ohww ja dat is ook rot wakker worden, Bij de buren bij mij zijn ze met de gevels bezig lekker aan het hakken enzo vanmorgen om 8 uur, dacht lekker uit te kunnen slapen, dit namelijk ff een daggie thuis ivm me rug, maar dat feest ging mooi niet door
Haha ja lekker is dat he. In de zomer zijn ze hier ook altijd zo lekker op tijd in de ochtend met het maaien van het gras, heeeeerlijk dat geluid! :x
Fijn hoor zo wakker worden! Maar zo heb je wel een lekkere lange dag! (alsof dat troost is) Ik moet straks werken dat is ook niet zo'n fijne reden om vroeg op te staan Maar ik ga vanavond lekker met een vriendin naar de film dus ik heb iets om naar uit te kijken gaat de dag lekker snel voorbij
Ja heerlijk, een lekkere lange maandag Ik heb liever een lange zaterdag! (ik ben een ouwe zeur) Als je wat leuks hebt om naar uit te kijken aan het eind van de dag, is het al een stuk leuker! Naar welke film ga je?
Naar de da vinci code. Ik heb het boek gelezen en ik hoop dat de film het boek recht aan doet. De dagen kunnen mij nu niet snel genoeg zijn, Ik hoop dat het snel donderdag is dan weet ik tenminste wat meer.
Ik heb dat boek nog niet eens gelezen, ik doe het wel andersom dan, eerst de film, dan het boek! Ik heb vanmorgen getest (kan 4 dagen voor je nod) en hij is positief. Het is een lichte streep maar wel een duidelijke. Goed nieuws natuurlijk, maar ik wacht maar even een tijdje af, of het sowieso tot na mijn nod blijft zitten. (je hoort toch dat het vaak voorkomt dat vrouwen zwanger zijn, maar daar niks van merken omdat hun menstruatie gewoon op tijd komt) En ik ben voorzichtig in mijn enthousiasme vanwege die miskraam. Ik hoop dat het goed gaat deze keer!
wow, wat een goed nieuws allemaal!!! Gefeliciteerd voor de zwangere. Hier jammer genoeg dus niet, vanochtend dus flinke duivels... Zal ik nu bij de nieuwe ronde, maar zaterdag invullen, omdat ik toen al een veeg bloed had..gisteren niets en vandaag doorgebroken??
Oh dat is goed nieuws zeg! Gefeliciteerd meid! Ik hoop voor je dat het deze keer wel goed gaat! Ik moet nu echt weg anders kom ik te laat op mn werk. Maar het is leuk dat ik dit nieuws nog ff heb gezien! Jouw dag kan niet meer stuk!
Hoi Kaily Meid wat vervelend zeg Ik hoop dat je de volgende maand meer succses heb sterkte ermee Liefs Indey