annabel gefeliciteerd zo licht was mij posi ook maar ik test weer over een paar dagen wanneer weet ik niet mischien als ik de kriebels krijg net ook weeer boven de pot gehangen genees gal komt er uit dit keer en vannacht ook gespuugd en kon niet slapen dit is het zelfde als van mijn zoon heb die 9 maandendagboek gevonden en gelesen dit komt op het zelfde neer alleen ik ben nu eerder misselijk Indey
@Liek, jullie komen niet zo makkelijk van mij af hoor!! whahahaha @Harley, begrijpelijk dat je je onzeker voelt, zeker als FF niet duidelijk is, mijn temp ging op de dag van mijn nod omlaag, ik dacht toen ook dat het over was maar een dag na mijn nod ging ie weer iets omhoog, ik had ook echt geen duidelijk kaartje, bleef een stippellijn houden en FF verschoof mijn ei ook, en we hadden voor het eerst nauwelijks geklust!! mijn kaartje staat in mijn album mocht je hem willen zien. succes meid, ik blijf duimen voor je
nee ik temperatuur niet, mijn bedoeling was om in de 10 de ronde met tempen te gaan beginnen omdat je toch mocht je na een jaar doorverwezen willen worden dit nodig hebt. maar ronde 10 start maar niet...............
Misschien wel Harley, ik denk dat ik best teleurgesteld zal zijn als ze toch komen gaan.. maar anderzijds reken ik er maar niet op. heb zo duidelijk eisprongkramp gevoeld. maar ja je kan zo weinig er op vertrouwen .,
Geeft niet Neeltje , ik heb zondagmorgen een test gedaan van het kruidvat . helaas was deze negatief.
hoezo scheel!!! het staat zelfs onder je banner!! wil je nog opnieuw gaan testen binnenkort? of blijf je nu nog wachten??
Lieke mijn eerste zwangerschap testte ik pas na anderhalve week positief dus het is nog niet verloren hoor. Maar ik begrijp dat het een vreselijke teleurstelling zou zijn als de duivels toch zouden komen. Neeltje ik heb je kaartje bekeken en idd ook bij jou niet veel duidelijkheid. Ach ik zie het wel allemaal.
succes meid, ik hoop het zo voor je!! heb jij je kaartje bij temperatuurkaartjes staan?? dan ga ik even kijken
Ik ga me nu ff aankleden een boodschappen doen. Straks komt de kapster en dan moet het wel klaar zijn. Ik kom later nog wel ff kijken! Tot straks!
@ Neeltje, ik blijf nu nog even afwachten tot minimaal 10 dagen overtijd. dan kijk ik of ik het aandurf nogmaals te testen ( schijterd ben ik nu hoor haha ) jaja het staat onder mijn banner , maar ja er staan zoveel dingen bij mensen eronder kan je soms overheen geeft niet hoor. @ Harley, het is inderdaad nog niet verloren zolang ik nog niet ong ben geworden. ik ben erg benieuwd naar de afloop.
Meide ik heb eve een mededeling ik heb verkeerd geteld voor mijn zelf en moet 29 mei ongesteld worden en als ik de test mag geloven dat ik 3 dagen ervoor mag testen zou het weer worden op vrijdag 26 mei en durf het niet eerder te doen wil wel maar toch proberen uit te houden tot vrijdag Liefs Indey Indereen heel veel sterkte
Mooi zo Liek, zo hadden we het afgesproken Annabella en Selma; gefeliciteerd Voor de rest duimen we nog ffies verder