mijn tepels tot 2dgn geleden, nu benk alleen duizelig af en toe (eet en drink wel goed) klinkt hoopvol??? hope so!! liefs mandy
omdat ik ook erg verdrietig ben als de duivels weer eens komen en teveel geld uitgeef aan diej testen hebt ik afgesproken met me mama (jaja tis waar) dat ik niet eerder ga testen als maandag, want de spanning stelt natuurlijk ook je duivels uit. volgens mijn man ben ik ook prikkelbaar, overgevoelig en huillerig. hoe komt ie daar nou bij liefs mandy hoop dat deze IUI poging raak is! 3x is scheepsrecht??
Waah Liek wat spannend wordt het zeg! Ik ben nog steeds aan't duimen En mijn man denkt er ook zo over hoor...Heb af en toe het idee dat hij er al een beetje vanuit gaat dat het toch weer niks is (doe ik zelf trouwens ook wel merk ik...) Ik heb tot nu toe in die 8 maanden 2 x getest. Allebei de keren alleen. Denk ook dat ik dat blijf doen. Lijkt me super om hem te kunnen verrassen. Misschien kun je op mijn trouwdag testen Mijn man belde net....vertrekt zijn vliegtuig waarschijnlijk pas op onze trouwdag....dan is hij dus 1 dag te laat thuis Dat hadden ze schijnbaar niet goed gezien die tijden....Hij weet het nu nog niet precies...zou het nog ff nakijken. Baal ik wel van...ga er maar vanuit dat hij pas zondag thuiskomt Kan het op teletekst/internet niet vinden
Hallo meiden Ik ben net terug om mij toe te voegen op de kalender en zie dat ik de enige ben samen met Silla dan maar die valt af omdat ze duivels heeft gekregen Zijn er nog meer meiden die rond de 27 nod graag hoor ik van jullie en gaan samen komende week wachten en als het meezit en ik hou het uit word het testen na het weekend als ik het vol hou Want ik wil geen terleurstelingen en anders gaan we vrolijk naar de juni maand Want ik zei tegen mijn man mocht het deze maand niet lukken gaan we verder rond sept en hij waarom ? Ik kunnen dan even goed om de dag of paar dagen klussen en als je er niet mee bezig bent en je houd je vruchtbare dagen in de gaten komt het goed nou ja we zien het ik heb niet zon haast en zien het wel of op naar de juni maand en ik denk het wel en anders ik durf het niet te zeggen .......................... jullie weten het al Indey
Indey succes meid! Lieke wat hou je het spannend! Ik hoop voor je dat het raak is hoor! Veel succes met testen het weekend en ik duim voor je! Nies hoe is het met jou? Ik denk dat ik toch mijn nod op 25 mei ga krijgen. FF heft mijn eisprong nu weer teruggezet naar dag 15 ARGH!!!!!!!! 14 15 18 15 wat is het nou!? Marretje ik hoop dat je gelijk hebt, maar ik durf er niks achter te zoeken. Vandaag op dag 8 dpo is mijn temp gedaald van 37.1 naar 36.8 Ik weet het niet meer hoor. Ik hou het er maar op dat ik gewoon naar juni ga. Gisteravond hebben we via marktplaats een beamer aangeschaft, dus dat was ff een ritje naar verweggistan maar het was het waard het was een goede deal! Dat wordt gezellig hier in de achtertuin met het wk!