Ik denk dat bij mij de duiveltjes eraan komen, heb een bruinige afscheiding, gelukkig dan maar, weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, ik ga hoogstwaarschijnlijk door naar NOD juni!! Groetjes Astrid
Pas gaan tellen als je roodbloed hebt wat doorzet! Als het alleen bij bruin blijft is het niet je eerste cyclus dag. Balen hoor! groetjes
Ja, maar wat doe je dan als je net als ik vorige maand, heel de maand bruin bloed heb? Terwijl ik de maanden er voor toch mijn 1e dag bruin bloed had, maar wel mijn 1e dag was? Ben ik raar?
hey Harley, lastig meid dat ff je ei blijft verschuiven en je niet zeker weet of dit spotting is of een innesteling! ik hoop het laatste voor je meis!! ik blijf duimen @Smile77, jammer dat de weer in aantocht zijn meid!, maar idd, je weet nu wel waar je aan toe bent, hopelijk meer geluk in de volgende ronde! @Anabella en Janne, dames ik zou toch voor het volop genieten gaan hoor als jullie (weer) zwanger zijn!! mocht het onverhoopt mis gaan dan heb je dan nog alle tijd om je kl#te te voelen!! ik weet dat dit heel raar kan klinken maar ik denk dat het zonde is om de tijd die zwanger bent niet te genieten!! @Caithlin79, dat symptomen gaan en komen wil niks zeggen!! je bent pas echt niet zwanger als je ongesteld wordt!! tot die tijd heb je nog alle kans hoor!! ik heb er nu zelfs nog dagen tussen zitten dat ik ineens nergens last van heb en ben toch echt zwanger!! succes meid, mijn duimen draaien @Albertina, spannend meis!!! ik ga hard duimen dat je donderdag een positieve test krijgt!! succes! @Liek en Nies, hoe gaat ie dames???? nog steeds geen te bekennen???
ik heb altijd 3/5 dagen bruin bloed en dan nog alson 5 dagen ongesteld.. ik ben dus niet 10 dagen ongesteld.. maar 5.. Vorige maar was dan die eerste dag met bruin bloed niet officieel je eerste dag.
goedemorgen dames ik heb net mijn urine weggebracht zelf ook een test gedaan en zie ik een lichte 2 streep maar hij is roser dan zondag maar ik wacht 11 uur af en weten we het zeker ik hou het niet meer en straks bel ik en dan is het u bent niet zwanger dat zul je net zien Liefs Indey
hey Natas, hoe is ie meid!! is de spotting begonnen of is het niet doorgezet?!?!?! ik hoop het laatste!!
Sorry, ik heb het fout geschreven natuurlijk heb ik niet de hele maand bruin gehad. De vorige maand had ik 1 week bruin, maar helemaal geen rood. wanneer is dan mijn 1e dag? Sorry Natas
@Anabella en Janne, dames ik zou toch voor het volop genieten gaan hoor als jullie (weer) zwanger zijn!! mocht het onverhoopt mis gaan dan heb je dan nog alle tijd om je kl#te te voelen!! ik weet dat dit heel raar kan klinken maar ik denk dat het zonde is om de tijd die zwanger bent niet te genieten!! Ja je hebt gelijk. En jij zegt dat je het voelt he. Ik voelde het ook dat het fout zat, dus ik hoop ook dat ik het voel als het goed zit. Maar in de praktijk moet nog blijken hoe het gaat. Laat ik nu maar eerst weer zwanger zijn. En dat duurt maar en duurt maar. Klink ik ongeduldig? Nee he
En geen rood? dan was het je menstruatie. Maar als het wel in rood over gaat dan is de eerste rode (zoals bij je andere die je beschreef)
janne je klinkt helemaal niet ongeduldig ik ben het nu ook dus ik zal blij zijn als het 11 uur dan heb ik de bevestiging Indey
Ik word dit keer ongeduldig van het wachten op mijn ei....en daarna van het wachten op duidelijkheid. Pffff dat gewacht de hele tijd....
nee hoor je klinkt echt niet ongeduldig Janne, en idd ik wist de keren dat het mis ging dat het niet goed zat en nu voelde ik vanaf het moment dat ik test deed tot nu dat het goed zit!! vertrouw op jezelf, ik weet dat je lichaam je erg voor de gek kan houden met alle symptomen die je kan voelen en je dan toch niet zwanger bent maar op voorhand je rot gaat voelen dat het misschien mis zou kunnen gaan maakt het er niet makkelijker op! geniet van iedere dag en het komt echt goed meid!!
ja klopt indey maar ik ga zaterdag om 5 uur ochtends op vakantie dus zit er hard aan te denken om vrijdag een test der tegenaan te gooien of zal ik toch maar afwachten in spanje testen heeft ook wat xx lorfiedal
@Indy, een streep is toch een streep meid!!! ik ga je toch vast feliciteren hoor!! (dan doe ik het om 11.00 uur nog wel een keer) @Elvira, ben je je fastforewaredknop kwijt?!?!?!?! *sorrie, is flauw*
Ik kijk maar ook telkens naar jou. Jij bent nu ook zwanger van een mooi wondertje, dus ik hoop dat dat ook voor ons is weggelegd. En bij jou i het ook niet aan komen waaien. Alleen mijn ventje begint nu zo langzaamaan ook wel depri te worden. Gezellig hier he. Maar hoe liep het bij jou Neeltje? Eerst zwanger en toen de mk-en of om en om? En als je het er niet over wilt hebben ook goed hoor
Hahaha sterker nog; die heb ik nog nooite gevonden.... Mijn temp is nog aan de wiebel. Voorheen altijd ei rond dag 14-15. Vorige keer dag 11 En nu ook al enkele dagen eggwhite...maar dat ei wil nog niet. Wordt gewoon een superei, daar is wat meer werk voor nodig
voor ik zwanger werd van mijn zoontje heb ik 2 miskramen gehad en nu 1tje voor deze zwangerschap. ik ben wel steeds redelijk snel aangeteld hoor, daar sta ik zelf nog steeds versteld van omdat ik nooit een regelmatige cyclus heb gehad, alleen nu na mijn laatste miskraam ineens een cyclus van 31 dagen en daarna weer aangeteld en positief gestest op dag 32. enne, je mag me alles vragen hoor!!