Veel succes vrijdag Indey! Ik duim voor je! Ga je weer een romed test gebruiken of toch voor de zekerheid een andere? Neeltje mijn tempkaartje staat nergens bij want ik weet niet hoe ik m daar moet krijgen. Ik heb het wel eens geprobeerd maar toen lukte het niet. IK moet nog ff wat kwijt, vanochtend toen ik mijn cervixslijm bekeer zat er een klein weefseldraadje bij van nog geen halve centimeterbruin van kleur. Ik dacht net toen ik toch naar het toilet moest:toch nog maar ff een keertje kijken. Toen had ik veel smurrie vermengd met wat oranjachtig bloed. Niks met afvegen alleen aan de baarmoedermond te vinden. Wat moet ik hier nou van vinden? Ik heb maar alvast een inlegkruisje ingedaan en maandverband gehaald. Is dit een beetje voorbarig of komt toch mn ongi eraan? Als mijn nod klopt denk ik aan ongi maar als FF gelijk heeft kan dat nog niet. Oh wat is dit moeilijk zeg!
ja inderdaad Sanne, maar we blijven gewoon ademhalen meer kan ik niet doen. @ harley, vervelend joh maar FF is ook maar een kleine houvast lijkt mij je kan daar niet 100 % zekerheid uit halen heb ik hier begrepen. misschien ben je wel vast aan het voorspotten maar dat hopen we natuurlijk niet he...... liefs liek.
Klopt Lieke, ik heb nog steeds niet volledig vertrouwen in FF. Het stomme is dat het wel zou kunnen wat ze zeggen. Het is niet zo dat het nergens op is gebaseerd. Dat is het probleem, wat mij betreft kan ik mijn ei zowel op dag 14 als op dag 18 hebben gehad. Ik wou dat ik wist hoe ik mijn kaartje kon plaatsen dan kon ik het laten zien.
het worden inderdaad die romad teste ja maar ik heb er nog 2 van liggen en moeten ook weer op dus we zien het wel hoe het afloopt want mocht het raak zijn moet ie 2 strepen aan geven Afwachten maar dus Indey
Kaartje plaatsen is echt niet zo moeilijk hoor. Zelfs ik kan het Gewoon opslaan bij FF. Dan naar www.tinypic.com ...bij bladeren je kaartje aanklikken. Balkje eronder aanklikken (weet ff niet meer wat hier in staat, geloof iets van host image) dan download hij je kaartje en staan er 3 links. De IMG link kopieer je en plaats je hier in je bericht. En klaar is klara Suc6
Heb je ff een pb gestuurd hoop dat het werkt. misscnien kunnen dan de expers van FF hier op het forum ff met je meekijken.... liek en ja inderdaad ze baseren het niet voor niets maar ja het blijft nooit 100 % betrouwbaar he.
meiden ik voel me goed .......................grrrrrrrrr hier ga zo de ha bellen ik ga niet langer rondlopen met deze duizeligheid ik kan het niet meer en wil niet wachten tot volgende week half 2 telefonisch spreekuur en kids zijn er niet dus ga even bellen over een half uur Indey
Trouwens Lieke had jij mij een pb gestuurd? Ik heb nl niks ontvangen. Oh sorry inmiddels wel hihi! Eerst kijken dan reageren
Hihiihihi Ik die iets technisch duidelijk heb overgebracht...Hahahaha moet er zelf mee lachen. Fijn dat het gelukt is