IK HEB POSITIEF GETEST Morgen officieel NOD, volgens de site had het nog niet veel zin om vandaag al te testen, iemand enig idee waarom? Zie ook mijn album
ja mijn cyclus is altijd rond de 30 a 32 dagen. uitzonderingen zijn geweest 27 en 29 dagen . en een maand of 5 geleden 37 dagen geloof ik. maar wat ik gewoon niet snap dat ik eisprongpijnen ruim 2,5 week gevoeld heb.
jaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is duidelijke taal!! geen maffe streepkes!! Meestal raden ze na je nod te testen.. dat zullen we wel bedoeld hebben denk ik! groetjes
das inderdaad erg raar. toch nog maar ff afwachten, misschien test je over een dag of vier wel positief
Tja dat is ook weer vervelend, de een test negatief, en de ander positief. Wat oneerlijk he! *knuffel voor Lieke*
Sorry Liek dat ik hier zo binnen kom denderen... vind het echt enorm klote voor je, maar ik heb nog steeds alle hoop dat je over een paar dagen wel positief test!!
natas, ja ergens had ik stiekem hoop hoor. Lorfiedal ik bedoelde eigenlijk ook 2,5 geleden eisprongpijn voor het laatst dus zal je nu echt 5 dagen overtijd rekenen. annabella ook bedankt. marretje ook bedankt. liek.
Een van mijn beste vriendinnen is 7,5 maand zwanger. Ik vind het ook erg moeilijk om langs te gaan bij haar, haar buik is zo mooi groot en rond. En dan al die lieve babyspulletjes die overal liggen. Moeilijk te verdragen af en toe!
Ik ga een lekker bakkie koffie zetten (ik verveel me overduidelijk...begin hier onzin te posten ) Waarom slaapt vriendlief nou ook zo lang uit? Nou ja, het is wel lekker rustig zo..
Nou nou wat is er weer veel gebeurd! Nies en Lieke wat vreselijk balen zeg van die nega test! Ik had bij jullie allebei een goed gevoel. Maar goed wie weet blijven de duiveltjes alsnog weg. (vorige maand was er eentje met ik geloof 13 dagen overtijd toch nog zwanger) Maar zo niet hoop ik dat jullie snel verder kunnen. Veel succes! Nann onwijs gefeliciteerd meid! Jouw mannetje is wel een scherpschutter zeg! Indey van mij ook een voorzichtige felicitatie, ik hoop dat ik over een paar dagen alle registers open kan gooien als je een 2e posi test hebt! Mijn temp was vanochtend 37.3, dat is echt superhoog voor mij. Ik heb dan wel uitgeslapen, maar ik heb proefondervindelijk vastgesteld dat dat bij mij hoogstens 0.1 scheelt. Dus dan is het nog hoog. Janne 37.2 was mijn zwangertemp vorige maand, maar ga je nou nog niks in je hoofd halen want ik heb nauwelijks symptomen. Ik heb nog steeds het gevoel dat het niks is. Voor alle meiden die rond hun nod zitten...ik duim heel hard voor jullie en ik hoop op goede resultaten binnenkort!
wat denken jullie hiervan dames, gisteravond een veeg bloed en wat bruine troep, en nu helemaal niets meer... help ik snap er niks meer van.
denk het ook wel, maar dat is het hem net, nooi te vroeg maar ja kan natuurlijk en anders altijd meteen heel hevig ongi. dus vandaar, maar je zal wel gelijk hebben.