NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    ja het schiet niet op he Nies.... en inderdaad tempen lijkt mij een heel gedoe.
    mijn bedoeling is ook om na deze ronde als ie eindelijk komt of misschien niet... ook te gaan tempen. liek.

2. Niet meer actief

Hoi Elvira,

Ja dat zou ik eens kunnen doen, maar weet eigenlijk niet wat m'n normale temp is, dus of ik er wat wijzer van word weet ik niet.
    Maar ik zal het wel ff doen, laat ik dat morgen ff weten ;)

3. Niet meer actief

Hey Liek,

Ja lijkt mij ook hoor, iedere morgen je temp opnemen, pff.
    Niet dat dat de moeite is maar ik denk meer dat ik het gewoon vergeet omdat ik altijd m'n bed uit moet om te plassen :(

Ik hoop voor jou dat het niet nodig is, en dat je lekker positief test.
    Je hebt er volgens mij niet echt vertrouwen in he?

Liefs Nies

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Bij zwangerschap is ie iig erg hoog....je kunt altijd proberen.

Tempen valt me heel erg mee moet ik zeggen. Is nu 3de ronde dat ik het doe. Wil daarna weer ff stoppen omdat ik dan even helemaal niet wil rekenen. Maar doe het zoiets in mijn slaap. Verder heeft het mij tot nu toe echt duidelijkheid gegeven. Wel prettig dus! Heb na deze maand 3 kaartjes klaar voor evt huisbezoek. Dan 2 mnd relaxen (niks uitrekenen) en dan evt naar de HA...

5. Niet meer actief

Ja Elvier, das dan wel weer een voordeel, kunnen ze je daarmee in elk geval niet meer mee naar huis sturen.
    Ik zit net ff te rekenen, 16 april was de 1e dag van m'n laatste ongie, heb een cyclus van 26 dagen gerekend ( laatste cyclus was 25 dagen ) ...op welke dag van m'n cyclus zit ik in godsnaam dan al?

6. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    ik sta ook vaak te snel op omdat ik vreselijk moet plassen haha.
    nee ik heb er helaas niet te veel vertrouwen in omdat ik zondag natuurlijk negatief teste ( dat trapte toch ff er in hoor )
    afijn vrijdag zal ik opnieuw testen maar ws wordt het dan wel laat middag vroeg avond dan kan ik samen met mannetje doen namelijk.
    bij 10 dagen moet er toch wel wat te zien zijn mocht het raak zijn dacht ik.
    eerst maar vrijdag worden dan maar........Liek.

7. Niet meer actief

Hai Janne,

Ja het zat wel in de planning om te gaan tempen, al denk ik nog steeds dat het een heel gedoe is.

Valt echt mee hoor.
    Ik doe het zelfs 's ochtends en 's avonds.

8. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    ik werdt ong op 17 april en zit nu op dag 38 .
    jij zit nu op dag 39 ongeacht je duur van je cyclus dan.... alleen ben jij meer overtijd omdat ik 30 dagen in vulde en jij minder... liek.

9. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hoi nies

die testen heb ik ook geen vertrouwen meer in maar ik moet nu wachten op mijn ongesteldheidsdag en die is zaterdag
    er is nog hoop voor mij maar het kan ook zo zijn dat er toch niet genoeg hcg waarde in mijn urine zit dus ik wacht het rustig lekker af

Ik heb nu afleiding genoeg weer
    kinderen teurg van kamp en hebben 2 dagen met flinke wind moeten fietsen bah en mijn zoon zei ben blij dat ik thuis ben en niet meer in de wind hoef te fietsen en voor de rest hebben ze hert heel leuk en gezellig gehad

en nu op naar een leuk en gezellig weekend als het weer goed word en mooier gaat worden gaan we naar de camping evne een andere omgeving
    maar jullie horen het wel

groeten van Indey

10. peeetje

peeetje Fanatiek lid

3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    indey balen meid...
    hebben ze alleen in je urine gekeken dan of bloed....

ik ben nu pas thuis van de gyni pff lees verhaal onder ff schelden in de lounge

gr. peetje

11. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jeetje wat blijft het hier toch spannend in Mei!

Lieke: hoe hou je het uit zeg, wat spannend! Een week voorbij :confused:
    Dit ziet er heel gunstig uit houden zo (ongeveer 9 maanden) :p

Indey: :cry: :cry: jammer hoor.

