NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Harley

Goh wat vervelend meid je zit echt in onzekerheid

ik heb gisterover die innestelingslijm gelezen en zie dat mijn innestelinsdag donderdag is geweest en had wel een krampachtige pijn mischien zou dat het wel geweest zijn

en geen slijm aan mijn wcpapier dus ik ben heel nieuwschierig en kijk even op de site voor hcg hormoon wanneer die het meeste voorkomt en dan ga ik michien eerder testen

meiden ja ik kan er niks aan doen maar ik hou het vandaag niet meer uit maar hoop dat ik me echt echt echt een paar dagen nog kan inhouden

Indey

2. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Meiden

net even gekeken ik kan het pas doen na 21 dagen cyclys dan zou het in mijn urine moeten zitten niet veel dus zou een vaag streepje opleveren dus vandaag niet testen zo als ik al gedacht heb wan morgen ben ik pas in mijn 21ste cyclus dag

:x

Dus ik met netjes wachten tot ik over de 21 ben en mischien doe ik het wel maandag of zo zijn mijn kinderen naar kamp en heb ik er rust in en kan ik het op mijn gemak doen

Indey

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hoi, met de meeste testen kun je toch maar max 4 dagen voor NOD testen Indey....en ik zie dat jij nog 9 dagen voor NOD zit. Dan zou maandag nog steeds erg vroeg zijn....

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ kailly, ik hoop dat je vreemde gevoel posi is!!

Bij mij deze maand geen posi test want ik heb nu bruinverlies en mijn temp was gezakt, dus ik ga door naar ronde juni!! Maar juni is mijn maand, want dan ben ik jarig de 3de ( mijn eisprong in die buurt ), en we gaan de 16de trouwen ( test datum!?) Dus als het dan niet goed komt weet ik het niet meer ;)

5. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Daar heb je gelijk in meid

Maar ik heb een romad test en kan ik 3 dagen van te voren testen us mischien doe ik het gewoon daar ik ik 3 testen van dus gaat het mis dan heb ik nog 2 kansen
    en duur waren die testen niet en wil ze wel optimaal gebruiken

en zou ik donderdag kunnen testen als ik het goed heb

Indey

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ja, 3 dagen voor NOD toch?? Test je nog eerder, dan heb je er niks aan toch. Misschien toch even geduld houden tot min 3 dagen voor NOD??

7. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Ik weet het wel allemaal alleen ik ben zo eigenwijs als te pest
    en had altijd voor ogen nou als ik zwanger mocht zijn van mijn derde dan kan ik mijn geduld wel bewaren meeer afleiding en zo
    en dat is gewoon niet zo
    Ik heb wel afleiding en zo en alleen het wachten tot je een test kan doen duurt van zowel je eerste of 2de of 3de of maakt niet uit de hoeveelste kind het word het blijft voor je gevoel gewoon lang

Maar ik ben er meer mee bezig en lees er meer over dan van die vorige 2 en begrijp nu veel meer hoe het allemaal in elkaar steekt

en ik heb er meer grip op ook op mijn vruchtbare dagen en nu maar geduldig wachten tot het donderdag is en zijn de kinderen lekker thuis en hebben we een lang weekend

Indey

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha snap je wel hoor ;) Alhoewel ik vrij geduldig ben qua testen. Suc6 met wachten!

9. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland

Maar jij bent er nu langer mee bezig geloof ik of heb ik het mis
    maar ik ben nu met mijn 1rste cyclus en nu begint het gewoon echt te kriebelen niet gewoon
    stapte mijn bed en dacht zo evne kijken op welke dag ik zit en nog maar op de 20ste dus valt best mee en nu wachten tot donderdag

Het is niet anders en nu kap ik er mee en probeer aan iets anders te denken haha

Indey

10. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hahaha :)
    Ik ben idd helaas al wat langer bezig. Zit in maand 9...maar rond NOD is het ook voor mij spannend hoor....Ik probeer alleen altijd pas te testen als ik overtijd ben. Heb tot nu toe pas 2 keer getest....
    Ik duim voor je ;)

11. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    jeetje 9 maanden bezig en nog maar 2x getest wow dat ik vind heel netjes maar dan moet met je met je andere maanden sneller ongesteld zijn geworden

en weet jij of er hier nog meer meiden zijn met 27 meid nod

Indey

12. myra

myra Lid

23 mrt 2006
    52
    0
    0
    gelderland
    ja ikke weet niet :( zeker of ik 27 of 28 mei mijn nod is kan ook nog eerder ben iedere keer iets eerder dus afwachten maar vindt het erg spannend deze ronde
    liefs Myra

13. Niet meer actief

Ik heb net voor de lol een testje gedaan... Romed testen zijn alleen volgens mij niet al te betrouwbaar, toch??

14. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    weet het niet

ik ga even de gebruiksaanwijzing lezen ligt hier vlak voor me moment meid

Indey

15. Niet meer actief

Heb zo'n Romed test gedaan met zo'n roze kartonnetje eromheen, waarop je met zo'n pipetje wat urine moet druppelen... heb alleen regelmatig her en der geleden dat zo'n ding zelfs (licht) posi kan uitslaan al een man eroverheen plast? :rolleyes: ;)

16. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik lees dat deze test 99 procent betrouwbaar is
    en alleen bij vruchtbaarheidsbehandelingen kan ie onjuiste positieve uitslagen veroorzaken

en inderdaad het kan 3 dagen voor je nod kan je met deze testen dus ik ga het op donderdag 25 mei met ochtenurine wagen

Indey

17. Niet meer actief

Nou ja, ik test over drie dagen nog wel een keer (maandag 22e NOD) ;)

18. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    dus als ik het goed begrijp kan als een man erop plast ook positief zijn gek

of begrijp ik het verkeerd

Indey

19. Niet meer actief

20. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    dus jij bent nu in je 21ste cyclus dag ?
    die heb ik morgen dus

gaan we een beetje gelijk op meid

Indey

Deel Deze Pagina