jaja nog twee dagen begint nu echt wel weer te kriebelen maar denk nog steeds dat ik naar juni ga maar hoop het natuurlij knie
Jeetje Mironne wat moet dat verschrikkelijk voor je zijn... hoop dat je gauw een onbezorge en gezonde zwangerschap te wachten staat!
Geeft niets meiden, Ik kan er gelukkig al redelijk goed mee omgaan , er zijn natuurlijk altijd moeilijke momenten... Maar we moeten positief blijven, het leven is gewoon hard soms...
Behalve van een verschrikkelijke waas in mn hoofd helemaal niks Denk op dit moment aan niks anders meer, word daar wel een beetje gek van. Kwaaltjes heb ik niet, niet eens pijnlijke borsten die ik normaalgesproken voor mn NOD/WOD wel heb/had... Vorige week een vroege PMS bui gehad maar ook dat is gelukkig weer weg Kon het vanochtend niet laten en heb er zo'n Romed test tegenaangegooid, maar aangezien die niet bepaald betrouwbaar schijnen te zijn put ik daar ook niet echt hoop uit. Hoest met jou, heb jij al wel kwaaltjes?
Ik noem het een heeeeeeeel wazig streepje als je de test in het licht houdt dat bijna niet te zien is, Nann-man noemt het 'niks'. Zal wel zo'n voorgedrukt streepje zijn ofzo.
Ik durf er niks over te zeggen, wat die test betreft denk ik dat het aan de test ligt en denk ik niet dat ik zwanger ben. Gooi er zondag nog wel een testje tegenaan...
Een streepje is een streepje. ik had dat ook bij mijn 2e zwangerschap. Op de test is zo'n overgangsstreepje en dat moet dan gekleurd zijn. Bij mij was hij heel licht en ik was echt zwanger. Marretje en Dorito hadden dat ook en kijk naar hen. Kan je foto maken en hier vertonen? Na hoeveel tijd heb je gekeken. ik toen pas na 25 min. Na 5 min had ik echt nog geen streep hoor.
dat is inderdaad heel erg vreemd hoor die gekke getallen ik ga het ook evne goed in de gaten houden en denk dat ik op de 30 sit want als ik 28 verder tel word ik 2 dagen later ongi dus kom ik uit op 30 maar fotos zijn gemaakt en ook apart gelukkig want nu krijg ik fotos met dezelfde kleren aan aan de wand vind het neit leuk staan wanneer mijn kinderen apart erop staan met een andere shrt aan en met zijn 2en weer andere kleren aan en hij vond het geen probleem om ze ook apart te nemen super he indey
Het is wat moeilijk te omschrijven, het lijken 2 lijntjes (van hetzelfde streepje) naast elkaar, maar het midden van dat streepje is niet echt gekleurd zeg maar. Had daarna nog een andere gedaan (een ander soort test) maar die gaf helemaal niks aan. Het verscheen wel binnen 5-10 minuten, maar hoe langer ik er nu naar kijk hoe vager 'ie lijkt te worden. Wil eigenlijk niet teveel hoop hebben maar ben wel erg benieuwd naar foto's van andere testen!! Heb zelf ook geprobeerd een foto te maken maar dat lukt niet echt, daarop is het streepje al helemaal niet te zien
spannend hoor! kvoel helemaal mee! kheb een borrelbuik, duizelingen, 6dgn na mijn iui een oud roze/bruinige afscheiding gehad met vegen (beetje vies) last van mijn tepels tot eergisteren. of me lichaam speelt een spelletje hoop egt dat het raak is voor ons allemaal!!! liefs mandy 3de IUI, 30ste ronde???
moest van de man er nog wat bij zetten: overgevoelig, opvliegerig en huilerig hoe komt ie daar nou bij >( liefs mandy