Thanx. Ik weet het op het moment eigenlijk niet zo goed meer. wat kan je eigen lichaam verwarrend zijn... ik probeer er dus niet al teveel mee bezig te zijn (->maar mijn aanwezigheid op het forum verklapt al dat dat nog niet zo goed lukt ) nee zo lastig je lichaam in te schatten ik weet het niet meer echt na 9 maanden hoor. ik kom hier ook op het forum voor gezelligheid ff kletsen met anderne kijken hoe het met anderen gaat en ondertussen doe ik duizend en een dingen hier achter mijn pc tje. ik ben geen tv mens en kan moeilijk toch de hele dag boenen in huis. liek.
Daphne gefeliciteerd meid! Geniet ervan! Lieke en Summer spannend hoor! Ben benieuwd! Duim duim! Lorfidal het zou inderdaad bandenpijn kunnen zijn. Het kunnen ook je darmen zijn. Als je zwanger bent gaan je darmen minder werken en dat kan je ook al vrij snel merken. Het kan natuurlijk ook gewoon niets zijn, maar ik hoop voor je dat je lekker zwanger bent! Ik heb zo'n raar lijf. Ik ben moe maar heb een paar rotdagen achter de rug en ben een paar dagen flink sjago geweest kan ook van die rotdagen zijn geweest dus zegt niks. Ik heb last van mijn darmen dus er rommelt van alles daar beneden maar weer zegt het niks. Ik heb al weken last van mijn darmen. Mijn tepels beginnen ook een beetje gevoelig te worden maar dat heb ik ook altijd na mijn ei. Weer kan ik er geen pijl op trekken. Het enige waar ik hoop uit kan putten is mijn hoge temp maar het is nog een paar dagen tot mijn nod dus dat kan ook gemakkelijk nog veranderen. Ik ga er maar van uit dat het niets is dan scheelt dat een teleurstelling daar heb ik er al genoeg van gehad de laatste tijd.
Nog vier daagjes harley dan ben je wat wijzer gelukkig ( alhoewel dat dacht ik ook ) maar ja lastig blijven die vrouwenlichaam chill out meid komt goed. liek.
Lief dat je d'r naar vraagt... het wordt minder, bijna niks meer van over. Om het in de gaten te kunnen houden gebruik ik wel een tampon, laatste keer zat er na een paar uur nog maar 1 speldeknopje (wel helderrood) bloed op, was daarvoor ookw at slijm verloren... vooralsnog probeer ik mezelf heel hard in te prenten dat het bij de innesteling hoort!
@ NANN. dat kan je ook maar het beste doen dat dit bij innestelen hoort. gewoon ff rustig aan doen. greetzzz.
Ik hoop het voor je Nann, ik duim echt superhard voor je! Lieke ik hoop dat ik over 4 dagen meer weet, maar als mijn ei echt op dag 18 was zoals FF zegt dan is het nog 8 dagen en dan weet ik dus nog niks.
Goedeavond dames, He Liek, ik had wel goed nieuws willen lezen hier vanavond, maar balen hoor van je negatieve test!! Ik hoop dat het nog anders mag zijn, maar ken je nuchterheid in deze ook.... Toch.. ik blijf het volgen. Nann, veel sterkte en ik hoop dat het allemaal netjes blijft nestelen... Karin
Hey meid ik zou poste bij ik ben zwanger maar doordat ik zo duizelig voelde vanmiddag en ook nog de tassen moest maken voor de kinderen is het er niet van gekomen dus hierna ga ik het gelijk doen Indey
Hoi hoi, ik lees dat Indy positief zwanger testte bij 2 weken en een paar dagen.....dit kan toch niet kloppen??? Ik was helemaal verbaasd toen ik die banner zag. Gr. Cellie.
Hmmm t is stil vanavond! Ik ga dan maar naar m'n mandje. Lekker op tijd naar bed. Ik kan wel heel de dag slapen... Ik kom morgenochtend wel weer ff kijken voordat ik naar m'n werk ga! Trusten!
ik was zelf ook erg verbaasd maar ik had een vermoeden wanneer het gebeurd is en voelde wat borrelen in mijn buik en ik had geen ik ben zwangerbanner geset als het neit waar ws Indey
Hallo Meiden, Nou zeg, wat een zwangere in één dag! Van harte meiden!!!...Tis jullie gegund hoor!! Wil nog even de meiden bedanken ( Harley, Natasja en alle andere lieverds ) die me nog even een hart onder de riem hebben gestoken.Erg lief. Lieke...ik hoop dat je alsnog positief test meid, misschien wat later in de week?Ik duim voor je. Ik ben nog niet ongesteld maar ik heb ( ff afkloppen ) geen last van m'n borsten vandaag dus meestal is het dan wel in de buurt zeg maar. En dan op naar Juni! Liefs Nies
Hmm Nies balen meid, ik wens je dan veel succes in juni (maar stiekem blijf ik toch voor je duimen ) Mijn temp is vanochtend 0.2 gedaald, als mijn nod nog steeds donderdag is is dat geen goed teken. Als mijn nod maandag is dan zegt het nog niks. Was deze maand maar vast voorbij.
Goedemorgen dames! Alles goed hier? Ik lag eigenlijk nog lekker in bed haha maar we wonen tegenover een basisschool, waar het kennenlijk feest is. Door een microfoon hoorden keihard we verscheidene mannenstemmen liedjes zingen als "ayay jippie jippie jee". Erg leuk dus