En Elvira is dat ei nou al gelegd of niet??

Mijn klustijd komt een beetje in zicht! Heb er veel zin in kan wel weer wat afleiding gebruiken.

12. dorito

dorito Bekend lid

10 nov 2005
    868
    0
    0
    heel veel sterkte met wachten allemaal.

hoe is het bij jou elvira: hoop dat het heel mooie eitjes zijn.

indey nog even afwachten. hopelijk was het gewoon nog te vroeg.

lieke dat gaat nu wel lang duren. hopen dat het toch nog raak is deze ronde. ik had voor deze ronde ook opeens een veel latere eisprong (12 dagen later). dus kan nog raak zijn. bij mij was het de ronde erna raak.

13. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Liek klinkt goed!!! Spannend!

Nies ben benieuwd naar je temp!

Ik denk toch dat mijn ongi komt. Ik heb af en toe een druppel bloed (en dan ineens niet meer pfff gaat al de hele dag zo) en ik heb al een paar dagen ongipijn. Het wil alleen niet doorzetten.
    Zo verwarrend.
    Ik ben blij dat ik temp want nu weet ik morgenochtend tenmindste waar ik aan toe ben.

14. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    ik denk dat dat het te vroeg is geweest en heb mijn nod op zaterdag 27 mei dus ik heb nog alle kansen
    ik heb nu een broek aan en die begint nu strakker te zitten en komt niet door eten want ik eet de laatste 2 weken alleen maar crakers of vis en meer niet

het het voor mij ook nog zin om smorgens te temperen of moet je daar mee beginnen als je met een nieuwe cyclus begint ?

Want als ik de afgelopen dagen bekijk heb ik het smorgens wel warmer dan normaal gehad weet niet of je het zo ook kan meten maar denk het wel niet he ?

Ik heb nu geen testen meer in huis dus kan ook geen testen doen en probeer nu af te wachten tot na het weekend

Indey

15. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Je kan altijd beginnen met tempen alleen is het duidelijker als je aan het begin begint

16. indey

indey Bekend lid

13 mei 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    kan ik ergens lezen als ie hoger is dan een ei en dan moet ie hoog blijven of hoe zie ik het ik heb het ergens gelezen

Indey

17. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    kijk maar even bij zwanger worden bij de inleidende stukjes erboven

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Goedenavond!

@Neeltje:(@Anabella en Janne, dames ik zou toch voor het volop genieten gaan hoor als jullie (weer) zwanger zijn!! mocht het onverhoopt mis gaan dan heb je dan nog alle tijd om je kl#te te voelen!! ik weet dat dit heel raar kan klinken maar ik denk dat het zonde is om de tijd die zwanger bent niet te genieten!! )
    Ja ik weet dat ik nog genoeg tijd heb om me kl*te te voelen als het mis gaat, maar ik wil er nu nog niet teveel van genieten. (zelfbescherming)
    Maar je hebt wel een beetje gelijk hoor!!

@Lieke:(Annabelle, hoop dat je snel mag genieten van echt zwangeren. ) tnx! Ik hoop het ook. :)

Alles goed verder hier?
    Ik ben gestopt met snaaien, dus ik verveel me nu haha.
    's Middags om een uur of 4 at ik altijd wat koeken of minibounty's of een tosti, en dan na het eten bij de koffie ook weer koek en/of snoep, en later op de avond soms toostjes of chips.
    Het is een wonder dat ik nog geen 150 kg weeg :p
    Maar het is wel waar, na je 30e begint het vet zich een beetje op te slaan, ik merk het want ik krijg lovehandles! :)

19. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    Hardinxveld-Giessendam
    Ja maar het is ook zo lekker!
    Ik moet ook elke dag chocola! :oops: volgens mij ga ik toch ongi worden hoor dan moet ik ook altijd chocola

20. Niet meer actief

Ja dat herken ik ook Anabella. Ik weet niet hoeveel ik aangekomen ben, maar het is zeker 1 maat groter.
    Volgens mij komt het ook door de mk-en. Want om nu te zeggen dat ik echt super meer ben gaan eten, dat niet.
    Ik geef gewoon de mk-en de schuld. ;)

Deel Deze Pagina