Anabella gefeliciteerd!!! Indey, ik bedoelde het ook niet rot.. maar echt.. positief testen 8 dagen voor je menstruatie is echt uitzonderlijk. Zeker omdat die romed testen heel vaak een vals negatief geven. Meestal willen we gewoon iemand behoeden voor verdriet. Als jij gewoon weet zwanger te zijn moet je die banner gewoon er onder zetten. toch? groetjes natas
Meiden ik weet jullie halen mij niet naar beneden goed ii ben erg down nu en vandaag wel 20x op de test gekeken en zie toch duidelijk een witte streep nu dan niet zo vaag als gister en een donker roze dus ik ben zwanger toch Ik ga gwoon twijfelen nu ik heb het gedaan met ochtendurine Meiden jullie bedoelen het allemaal goed als ik vroeg bevrucht ben (heb ik gelzen dat het mogelijk is) en uireken met hoeveel dagen mij ei is bevrucht kan dit wel kloppen Maar goed ik hou even goed dese banner en wil geen terleurstelling hebben ik ben nu onzeker heel maf Indey
hier nog geen duivels te bekennen geen ong krampen meer gehad vandaag ook wel stekende lies pijn links alsof ik eisprong heb maar heb geen glibberslijm maar gewoon witjes. vandaag al 6 dagen zeg , tjee...........liek.[/quote] Volgens mij is het gewoon raak hoor, dit klinkt erg goed namelijk Hoop snel op een positieve test sterkte he!
Sorry Indey, maar ik snap je ook niet. De donkere streep is de teststreep, maar je hebt het over een witte streep. Maar de testen zijn toch al wit. Of die van jou niet? Kan je geen foto maken, zodat we het kunnen zien?
helaas kn ik er geen foto van maken maar ik heb een witte streep en een roze maar ht is 9 jaar gelede dat ik een tst gedaan heb dus Indey
Ja maar hoe kan je een witte streep op een test hebben? Ik zou zo graag een foto zien. Die rose streep is waarschijnlijk de teststreep. Wat staat er in de gebruiksaanwijzing?
Als de controlestreep roze is.. dan moet de test streep dezelfde kleur zijn? Ook bij Romed is dat zo toch? Witte streep heb ik nog niet eerder gehoord. groetjes
ik heb hoop ik heb even de gebruiksaanwijzing geleze en als je zwanger bent moet je 2 strepen hebben en die heb ik dus hoera ik ben wel zwanger Ik heb mijn test bij het plaatje gehouden en klopt als een bus de puzzel is compleet Indey
er moeten inderdaad 2 roze lijnen komen maar bij mij is ie nog wit en kan wesen nog niet genoeg hcg erin ik ga deze test volgende week nog een keer doen en zal kijken wat er dan staat er staat ook bij 2 lijnen en ik heb 2 lijnen nog niet roze maar moet nog komen denk ik maar eronder onder de witte lijn is heel licht roze en dn gaat ie naar donker roze dus nog even wachten dat ik bijna ongi moet worden vandaar dat ik nu ook deze banner even hou Indey
Een witte streep zie je wel op die goedkope testen, maar dat is de overgangsstreep. Deze kleurt wel als je pos test. Het kan ook licht zijn ( zoals bij mij en ook bij Marretje)
ff de gebruiksaanwijzing gezocht en dit staat er De Romed Midstream zwangerschapstest is een zeer gevoelige test. Dit houdt in dat hij al te doen is 6 tot 15 dagen na de conceptie. Hij spoort het HCG hormoon op dat te vinden is in de urine van zwangere vrouwen. De concentratie van HCG neemt van 5-50 mlU/ml, een week na de conceptie toe, tot 100 mlU/ml in de periode van de eerste gemiste menstruatie. Aan het einde van de eerste drie maanden is de concentratie van HCG opgelopen tot 100.000 - 200.000 mlU.ml. De verschijning van HCG vlak na de conceptie en het stijgen van de concentratie maakt het vroeg ontdekken van een zwangerschap mogelijk. De Romed Midstream test is vanaf 25mlU/ml gevoelig en daardoor een snelle