Bestel gewoon in de toekomst voor alle zekerheid maar geen Romedtesten meer, ga andere bestellen of van Clear Blue (heb nog wat digitale van Clear Blue hier liggen maar om die nou elke keer te gebruiken, zijn ze eigenlijk wat te duur voor). En Nies, ik hoop voor je dat de duivels dan toch maar doorbreken zodat je weer verder kunt ofwel dat je alsnog zwanger bent (de duivels zijn er tenslotte nog niet...?)!
Hey meiden, Ik moet vandaag ongesteld worden...Heb al een tampon voor de zekerheid ingedaan, wel wat krampen, maar verder nog niets (heb hem er dan ook nog niet uitgehaald om te kijken of ik al ongie ben, omdat het dan zo'n pijn doet om er weer een nieuwe in te doen)! Had direct na mij innestelingsdag onwijs pijn in mn borsten, maar nu is dat weer afgenomen, dus ik ga er eigenlijk wel vanuit dat ik gewoon ongie word. Mag ook nog niet testen van mn mannetje, hij wil dat ik wacht tot ik echt overtijd ben. Waarschijnlijk morgen dan, denk ik...
Ja, tis niet anders...maar ik baal echt dat ik nog niet ongesteld ben, ik wil naar de volgende ronde!!!! Ik ga echt elke dag klussen .... ben er flauw van hahaha. Enne voor de meiden die gaan testen, zet 'm op! En alle meiden die nega testen, geef me een hand en we gaan gewoon met z'n allen!! Janne en Elvier en alle andere meiden, heel erg bedankt voor jullie steun, jullie zijn schatten!! * SMAK * !!!
Spannend Daphne...zou een leuke verrassing zijn he Voor jou blijf ik ook duimen Nann...Is dit je eerste cyclus? Dacht het wel he....Hoop dat je geen last hebt van ontpillen...
Graag gedaan lieverd..... Heb je wel 's vaker zo'n lange cyclus of niet? En ben je pas met de pil gestopt? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid!
Ik ben 5 maanden geleden gestopt, en m'n cyclus lag tot nu toe tussen de 25 en 28 dagen...maar in een heel ver verleden had ik ook een onregelmatige cyclus hoor.... hoopte alleen dat het dit keer anders zou zijn.
Tnx Elvira, het is inderdaad de eerste ronde. Ben al een paar keer eerder een tijdje met de pil gestopt geweest en elke keer meteen weer regelmatige cyclus, dus verwacht en hoop dat dat deze keer ook zo is!
Jammer nies, hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt en weer verder kan. hahah hier begint het inderdaad ook al te kriebelen om te gaan testen, maar ik probeer vol te houden en nog even te wachten.
Dank je kaily, das het ergste van alles, dat testen blijft toch trekken. Toch nog maar één en nog één, tis wel een kwelling hahaha. Maar nu test ik niet meer, de maand mei is voor mij verleden tijd. Tijd om alles weer op een rijtje te zetten en door te gaan Heel veel succes met testen meis!
Liek, je houdt het spannend, maar ik duim gewoon door tot morgen en dan kom ik in de avond wel weer effe kijken hoe het met je is!! Nies, jammer hoor!! Dat schiet niet echt op zo dat wachten.... Karin
Nee schiet ook niet op Karin, maar ik heb wel duidelijkheid nu, das ook wel fijn. Anders blijf je toch twijfelen. Ik zal voor je duimen Kaily!!
Nou, duidelijkheid heb je nog steeds niet toch??Die duivels zijn er nog niet.....Hoop dat er snel een vorm van duidelijkjheid komt....Ik denk aan je. Ga nu wat in huis doen, want krijg niks gedaan....
Tjonge jonge, ik zit op een andere computer en die is zo traaaag. ( gaap) Ik kan jullie niet eens bijhouden. Ik stop er maar mee en kijk vanavond wel weer.
das wel goed van je dat je nog enigzind positief probeerd te zijn maar met de is het natuurlijk pas echt want je blijft toch denk ik wel een stemmetje in je achterhoofd houden denk ik ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt nies xx lorfiedal
Elvira, gefeliciteerd met je trouwdag!! Aan de foto's in je album te zien had je vorig jaar beter weer! Lieke, spannend!! Ik houd het in de gaten! Pim
Potverdorie Nies! Wat maak jij nou? :x En waarom zit er niet een echt kwaaie smiley tussen?? Balen meid!!!
ik hoor en lees het al en is en blijft spannend hier Ik heb een redelijke dag gehad tegen 10en stond ik in de winkel boodschappen te doen en normaal slaap ik uit op zaterdag grrrrrrrrrr waarom vandaag niet Nou ja voor de kinderen kadetten gekocht en lekkere dingen voor als ze op de fiets naar kamp gaan evne lekker verwennen haha Later op de dag de fiets die op de camping staat even opgehaald en wat een rust heerst er daar Nu even klaarleggen wat er mee moet dus ik hoop dat ik morgen zo kan inpakken en niks vergeet nou ja dan hebben ze lekker pech hahah gemeen van mij he grapje ik hou zielsveel van ze en hoop dat ze niks vergeten en veel plezier hebben en mams vermaakt haar wel haha ga ik lekker op de spelcomputer ik spreek jullie weer Liefs Indey