succes Elfje!! ik hoop dat je goed nieuws krijgt!! en Natasja, ik hou het toch op een innesteling hoor, en dat je ei dag 12 geweest is (vrijdag) maar ik zou toch ook voor de zekerheid nog even doorklussen!
bedankt neeltje!! ben jij trouwens niet morgen jarig, en heb je je NOD? hopelijk kan je een beetje slapen! hahaha alvast gefeliciteerd!! liefs elfje
dank je natasja! ik ga denk ik maar vroeg naar bed, des te sneller is het morgen, en weet ik weer wat meer! heel veel liefs elfje
hoi ikenkleine ja ik dacht he he eindelijk deze maand gelukt maar niet dus en daar baalde ik wel even van maar de volgende ronde weer nieuwe kansen heel veel liefs samantha
ik denk dat ik mee kom hengelen hoor!! mijn temp is 2 tiende gezakt vanmorgen dus ik verwacht ze vandaag!!
hoi, mijn nod is 1 mei.. 4 april mijn laatste nod dag gehad. eisprong 18 april. wanneer de innesteling kan mij iemand dat vertellen? mijn cyclus is 28 dagen..
zo'n 5 tot 10 dagen na je eisprong kan de innesteling plaatsvinden. Dat verschilt (hoe kan het ook anders) per vrouw.
hello hello!!! spannend natasja!!! ik ben vanochtend naar de gyneacoloog geweest, en ik heb een heel mooi groot ei zitten van 1.9 mm!!!!!!!!!!!! ik heb voor het eerst in al die maanden een eerlijke kans om zwanger te raken!!!!!!!!!!!!!!! ik ben zoooo blij, joehoe!!!! liefs elfje
dames is er nog plek rond de vijver? vandaag zijn de duiveltjes doorgebroken heb mij hengel en schepnet al in de aanslag
hi summer jammer hoor. maar hier is plek genoeg! er wordt ook al druk gevist, maar het is een hele grote vijver hoor, vis genoeg