Maar als het raak is dan heb je toch je cyclus banner niet meer nodig. En bovendien, mag je volgens de regels geen 2 banners hebben, maar dat heb ik je wel eens eerder verteld
Maar Indey, weet je zeker dat je niet langer zwanger bent dan je banner aangeeft? Dat het vorige maand al raak was? Anders is het toch gewoonweg onmogelijk om al positief te testen?
Hoi Anabel nee ik kan niet langer zwanger zijn omdat ik vorig maand niet eens geklust heb haha en ben gewoon ongesteld geweest ik ben volgens mij in mijn vroege cyclus zwanger gworden en dat zou het verklaren Liefs Indey
en dames hoe gaat het hier hier nog steeds niks te bekenen wel ongie kramp en wat steken in mijn buik we wachten rustig af
VAN HARTE GEFELICITEERD MEID HET IS JE GEGUNT LEKKER GENIETEN NU. ik hoop dat ik je mag volgen! xx lorfiedal
Hoi Dafhne van harte meid dus jij heb ook vandaag getest en vanmorgen of later want ik heb vanmorgen getest en was ook zwanger maar een hele vage streep ne ga zo ook even op ik ben zwanger posten Indey
Gefeliciteerd Daphne en Indy!! Lieke en Summer, ik zal voor jullie duimen! Het klinkt erg spannend voor jullie...
@ summer spannend zeg ik blijf met je in de race meid. @ minipi, succes met je laatste dagen, Hoe gaat ie ? denk je enige kansen te hebben nu ? liek.
ok lieke ik weet het goed gemaakt of we gaan allebei door naar ik ben zwanger of allebei door naar juni
Duim me gek voor de rest! Heel veel succes jullie!!! Indy, ik miste je al bij "ik ben zwanger" topic! Was je aan het zoeken om je ook te feliciteren! Hier dan maar, jij ook GEFELICITEERD!!!!!
Thanx. Ik weet het op het moment eigenlijk niet zo goed meer. wat kan je eigen lichaam verwarrend zijn... ik probeer er dus niet al teveel mee bezig te zijn (->maar mijn aanwezigheid op het forum verklapt al dat dat nog niet zo goed lukt )