Hoi Kaily jeetje over 2 dagen gaat echt hard heb jij niet de kriebels gehad om eerder te teste want ik moet er nu nog 8 en gelezen dat de hcg waarde vanaf je 21ste cyclysdag er al in zit niet veel maar toch en ik ben nu vandaag op de 21ste cyclusdag en kriebelt wel om te teste maar aan de andere kan denk ik straks een terleustelling en is het nog niet te meten en denk dat het nog echt te vroeg is neem aan dat er niemand is die rond zijn 21ste cyclusdag getest heeft en ook raak is hou mij op de hoogte want zou daar meer over willen weten of er dames ziijn die het wel gedaan hebben en ook raak is of kan dit gewoon niet Meide die vandaag gaan testen super veel sterkte gewenst liefs Indey
Indey, Er kan dan wel HCG in je lijf zitten na 21 dagen, maar een test heeft een bepaalde gevoeligheid. Dus pas bij 20mmol ( geloof ik) HCG te meten en soms pas bij 50 mmol. En dat is toch echt pas 4 dagen voor NOD ( als je geluk hebt) Dus helaas zal je nog echt moeten wachten en wachten en wachten. Moeilijk he? Ik weet het.
Indey sterkte met je misselijkheid (klinkt wel positief!!) En Liek sterkte en heel veel succes met testen wanneer je dat gaat doen Janne ik heb vandaag niet meer getest... ik vertrouw die testen van Romed nu niet meer zo nadat ik ff gegoogled heb gisteravond, wacht nu mn NOD wel af en dan test ik met een CB digitaal. Had vanochtend wel krampen maar so far, so good is er nog niks doorgezet. VErder iedereen die binnenkort gaat testen of nog moet wachten: heel veel succes, hoop dat we allemaal positief nieuws mogen melden zo tegen het einde van de maand!!
Ik heb een fotootje van de test in mijn album gezet... hij is hier wel wat donker uitgevallen en daardoor misschien niet zo duidelijk, maar toch
Je houdt het spannend he Lieke. Nieeeeees, ik zit hier al vanaf 7 uur te wachten en je bent er nog niet. Waar blijf je nou? Ik hou het niet meer van de spanning ( en stress is niet goed voor mijn vruchtje hoor)
jazekers houd ik het spannend hahaha. zo bang voor nega test , erg he. Nies hoe is het met jou verlopen dan ? ben zo benieuwd. liek.
@ Janne: Ja als ik morgenvroeg nog niet ongi ben dan ga ik even testen! @:Nann: Die testen van Romed zou ik niet op vertrouwen. Begrijp me niet verkeerd ik gun het je van harte maar ik zelf heb ook met Romed getest van Romed en ze waren net zo positief als die van jou op de foto en helaas was het niet! Dus wacht je NOD maar af en test dan nog eens!! Succes @lieke: JIj houdt het ook al zo spannend!! bij mij zet het ook niet door en word nou beetje misselijk...dus ben benieuwd
nou voor de meiden met nod rond 27 mei nog 1 week he wat duurt het lang dat wachten ben er niet 24 uur per dag mee bezig maar wel vaak denk ook van alles te voelen onderin mijn buik. manlief maakt steeds opmerkingen als pas je op voor de baby eten voor twee enz je kan je zelf heel wat wijs maken kop op nog maar zeven dagen
hoi lieke heb jij al eerder langere cyclus gehad? of is het voor het eerst dat je 4 dagen overtijd bent
Hoi Meiden, sorry dat ik jullie heb laten wachten, net getest en...........negatief Dus ik lig er nu echt uit, laat die kl*te duivels nu maar komen, ben er echt sch**tflauw van!! Dank je wel voor al die duimen...heeft helaas niet mogen baten. Op naar de volgende ronde, hoop dat ik gauw ongie word. Liefs Nies
Hoi hoi, Bedankt voor de warme felicitaties Jullie zijn de eerste die me hebben gefeliciteerd En ja Harley, mijn man is op tijd voor mijn ei Zodra hij thuiskomt kan de klusweek worden ingezegend hihihi Zal niet veel moeite kosten om deze week veel te klussen, na 2 weken onthouding Liek...supers dat je nog in de race bent Je kansen worden met de dag beter Maar ik heb dan ook wel heel hard geduimd en die duivels een flinke kick gegeven Ennuh Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees rond 11 uur was afgesproken he Waar blijf je...ben nieuwsgierig...
Ja Nann, helaas....ik baal er wel van. Voor jou ziet het er beter uit he? Enne Elvier, heb al getest hoor, zie boven Maaaaaaaaar van harte met je trouwdag meis!! Geniet er lekker van met je mannetje!! Liefs Nies
getsie nies als het dan toch niet zo mag zijn inderdaad laat die kl*te dan maar komen kun je het tenminste opnieuw gaan proberen
Jeetje Nies Hoe kan dat nou? Dat had ik echt niet verwacht. Nann ik heb ook goedkope testen. Niet van Romed, maat zoals ze er uit zien op Sensitest. Ik had toen ook zo'n streepje en was wel zwanger. Maar als ze bij Romed een streepje geven en je bent niet zwanger, geeft dat iegenlijk valse hoop.
He shit Nies hoe kan dat nou???Had ik echt niet verwacht...(was bericht aan't typen toen jij net getypt had...vandaar gemist) Wat balen zeg Laat die dan idd maar snel komen...dit is ook niks. Ben je normaal wel regelmatig? Sterkte met wachten, kan me voorstellen dat je nu ontzettend baalt! Bedankt voor je felicitatie...we zullen het morgen gaan vieren