Hebben jullie trouwens gehoord dat Giel Beelen placenta heeft gegeten? Yuk!! Pierre Wind heeft het voor hem bereid. Ik zag er een stukje van op tv, hoe hij dat ding in reepjes aan het snijden was. Walgelijk!
Tja bij mij begint het vaak ook zo en dan breekt het de volgende dag heftig door, maar ik hoop voor je dat het niet zo is meid!
Kaily ik kom morgenochtend nog ff kijken hoe het er voor staat. Ik ga nu ff douchen, er komt straks visite dus ik kan niet de hele dag in m'n nachthemd blijven zitten. Noh ja kan wel maar dat staat zo vreemd hihi
voor jou ook spannende tijden summer, ben je wel eens overtijd geweest eigenlijk ? liek. harley succes met je hoge temp houden zo he.
Jeetje Mina, jammer hoor, bah dat stomme wachten altijd! Wat wordt je geduld op de proef gesteld zeg, ongelovelijk. Kan me voorstellen dat je er niks meer van snapt . Ook mijn duimen gaan weer draaien voor je! Want het kan nog steeds!
ja ja dat stomme wachten ook altijd, eindelijk de moed gevonden ........ en dan is het akelig leeg aan het andere kant naast het controle streepje. maar ja. krampen zijn er weer vandaag dus kom op zet door........ kunnen we we verder..
dat gevoel heb ik nou ook al de hele cyclus gehad dat mijn eisprong gewoon gelijk liep met de banner.
misschien dat kan hoor Summer al ga ik daar niet van uit. heb nu al een dag of 6 dagelijks ong krampen niet leuk meer.... heb net gekeken nog maar het is en blijft witte afscheiding. solly....... liek.