Vanaf wanneer heb je die krampen? Ik had krampen vanaf 3 dagen overtijd. Voelde net als ongikrampen, precies hetzelfde, alleen had ik daarvoor al posi getest en wist daardoor dus dat het dat niet was.
ik ben al een dag of 5 geleden met ong krampen begonnen Marretje.... zo gek dat dit precies het zelfde voelt daarom durf ik gewoon niet te testen. liek.
@ NIES, ik wens je alle succes morgen bij het testen ik hoop dat je dit keer posi testen mag meid. liek.
Ik snap het wel hoor Lieke! Gewoon testen wanneer het voor jou goed voelt! En inderdaad, als je zwanger bent, ben je dat zondag ook nog! Ik blijf duimen voor je!
ieeeuuu roze afscheiding, neeheej ik wil niej ongi worden kwilhetniet kwilhetniet kwilhetniet!!! liefs mandy
Mandy Ik heb even je berichtjes gelezen en ik denk inderdaad dat je ongesteld wordt, want morgen is je NOD he. O meissie wat balen. Je hebt het zo verdiend!
Hoi meiden, Zo was ik weer, de kids waren allebei vrij vandaag dus ik had niet zoveel tijd om te reageren. Maarre, ik moet morgen eerst nog even een test ophalen, denk dat ik tegen half 11 wel getest heb. Ik reken nergens op maar ik doe het maar om mezelf nu echt uit de onzekerheid te halen. Ik heb nog wel een vraagje.... stel dat je klust op de dag voor je ei op precies op de dag van je ei...hoelang duurt het dan voor zo'n ei en zaadcel elkaar vinden en innestelen? Ik heb eigenlijk geen idee ...ik weet wel dat het een dag of 5 duurt voordat er ingenesteld word maar voor zo'n ei en zaadje met elkaar versmelten bedoel ik, eeeeeh snappen jullie het nog? Liefs Nies
Dat weet ik niet, maar je maakt pas HCG aan na de innestelling en dat meet je me een zwangerschapstest. Dus daarvoor maakt hte niet uit. Je kan ik geloof 8 uur nadat je ei gesprongen is nog klussen en dan zou hij misschien nog bevrucht worden. Doe je het een dag van te voren dan wachten de zaadjes totdat er een eitje vrij komt. Snap jij hem nu ook nog?
Geen idee Nies Weet idd dat innesteling tussen de 5 en 10 dagen na bevruchting is. Ben benieuwd naar je test morgen! Liek, je moet idd doen waar je je goed bij voelt. Maar ik heb volop hoop voor je en blijf stevig doorduimen
Ja, ik snap um nog Ik heb wel erg last van m'n borsten hoor, steekjes en pijnlijke tepels, maar ik geloof er eerlijk gezegd niet in. Maar ik laat het zo snel mogelijk weten hoor. Zal wel weer zwaar tegen vallen als ie negatief uitvalt, want dan kan het echt niet meer positief worden
Tuurlijk is ie positief. Is mijn trouwdag morgen (zonder man aan huis). Dus een beetje posi nieuws moet ik toch wel op kunnen rekenen Ik blijf duimen de hele nacht
ik zal hier morgen weinig te vinden zijn. vermeld ik vast voordat iedereen zich wild zoekt naar mij. zal ws pas zondag worden eer ik mij meld. na de middag ben ik er niet meer . druk druk druk.
Hahaha, Elvira, dat zou een mooi kadootje zijn....wel sneu dat je mannetje later terug is he?....Maaaaaaar des te meer tijd om je er op voor te bereiden, je ei was immers ook wat later toch? Nee Janne, heb ik nog niet gedaan, het weekend valt er tussen en dan had ik ze toch pas maandag of dinsdag gekregen. Dus ik haal er morgen wel even eentje bij de drogist. Is goed dat je dat ff zegt Lieke...anders zouden we weer roepen de hele tijd....liekeeeeeeeeee :x Dank je wel voor al die duimen lieverds, er word idd wat afgeduimd, hier net zo hoor. Toch spannend als een mede " nog niet zwangere " uiteindelijk toch zwanger word en wij krijgen de uitslag Toch wel erg vriendinnen gevoel hoor, en moet eerlijk zeggen, dat heb ik wel een tijdje gemist. Ik ben van Rotterdam naar nabij Groningen verhuist en heb m'n vriendinnen achter moeten laten...en dat verwaterd langzaam. Hier heb ik nog niet echt nieuwe kunnen maken... het komt er gewoon niet van Daarom ben ik heeeeeeeeeel blij met jullie. Zo!...genoeg sentimenteel gelul.....maar wou het ff kwijt .... Dikke knuffels van mij voor jullie allemaal