hahaha de rest is wel stil denk dat iedereen eten is. Ik moet wachten tot mn aanstaande thuis is en dan kunnen we pas eten. We moeten eten halen getverdemme want de keuken wordt bebouwd en ben het halen zoooo verschrikkelijk zat maar ja het is voor een goed doel
Oh bah die puinhoop. Wij willen ook ooit eens een nieuwe keuken, maar ik zie zo tegen die puinhoop op. En als we voor PGD gaan kunnen we het geld wel beter gebruiken, dus wachten we nog maar even.
enof het een puinhoop is, verschrikkelijk!!! Aangezien dat alles zelf doen, nouja mn oom dan maar die werkt ook overdag en de schat komt in de avond hier aan de keuken werken!!! maar kan nu al anderhalve week mn keuken niet gebruiken omdat het natuurlijk her en der tegen heeft gezeten aggrr verlang zo naar een avondje koken en dat zeg ik normaal heb ik niks met koken hahhaha Jane eetsmakkelijk meis en ik zie en spreek je weer
Hoi Indey Laat je de kop niet gek maken.... Ik heb wel vaker gelezen dat er mensen zijn die al ruim een week a 2 weken klachten hadden nog voor hun NOD. Heb zelf pijnlijk/gevoelige tepels en moet nog 6 dagen wachten voor ik kan testen! Ik hoop dat de uitslag positief is en dat je een leuke en mooie zwangerschap tegemoet gaat. Liefs Mironne
Hey hoi, Ik wil me ook even melden hier. Ik weet niet precies wanneer m'n NOD is, ik gok ergens op 27 mei, nog een paar daagjes geduld hebben dus! Ben gewoon op van de zenuwen, slaat nergens op, want dit is de eerste maand dat we 'het erop aan hebben laten komen' maar m'n kinderwens stijgt binnen no time mega Ik verwacht niet dat het de eerste keer raak is... maar goed, je weet het nooit natuurlijk! Jullie ook allemaal succes met wachten.
bloedonderzoek was negatief morgen namiddag bellen voor een afspraak bij de gyn en dan verder te laten onderzoeken. groetjes greet
Wat herken ik dit zeg. De ene keer ben ik misselijk, moe. Steekjes in mijn buik. En als ik op mijn buik druk dan is hij ook heel gevoelig. Heb alleen absoluut geen trek in eten..... Nog 4 dagen en dan kan ik testen...
lorfiedal welkom in de wereld van kwalen wat een gek idee he geen trek msselijk en steken in de buik en nog 4 dagen wachten dat word dan zaterdag teste als ik het goed heb Indey
ga proberen om vrijdag of begin volgende bij de gyn terecht te kunnen vind het niet echt normaal groetjes greet
Greet ik hoop dat je snel bij de gyn terecht kunt, dit is niet leuk meer! Suus voor jou ook spannend! Nog maar een paar daagjes! Caithlin heb je al symptomen? Happydeesje ik heb pas mn badkamer verbouwd moest ik zowat een maand bij mn schoonouders douchen Maar het resultaat mag er wezen. Hopelijk kun jij ook snel van je mooie nieuwe keukentje genieten! Ik ben zo benieuwd naar mn temp morgenochtend en of het beetje bloed wat ik had vandaag weg is. Ik hoop dat ik een beetje kan slapen Ik had net steken in allebei mn liezen tegelijk
Ik wou dat ik zoveel vertrouwen had als jij. Je bent wel een schat hoor en ik stuur je morgen meteen een pb.