eerst geloven en dan zien emiel ratelband yeyeye. Sorry ik ben te druk met mijn slaapdronken kop Ik ga echt doei
Bij deze test had ik dat ook. Daarna getest met clearblue (de niet digitale) en daar was ie heeeel duidelijk. Maar je bent eeeecht wel zwanger!
dames dit is niks voor mij. ik ben nu bekaf en duik mijn bed in en in de hoop dat ik vannacht door slaap en morgen mijn urine weg brengen dus het word een spannende dag maar zelf ga ik ook een test doen als ik die klaar heb laat ik het zo snel mogelijk weten Dames trusten allemaal en tot morgen Liefs Indey
Tsja Nies, allemaal vroeg op blijkbaar... hoe is het bij jou? Enige verandering in de situatie? (weet wel dat het eigenlijk niet kan maar zou het zo fijn voor je vinden!)
Hai Neeke, Lief dat je dat zegt, maar nee, er is nog niks veranderd. Zit gewoon te wachten op m'n menstruatie. Ik kan niks anders doen en om nu al naar de huisarts te gaan vind ik een beetje overdreven. Die ziet me al aankomen. Dus ja, ik wacht geduldig af En hoe is het met jou dan, komt al aardig dichtbij het testen zie ik....ik hoop het voor je meis, gewoon zwanger en geen gezeik hahaha! Zou toch mooi zijn! Liefs Nies
hallo iedereen is al weg .???????? ik heb sinds maandagavond last van mijn rug en mijn borsten doen ook raar. lage rugpijn ,ik wacht af de dgn gaan nu echt langzaam. ik ga morgen al een testje kopen ???????? Ally
Ik had al bijna een week allerlei symptonen, misselijkheid, duizelig, steken onderin m'n buik, rommelende darmen etc. Maar sinds vanmiddag is het opeens allemaal weg!? Dus ik ga maar nergens vanuit, heb het idee dat het deze keer toch niet raak was.. nou ja, better luck next time! Ik hoop voor je dat de niet doorzetten!
Ally succes met je test! Albertina ik duim voor je! Nies tjonge al 2 weken dit schiet niet op! Wat balen zeg ik hoop dat ze nu snel doorbreken! Mijn temp was vanochtend 0.2 lager en ik had nog steeds een beetje bloed met mn cervixslijm gemengd. Ik weet het niet hoor als morgen mijn nod is dan is het deze ronde voorbij. Als de 30e mijn nod is dan zou het een innesteling kunnen zijn. Oh ik wordt gek! Was het maar vast morgenavond dan wist ik of ik ongi wordt op mn officiele nod. Gelukkig moet ik zo werken dan heb ik wat afleiding.
Ik hoop zo dat ik het ook blijf! Ik voel me ZO onzeker. Heb steeds het idee dat het zo weer afgelopen is. Wat dat betreft heeft een miskraam toch wel impact. Ik heb echt het gevoel dat ik het niet kan ofzo. (een kind op de wereld zetten) Vanmorgen heb ik weer een test gedaan (ik heb er toch nog zat, van die goedkope) en het duurde even voordat er een 2e streepje verscheen, nou mijn halve wereld stortte alweer in... Ik dacht 'zie je wel, het is alweer weg'. Maar gelukkig kwam het streepje er wel te staan. Balen dat ik zo bang ben dat het mis gaat..
Dat begrijp ik helemaal Anabella! Ik hoop alleen dat je die angst ook kan loslaten straks. Is beter voor jou en voor je kleine. Probeer er toch een beetje van te genieten. Ik weet hoe moeilijk het is. sterkte ermee
Dank je Harley! Ja je hebt gelijk, dit slaat ook nergens op. Ik moet het maar loslaten. (het getob dan he, niet het vruchtje )
Ach het slaat wel degelijk ergens op en het is niet gemakkelijk, maar probeer er vertrouwen in te hebben dat er wel degelijk een kindje bij je geboren wil worden. Ik ga nu werken! Bye!
Ja Anabella, Het is zo moeilijk! Ik snap je volkomen. Ik denk dat ik pasblij kan zijn als ik na 9 maanden een kindje in mijn armen heb. Helaas is er een groot litteken achter gebleven die nooit meer weggaat. Dus als je nu niet geniet doe je het over 8 maanden wel hoor!
Bedankt voor je berichtje, Harley! Ik heb een beetje ongikrampen, ik weet dat dat er bij kan horen (had ik vorige keer ook) maar ik heb steeds het gevoel dat mijn menstruatie straks gaat beginnen. Bah wat vervelend om zo te zitten piekeren!!! :x Ik ga zo ook "lekker" werken, zet ik onderweg mijn ipodje aan, misschien denk ik dan ff aan wat anders. Fijne dag allemaal!
Ja kl*te he Janne! Als je voor het eerst zwanger bent, begin je gelijk al te denken van 'straks hebben we een baby' Maar nu denk ik dat helemaal niet meer. Eerst maar eens zien hoe ik de tijd tot mijn nod doorkom(2 dagen) , dan nog die 12 weken, en dan de rest nog hahaha lekker positief!!!
Ja ik snap je wel. De meesten ( sorry dames die blij in verwachting kunnen zijn) denken : oh bij 12 weken is het gevaar wel geweken. Helaas heb ik te eel in mijn omgeving meegemaakt dat dat niet zo is. Het is moeilijk meis, maar ik hoop dat het blijft plakken. Wij hadden al geopperd na een pos test een flesje bisonkit te drinken. Zodat het wel vast moet blijven plakken