NOD mei

Discussion in 'NOD forum' started by greet, Mar 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Dat zijn niet je zwangerschapstemp Neeke?
    Maar zoals na je ei?

2. Neeke

Neeke Bekend lid

Apr 8, 2006
    968
    0
    0
    Commercieel
    Gelderland
    Ja zit na mijn ei al vaak tegen de 37.2 en soms zelfs de laatste dagen 37.3, maar dat is ook mijn zwangerschapstemperatuur dus daar zit voor mij eigenlijk geen verschil tussen...

Zaterdag wordt in elk geval spannend voor de temperatuur!!

3. Niet meer actief

Nee dat is dan geen duidelijk verschil!
    Ik dacht dat jij ging pitten? ;)

Ik ga ook hoor trusten

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm bedtijd

eens kijken of als ik de fles irish mist ontvoer naar bed.. job meehopt want die zit nog met een schoon glas *grin* :)

5. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hey Saskia

alles goed ik heb mijn msn aan hoor
    en ik hoop dat jij er oook nog bent

liefs Indey

6. Niet meer actief

Heb de thermometer al klaar liggen Elvira!!
    Laat het je morgen ff weten ;)

7. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Goedenavond dames

Als het deze maand niet lukt ga ik ook even een maand lang tempraturen
    ik ga het stukje op een andere topic even lezen en weet ik straks wat ik moet doen

en mischien kan ik hier of op een andere site bijhouden want ik raak snel papiertjes kwijt en kan ik opnieuw beginnen

Indey

:)

8. Ally

Ally Fanatiek lid

Nov 22, 2005
    1,008
    0
    0
    hallo

Lorfidal,nog een heel zonnige vakantie en neem wat zon mee als je terugkomt!!!!!!!!!!

Indey ,ik duim voor je dat je over 4 dgn een test hebt met 2 dikke strepen!!!!!!!!!

Ally

9. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    goedenavond ally

jij ook nog wakker ? ik wel dus
    maar ik hoop het ook een test met 2 dikke strepen
    ik ga nu geen testen meer kopen eer ik nu overtijd ben

Indey

10. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    hello meiden, hier nog even een berichtje van mij.
    ze zijn er nog niet hoor , ik zal verklappen dat ik morgen opnieuw zal testen................ op verzoek van manlief haha .
    maar ik weet niet of ik het ga durven....
    liek.
    ik verzorgde vanavond een marokkaanse vrouw ze kijkt mij aan en zegt jij zwanger? ik zie je gezicht anders en daar stond ik met een mond vol tanden erg he......

11. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Lieke

Dat zal wel even raar geweest zijn toen je dat hoorde en dacht je
    wat moet ik hierop zeggen ?

Meid het is gewoon afwachten

Liefs Indey

12. lieke

lieke VIP lid

Sep 7, 2005
    6,289
    263
    83
    het was inderdaad heel raar toen ze dat opeens zei, ik weet dat het kan buitelanders kunnen dat wel eens zien aan mensen dat dit zo is gezichten kunnen anders zijn.... ja ik heb maar gezegt dat ik inderdaad overtijd was. ze keek mij lachend aan haha. liek.

13. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    inderdaad dat kunnen die mensen blijkbaar goed ja
    maar ga je van het weekend testen of wat ga je doen

want ik ga pas na het weekend testen en moet nu nieuwe testen kopen en ik heb wel last van steken in mijn onderbuik en de hele dag misselijk hoe heb jij dat

Indey

14. Niet meer actief

Lieke, het wordt nu wel heel spannend! Ben benieuwd of je het morgen aandurft te testen!

Indey, vaag verhaal hoor! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Anders is het misschien een idee om een andere test te doen. Dus niet die je al gedaan hebt, maar bijvoorbeeld clearblue. Daar testte ik heel erg positief, terwijl ik met een andere test een heeeeeel licht streepje had, op dezelfde dag. Oh ja, en je temp kan je onder andere bijhouden op www.fertilityfriend.com

Nies, jeetje, nog steeds geen posi test of :evil: ? Je zit op de 40e dag van je cyclus (op donderdag dus bedoel ik)

15. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    wat de testen betreft ik heb predictor gebruikt en clearbleu die zijn bij mij erg bekend
    maar ik zat op het net te kijken en zag een test die al 3 dagen voor je ongesteld moet worden kan testen
    niet dus ik test posi en ha nega dus daar ben ik klaar mee

maar dat temperen ik ga zeker kijken op die link van je en zal het de volgende maand gaan proberen en mocht het deze maand niet lukken uiteraard

Ik ben wel meer bewuster bezig met zwanger worden de eerste 2 had ik geen pc en nu ga ik van alles opzoeken en je spreekt mensen en die voelen je aan en die steunen je

dus ik ben heel blij met jullie

liefs en tot morgen ik ga te bed half 1 alweer dus tot over een paar uurtjes

Liefs Indey

16. Niet meer actief

En Lieke?

17. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    goedenmorgen meiden

ik zal even iets neerzetten

ik heb de agelopen maanden even bekeken hoe nu mijn cyclus in elkaar steekt.
    Als ik bv 28 april ongesteld moet worden heb ik geteld vanaf die dag dat ik ongesteld ben en dan 28 dagen verder,maar dan ben ik 2 dagen later pas ongesteld zou ik dan op 30 dagen zitten ?

Maar als ik ga rekenen voor mij vruchtbare dagen dan had ik in het weekend van moederdag en klopt ook mischien ook wel want toen op 14 mei had ik een ongesteldheidsgevoel een minuut hield het aan en was weer over
    maar bekijk ik mijn ei als ik op 30 dagen zit dan had ik hem op dinsdag 16 mei moeten hebben en heb niks gevoeld en als ik het zo bekijk is het bij ook een rommeltje

groeten van Indey

:rolleyes:

18. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

May 21, 2006
    6,208
    3
    38
    Ingewikkeld eigenlijk allemaal he Indey! Je kunt zo heerlijk je hoofd breken over die dingen haha.

Ik werd vannacht wakker omdat ik naar de wc moest, en toen ik weer ging liggen kreeg ik opeens ontzettend veel last van ongesteldheidskrampen. Zo erg dat ik met moeite niet zat te kreunen. Zo erg heb ik er normaal nooit last van, dan komt het vaak een beetje zeurend opzetten.

Dus ja... door die krampen neem ik aan dat ik vandaag of morgen ongesteld word. We zullen zien, nog ff doorbijten ;)

19. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    inderdaad

ons lichaam zit zo geweldig inelkaar we zijn met zijn allen gewoon eigenlijk aan het gokken zijn wanneer er een ei en voelen we dit ja het zou kunnen haha

maar goed het is voor mij nu gewoon ook afwachten en hou het toch maar op die 28 dagen dus

meid vervelend zeg om die krampen te hebben en het is inderdaad niet een prettig gevoel bah meid

ik hoop voor je dan dat het snel gaat doorzetten en ik hoop voor je eigenlijk van niet maar wat denk je er zelf van ?

vind het zo moeilijk om er dan een antwoord er op te geven

Liefs en sterkte van Indey

20. Anabella

Anabella Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    2,742
    1
    0
    Goeiemorgen!

Ik heb nog niks teruggelezen, zal ik zo even doen.
    Dit is mijn test van vanmorgen, al ietsjes duidelijker.
    Zijn er eigenlijk ook meiden die een streep zo donker als de teststreep hebben gehad?

Share This Page