Gisteren toch maar niet gevist...omstandigheden waren nog niet optimaal Water was troebel (nog iets bruinige afscheiding ), dus dat vist niet zo lekker.....Vanavond mogelijk een beter moment..
Wat een gezelligheid hier. Mijn tentje is ook opgezet langs de waterkant en het schepnetje is reeds gebruikt. Hopelijk doet het zijn dienst goed! Jammer Samantha dat je toch ongesteld bent geworden, het zag er zo goed uit toch?! Elvira, in troebelwater vissen is idd niet zo een goed idee, je wilt natuurlijk wel zien wat je in je netje hebt gevangen.
Hey meiden hoe is het hier Ik heb geen tentje kan ik bij iemand logeren Het is wel weer gezellig hier zeg Liefs Manon.
Hi Manon, ik heb een extra tentje voor je opgezet. Anders moet je buiten wachten als we aan het vissen zijn . Je staat er nu gezellig tussen!
oke dat is gezellig ik help wel met koken en afwassen enzo Als het maar niet gaat regen maar bedankt dat je het tentje heb neer gezet, want neer zetten van een tent kan ik niet
zeker gezellig, het terrein wordt al aardig vol, maar gelukkig is het meer supergroot dus genoeg vis om te vangen. Het is hartstikke lente dus geen regen ... hopelijk slaat dat lekkere lente gevoel door...
hmm ik stond vanochtend nog op station Rotterdam cs met een man met werphengel kent iemand die toevallig?
Ik mag ook alweer bijna me hengeltje uitgooien maar wacht nog ff tot ik bij de gyn ben geweest, stel je voor dat één v die visjes haar doet schrikken ! Maar nadien, FISHIES here we come
Pfff ik wil klussen. Heb er goede hoop in deze maand, raar he. Gisteren toch al maar even lekker geoefend hihi
Mijn hubby kan ook niet wachten, maarre ben nog niet van m'n ongie af hahaha. Hij staat al met z'n hengel klaar
gekke meiden! net de shock of my life! had donker roze slijmerige afscheiding! ga nu twijfelen over mijn eisprong hahahahah voor de meiden die tempen, mijn kaartje is te vinden bij temp kaartjes een na laatste blzz geloof ik.. maf he?
hahahahahahaha echt geweldig! Ojee natasja... hopelijk zet het niet door en heeft het helemaal niets te betekenen.