test voor het ontdekken van HCG in de urine. Tijdens laboratorium onderzoek is een nauwkeurigheid van meer dan 99% vastgesteld wat inhoudt dat de test even nauwkeurig is als de testen gebruikt door artsen en ziekenhuizen. Lees voor het gebruik van de test de gebruiksaanwijzing goed door. Elke Romed Midstream test is voor eenmalig gebruikt. De test moet droog op kamertemperatuur worden bewaard en worden weggehouden van hitte. Test procedure Het is raadzaam de gebruiksaanwijzing voor gebruik aandachtig door te lezen voor een betrouwbaar resultaat. Open het Sachet van de test bij de inkeping. Haal de test uit het Sachet en verwijder de paarse dop. Maak het Sachet pas open op het moment dat je de test gaat gebruiken. Houd de test 4 tot 5 seconden in uw urinestraal. Let hierbij op dat u alleen over het absorptiegedeelte urineert en dit niet verder laat gaan dan de pijl. Zorg dat er geen urine druppels op het testvenster komen. Je kan ook wat urine in een schoon bakje opvangen, en de test hierin houden. Doe de dop eventueel weer terug op de test, en houd de test voor enkele seconde vast of leg hem plat neer. Zodra u de eerste paarse lijn in het venster ziet verschijnen is de test correct uitgevoerd. Het uiteindelijke resultaat is binnen vijf minuten af te lezen. U kunt in principe elke urine gebruiken voor de test, maar bij een beginnende zwangerschap raden wij u ochtendurine aan, omdat dit meer geconcentreerd is en hierdoor meer HCG hormoon bevat. Uitslag Als er 1 paarse streep in het test venster is ontstaan dan is de test helaas negatief. Een test kan vals negatief zijn als je te vroeg hebt getest. Blijft de menstruatie uit of twijfelt u over het bestaan van een zwangerschap dan adviseren wij de test na enkele dagen te herhalen. De test is positief als er twee paarse strepen in het testvenster staan. Het kan dat de tweede paarse streep heel licht van kleur is, dit omdat het nog in een zeer vroeg stadium van de zwangerschap is. Voor een beter resultaat dien je de test over enkele dagen te herhalen. Een test kan alleen vals positief zijn als je hormonen gebruikt die een zwangerschap stimuleren.
Mijn berichtje is later geplaatst dan die van jou Indey. Sorry, maar een witte streep is echt niets. Ik weet dat uit ervaring. Het kan best zijn dat je zwanger bent, maar dat is nu nog niet te zien. Maar een witte streep is niet zwanger, sorry. Meer kan ik er niet van maken.
dit is bij mij van toepassing De test is positief als er twee paarse strepen in het testvenster staan. Het kan dat de tweede paarse streep heel licht van kleur is, dit omdat het nog in een zeer vroeg stadium van de zwangerschap is. Voor een beter resultaat dien je de test over enkele dagen te herhalen. Een test kan alleen vals positief zijn als je hormonen gebruikt die een zwangerschap stimuleren. _________________ maar ik ga eind van de week nog wel een keer testen Indey
Ja, dat kan er wel staan, maar jij hebt het over een witte streep. En een witte streep is echt de overgangsstreep waar hij zou moeten kleuren als je zwanger bent. Doe een test met je man zijn urine en je zal zien dat hij ook een wit streepje krijgt. ( bij mijn testen althans)
bij mij komt er ook vaak genoeg een witte streep en inderdaad ben dan gewoon niet zwanger maar dat zijn eenmaal de lijnen die in een test zitten, sja hoe moet ik dat nou uitleggen, de meeste snappen me wel denk ik Maar dat staat toch ook heel duidelijk in de gebruiks aanwijzing
er staat bij mij dat ik 2 strepen moet hebben bij is 1 is ie negatief en bij 2 is ie positief dus Indey