Hoi Biebe Dan zou ik niet de enige zijn die ook met elke dag vettig haar zit en heb ik van beiden niet gehad en elke zwangerschap is anders ik merk het nou afwachten maar het is aftellen Indey
ik heb al 2 weken klachten misselijk dingen niet meer lusten die een paar dagen ervoor nog luste en duizeligheid en vettighaar van beiden kreeg ik die klachten dat ik wist dat ik zwanger was en nu ik weet het niet Indey
Is dat echt zo dat vettig haar een symptoom is? Mij viel het 4 dagen geleden op dat ik na een lekker bad mn haren gelijk wat vettig waren ondanks dat ik ze goed gewassen had. Voorheen waste ik mn haren elke 2-3 dagen, maar nu elke avond. Mouche, gefeliciteerd!!!!!! Ik vond dit topic nu pas.. Maar ga me er toch even bijvoegen! Over 2 dagen mag ik testen.. Maar denk dat ik het morgen al doe!
welkom bij de club ja het schijnt er in elk geval bij te horen ja maar ik heb het al ongeveer een week dus en van mijn andere 2 had ik het niet dit is ook nieuw voor mij en ben ook elke dag mijn haren aan het wassen Indey
Mouch, wat een heerlijk bericht. En je bent niet de enige een vriendin van mij raakte ook na 16 maanden zwanger en heeft nu een hele mooie zoon!! Het kan echt meiden!! Karin
even een update nog geen ongiverschijnselen en misselijk vandaag en goed vergeetachtig net dacht ik mijn portemonee kwijt te zijn gelijk paniek hier in huis dochter kijkt ligt ie gewoon achter in de la en hij lag vast pffffffffffffffffffff als ik die niet had die heeft van mij 5 euro gekregen ik ben zo blij liefs Indey
Hoi Dames! Een poos even niet geweest, dit om alles even los te kunnen laten, ik betrapte mezelf erop dat ik wel erg veel sites bezocht en te gecalculeerd bezig was.... Nog even in een flits mijn verhaal.. Ik ben 25, in Januari gestopt na 13 jaar pil gebruik om in verwachting te kunnen raken... Eigenlijk sinds die zelfde maand flink bezig geweest haha op allerlei mogelijk manieren van het uitrekenen van vruchtbare dagen tot aan het omhoog liggen met de knieen in de lucht hihi.. Afijn 1,5 mnd geleden dus besloten om mezelf niet zo te kwellen, want ook al waren het maar 3 rondes, ik deed mezelf toch iedere keer weer pijn met "de teleurstelling". Vandaag na 4 dagen overtijd...heb ik positief mogen testen! Ik ben zwanger! ( Zelfs na 2 testen vanwege ongeloof ) Wat al vele voor mij hebben geschreven, het is dus echt waar... laat dingen los en ze komen vanzelf! ... Echt waar!! Ik ga nu even weer een poos genieten van dit zeeer prille maar oh zo blije gevoel.. Ik wens jullie de state of mind van het loslaten en dat er meer dames positief mogen testen! Veel liefs Anka
Mouch en Anka gefeliciteerd! Toch nog een paar mei zwangeren. Hoe is het met jou Suus? Al duivels in aantocht of blijft het spannend? Iedereen veel succes voor de laatste loodjes!
Mouchy en Anka gefeliciteerd meiden!! balen Liek en Harley dat het niets geworden is deze ronde!! het zag er toch wel goed uit voor jullie!! hopelijk meer geluk in de volgende ronde!! ik blijf onverminderd duimen hoor!! @Indy, wanneer ga je testen meis, ik heb geloof ik weer iets gemist *schaam schaam* @Nies, hoe gaat ie meid, en idd....waar ben je???
Goedenmorgen Neeltje en ook andere dames onder ons Ik weet het niet meer mijn lichaam heeft mijn goed voor de gek gehouden Veegde vanmorgen af en zat bloed aan mijn wcpapier balen balen en nog eens balen. Maar ging net nog een keer naar de wc en viel mee niet eens veel bloed dus ik wacht het gewoon af en ben nog steeds misselijk Maar kan ook allemaal spanningen zijn dus ik denk dat ik ook naar de juni maand ga Groeten van Indey
balen Indy, maar je hebt dan in ieder geval wel duidelijkheid. hopelijk meer geluk in de volgende ronde!!