ik dacht zelf afgelopen zondag.. omdat ik wat later dan normaal had getempt.. dacht ik dat de orginele temp lager zou zijn, had ook beetje buikpijn enzo. maar nu twijfel ik! zou het eerder geweest kunnen zijn? groetjes
zou het hihihihi ik hou beide beentjes stevig op de grond.. misschien adertje ofzo... (zou dan van 2 dagen geleden zijn)
zou nu dan dag 5 zijn he? kan het dan? je hoort toch verschillende aantal dagen.. ik dacht zelf tussen de 5 en 10 dagen na eisprong.. dan is het mogelijk.. maar ben er niet van overtuigd dat ik dan mijn eitje had.. er zit helaas niks op dan afwachten weer! hihihi we doen al 9 maanden niets anders! gelukkig heb ik veel geduld!
Wow, spannend Natas, kep zelf geen verstand van tempraturen maar grote kans op innesteling idd. Ik ga heel hard voor je duimen meid!
ik heb gehoord dat je het aan je temp kan zien dat er een innesteling is. dan zou je temp vanaf morgen hoger moeten zijn denk ik.
ik heb gelezen dat een eitje er 3 dagen over doet om in de baarmoeder te komen ,dan zweeft het in de baarmoeder om verder te delen en op ongev. de 7e dag nestelt het in... greetz asjuh
het valt echt niet te bepalen wanneer het eitje zich innesteld. daarom dat de meeste zeggen tussen de 5 en de 10 dagen na je ei.
tja en dat is nou het probleem he? ik heb net ook het internet weer af zitten struinen en ik kom weer op 5 tot 10 dagen.. maar ik ga er niet van uit dat dit een innestelings bloeding was hoor! Waarschijnlijk gewoon iets beschadigd. Ik zal vast weer gezellig ongesteld worden! groetjes
Spannend hoor Natas! Ik duim! Hoop dat het een suc6volle innesteling is!! Ik denk dat mijn man zijn hengeltje vanavond ook eens uit gaat gooien Kijken of nog alles werkt...En zo gauw hij in heeft gegooid, sta ik met net klaar Alvast goed oefenen zodat ik die handeling volgende week feiloos kan uitvoeren hihihi
Goedenavond dames Ben ik er een avondje niet kan ik meteen 4 blz bijlezen Sorry hoor , heb echt in een deuk gelegen hihihi Natas , tis spannend bij jou he Mijn duimpjes draaien weer gezellig mee Groetjes Joyce
hahaha! wat een verhalen hier!! lekker melig.. oeh natasja, klinkt wel heel erg spannend! zeker omdat jij volgens mij zo nauwgezet je lichaam in de gaten houdt, en dit nog niet eerder hebt gehad! i'll keep my fingers crossed!! ik ga morgenochtend voor mijn tweede follikelmeting naar de gyneacoloog.... hopelijk deze keer wel een mooi groot ei, wat op springen staat! (of natuurlijk goede bloedwaardes, zodat ze kunnen zien dat er al een eisprong is geweest) liefs elfje!
mwa niet dat ik het zo goed in de gaten hou, maar omdat ik al 9 maandjes bezig ben hihihi dan weet je wel hoe je lichaam werkt!