ik geloof er eigenlijk ook niet meer zo in hoor. liek. na 9 maanden ga je misschien toch beetje twijvelen.......kweet niet.
Hoi Nann jij ook van harte meid ben jij toch een week langer dan ik geeft niet ik vind het super voor je gaan we samen genieten meid Liefs Indey
nee dat geloof ik maar wel vervelend als die rot duivels nou maar komen of die posi test dan weet je waar je aan toe bent afwachten is ook niks
Lieke, heb je al een pb-tje gestuurd maar ook hier even een berichtje. Gatver wat *&%^$# dat je negatief hebt getest. Ik hoop dat de alsnog uitblijven en dat je over een paar dagen alsnog positief test. Kan me je twijfels goed voorstellen. Pim
Thnx Indey, gaan we mooi gelijk op Kan er alleen nog niet optimaal van genieten want ik heb wel de eerste ongesteldheids-afscheiding Misschien toch te vroeg getest?
@ jee Nann wat naar zeg.... hoop maar dat dit niet doorzet en gewoon bij de nestelingen horen nog. liek
bah wat ververvelend meid ik hoop voor je dat het niet door zet en dat het met een sisser afloopt ik ga even uitwaaien en lopen met de hond en zien jullie allemaal later in de middag weer hier Indey
Dames hier ff een vraagie heb al sinds een week vaag gevoel in mijn onderbuik. Soms lijkt het te rommelen soms klein steekje. vooral ook alas ik s ochtends wakker word en er op let voel ik vanalles echt helemaal onderaan recht en links soms meer links als rechts? Enig idee wat dit kan zijn? heb zaterdag 27 mei mijn nod xx lorfiedal
mijn nod is 25 mei. laatste paar dagen kan ik behoorlijk chagerijnig reageren . heb soms steken/krampen hoe zal ik eht noemen in me onderbuik. heb af en toe het idee het is raak,maar ja dat heb ik wel vaker gedacht. hopelijk is het raak want zijn al 8 maanden bezig.
ohww het blijft ook maar spannend hier zeg, Voor iedereen blijven mn duimen draaien!!!! Vind wel dat er een paar zwangere meiden moeten komen, vind het veels te stil namelijk
Meid ik kan je de hand schudden ik heb het ook dat gerommel in mijn buik en steken links en rechts dat noemen ze bandenpijn volgens mij ben jij ook zwanger en mijn nod is ook 27 mei en heb vandaag getest en was raak vandaar dat ik nu even 2 banners heb Indey