Ben in een keer een partij moe en zo nu en dan misselijk Vrijdag is mijn NOD, dus ik hou mijn vingers gekruisd. Ook steekjes links en rechts en mijn buik is opgeblazen. Af en toe het gevoel dat ik buikspier oefeningen gedaan heb, maar niet lang genoeg om spierpijn te krijgen. Suus
ik had een zwangerschapsbanner maar een aantal zeurden al van te vroeg hoe ken dit en nu ga ik het gewoon afmaken met deze ik ben wel zwanger met een vage streep en van de week ga ik nog een keer testen Indey
Anabella, gefeliciteerd Liek, Summer en Harley: ik duim me suf voor jullie. Nies zijn de gearriveerd of wordt je geduld nog steeds op de proef gesteld : Succes allen die ik vergeet!
Grrr wat zie ik nu Summer?? Sorry wist niet dat de gearriveerd waren bij jou, succes in volgende ronde!
indey..vragen heb je tog altijd.... maar dat hoef niet neg. bedoeld te zijn. ik vroeg me ook af maar nix negatief hoor 8) . maar als jij een zw. banner wil dan zet je hem tog gewoon neer?!? want nou krijg je weer vragen waarom ie weg is hihihi wanneer doe je weer een test .. ben benieuwd... het is nu tog al langer dan 48 uur van je laatste test? dan zou de hcg nu al verdubbelt zijn.. gr.
Hoi dames, Jee, wat een boel zwangeren Supers! Gefeliciteerd Liek, wat balen man, die negatest....maar je bent nog steeds niet uitgeschakeld, dus ik blijf doorduimen Indey, hoop dat je snel een vette positest hebt, zodat je banner definitief geplaatst kan worden! Nies....wat duurt het toch lang....pffff Suc6 met wachten op duidelijkheid en uiteraard ben je ook vast welkom bij juni... Summer jammer; suc6 in volgende ronde. Voor de rest duim ik nog ff door!
Hoi suus ik ben anderhalve week de hele dag misselijk geweest en nu begint het bij alleen lichtelijk misselijk te worden en moe heid hoort er ook bij en heel erg last van duizeligheid ik duim voor je dat het raak is meid Indey
Ik ben gwoon zwanger alleen ja ik heb een vroege test gedaan en nu laat ik me leiden door anderen en nu ik je bericht lees ben ik aan het huilen nu want je heb volkomen gelijk Ik ben zwanger en anders zit er geen hormoon in en ik zet geen zwangerschapsbanner neer als het niet zo is want wie hou ik dan voor de gek help me uit de brand terug of wachten dan doe ik woensdag een test Indey
En de rest die zwanger is ook Gefeliciteerd. Ik had heeel veeel om bij te lezen. Nies weet je nog niks? Wat een raar verhaal en dat geldt ook voor jou Lieke. Raar hoor.
kaily122 en summer balen zeg dat de duivels zijn doorgebroken. nies hoe is het ? hier nog geen duivels te bekennen geen ong krampen meer gehad vandaag ook wel stekende lies pijn links alsof ik eisprong heb maar heb geen glibberslijm maar gewoon witjes. vandaag al 6 dagen zeg , tjee...........liek.
ladys ik hou dese banner nog maar even ik moet maandag 29 mei ongesteld worden ik hield steeds 28 dagen voor ogen en het is 30 Want als ik tel vanaf dat ik ongi ben geweest dan klopt het wel tot 29 mei geteld vanaf 30 april help me even dan klopt het wel he ik word gek en dan met die romed test doe ik dan op zijn laatst 26 mei maar dan als het weer goed is ben ik op de camping en hou ik jullie nog even in spanning want ik had een hele vage streep en ga nu toch echt twijfelen en voel me echt zwanger maar goed Indey