Ben op dag 26 van (ik denk/hoop) 28 dagen, is eerste cyclus na de pil dus nog ff afwachten. Is dit ook jouw eerste cyclus?
Nee, ben niet eerder ongestel geworden. Had een hele tijd constant 27 dagen en toen ineens 28. Op dag 28 toen getest omdat ik voor het eerst overtijd was. Negatief en uur later ongi. En afgelopen keer heb ik getest. De keer ervoor had ik ineens maar een cyclus van 24 dagen. Afgelopen cyclus ei op dag 11 en normaal altijd 2 weken na ei ongi. Toen dat niet zo was ook getest en 2 dagen later ongi...Mijn cyclus had gewoon ff zin om gek te doen Links in de lijst staat NOD lijst. Daar zie je of er nog meer mensen zijn die dan NOD hebben...
jeetje wat vervelend met die korte cyclussen of vind jij van niet maar ik moet gaan even naar een andere school omdat ze beiden op de foto moeten en school niet goed geregeld en moet moeders het weer opknappen heel gesellig niet dus Indey
Veel plezier! Nou wat die cyclussen betreft; vond ik gewoon heel raar ineens 24 dagen terwijl ik al maanden 27-28 dagen had. Laatste 2 x dus 24 en 26 dagen. Raar, maar op zich niet vervelend..is minder lang wachten. Denk dat het gewoon een foutje was...zal deze maand wel weer goedkomen
goede morgen dames hier nog steeds alles goed alleen wat kan ik moeilijk naar de wc zeg wordt er gek van
als ik 14dgn na mijn inseminatie reken was dat gisteren... maar bij mij issut nog wellus dat het later komt liefs mandy
ben net ff aant terug kijken in me agenda maar moet zowiezo tot zondag wachten, want de 2keren hiervoor werd ik 17 dgn na de inseminatie ongi dus dat is zondag :S khoop ook dat jij mazzel heb liefs mandy
Goei'ndag. Alles goed hier? Wie zitten er nou nog in de race? Ik heb mezelf nooit in de nod lijst gezet, dus dat is misschien niet zo duidelijk. Maar ik doe nog steeds mee hoor!
Joepie mijn ei is gesprongen!!! Wel een week te laat maar goed. Ik hoor dus eigenlijk in juni. 1 juni is mijn NOD.
Ja Janne, mijn zoontje Julian is doodgeboren na een zwangerschap van 37 weken!!! Hij was kerngezond!! Maar vanwege complicaties tijdens de weeen toch doodgeboren!! Dus vind het erg spannend (eng) om nu weer zwanger te worden/zijn....
Jee wat een verhaal... Kan me voorstellen dat je het allemaal eng vind dan...Hoop dat je volgende zwangerschap een mooi einde mag krijgen!