Fijn haha ik heb ook een test van romed en moet bekennnen hij is erg goedkoop en op mijn gebruiksaanwijzing staat dat ie 99 procent te vertrouwen is en anders moeten jullie die van predictor gebruiken is ook heel goed die had ik van mijn eerste en savonds dee ik een test en was nog maar 1 dag overtijd en die gaf gelijk posi aan dames overstappen op predictor of clearbleu die had ik van mijn 2de en ook gelijk na 1 test goed en was posi meiden ik wens jullie geluk en ja nog een week haha Indey
goede avond dames hoe gaat het hier bij mij alles goed vandaag ineens geen ongie krampen meer wel heel erg last van mijn buik maar dat komt van mijn darmen kan bijna niet naar de wc al de hele week
Meen je dat nou Nann? Als je nog van zulke testen hebt zou ik ze gelijk wegkieperen. Ze geven je toch een sprankje hoop. Koop toch die van sensitest. Zijn niet duur en daar is een licht streepje tenminste wel een echt streepje. Summer je weet dat dat een kenmerk kan zijn he?
Hoi Summer Dat is in elk geval goed nieuwd meid en morgen 1 dag overtijd zie ik en heb je al een idee wanneer je gaat testen Indey
nee ga morgen niet testen als ik ga testen wordt het woensdag of donderdag vorige maand ook 3 dagen overtijd geweest
Oeps onze berichtjes hadden elkaar gekruist. Zolang de duveltjes er nog niet zijn, kan alles nog he. Temp jij ook?
Summer : dan wacht ik woensdag of donderdag af kijk als je het weet van de vorige keer dan moet je gewoon doen wat je intuitie zegt dus en je niet laten beinvloeden door anderen en dan houd je de spanning er mooi in haha Groeten van Indey
Nou, mijn ongie komt er ook nog niet aan...Heb vanmorgen tampon ingedaan, nu eruit gehaald, helemaal NIKS. Alleen maar wit dikkig spul (sorry...). Had vanmorgen echt ineens onwijs ongie gevoel, dacht nu is het losgekomen. Maar niks dus. Morgen mag ik testen van mn vriend, dus we zullen het gauw weten. Maar denk nog steeds dat het een negatiefje wordt.
Bedankt! Het is wel raar, want ik heb elke keer wel ontzettend dat nare gevoel in mn buik dat ik ongie ga worden. Ach...waarschijnlijk word ik morgen wel wakker met wat bloed. Weet ik in ieder geval wel zeker dat ik mooie en duidelijke cyclus heb!
Dan zitten we in precies hetzelfde schuitje Heb ook zwaar het gevoel ongesteld te worden en volgens mij zag ik net ook al iets Mocht dat niet zo zijn, dan gooi ik er morgen nog 1 testje tegenaan en voor de rest wacht ik het wel af.
Hoi Nan en Daphne ik hoop voor jullie dat het morgen nog uit blijft die ongi en ik ga heel goed voor jullie duimen Liefs Indey
Succes morgen Nann en Daphne. Ik zal vanaf 7 uur wachten, dus ik ga nu alvast slapen, want morgen vroeg weer op
Hallo Dames Ik heb even een melding wie graag iets over het slijm en vruchtbaar en eitje wil lezen moet even naar www.9maanden.com en bij zwanger worden even kijken en kom je het vanzelf tegen en word heel goed uitgelegd Maar ik ging vanavond te snel liggen en kreeg last van mijn linkeronderbuik en die had ik al een tijdje niet meer gevoeld.Maar nu met lopen voel ik het weer. Het klinkt gek maar ik voelde een soort visje zwemmen in mijn buik iets van blub en was een hele rare gewaar wording en een paar dagen geleden voelde ik ook iets toen ik mijn hand bij mijn linkeronderbuik hield Voor degene die gaan testen vandaag heel veel sterkte en doe het met ochtendurine als je goed wil testen want ik ga ook niet meer overdag testen alleen smorgens als ik net mijn bed uitkom Liefs Indey