Balen Indey, Maar hopen dat het dan snel doorzet en op naar de volgende ronde, blijf je toch niet alleen over en voor de zwangere dames van harte!!! Ik ga ook proberen me er maar wat minder mee bezig te houden, wie weet is het dan ook snel raak bij me!! Groetjes
he jammer indey. hopelijk zet het niet door. mouchy. dat is wel super zeg, ronde 16. heerlijk hoor. ga er inderdaad heerlijk van genieten. wat zei je man? en anka fijn dat het bij jullie ook gelukt is. goed dat je het hebt los kunnen laten, maar ik had er ook zo'n moeite mee.
Gefeliciteerd Anka! Indey, balen joh, veel succes voor de volgende ronde... Suus78 en Nies, nieuws te melden???? Voor mezelf: mijn gevoel schreeuwde dit weekend "ik ben zwanger" maar de test van vanmorgen was toch echt hartstikke negatief. Ben dus een beetje in de war Ik blijf dus maar ff in onzekerheid wachten op m'n die er nu waarschijnlijk toch wel aan zitten te komen dan
dank je wel meid Ik had echt alle verschijnselen en mijn lichaam heeft me goed voor de gek gehouden en moet bekennen deze ongesteldheid stelt niks voor en zo weinig dat heb ik in mijn leven niet meegemaakt Liefs Indey
meiden ik voel me er goed klote onder om het maar even zo te zeggen en er is niks aan te doen en we hebben nog kansen genoeg en dacht net even zie je wel komt omdat ik ouder ben en daarna welnee komt goed er zijn nog kansen genoeg en ik heb er al 2 lieve kinderen rondlopen en als ik naar ze kijk voel ik me weer goed en meiden die opgaan voor de 1rste kop op en ik zal voor jullie allemaal duimen voor iedereen zit er een kleine verborgen alleen wanneer en welke maand dat weten we niet Indey
Mooi gezegd Indey, en jammer dat je ongesteldheid toch is gekomen Ik zit een beetje te balen van mijn duivels... ze willen maar niet doorbreken. Al de tweede dag bruin bloed, terwijl het normaal altijd gelijk doorbreekt. Zo zie je maar weer wat spanning met je lijf kan doen! Hoop maar dat het snel doorbreekt, want zo krijg ik wel een erg lange cyclus (wat ik normaal nooit heb) en heb ik geen idee wanneer ik volgende maand vruchtbaar ben! Nou ja, gewoon wat extra klussen
Vervelend he meid! Heb je wel het gevoel dat je eraan zitten te komen of nog helemaal geen pms kwaaltjes?
Zojuist zijn gearriveerd... Dat betekent dat ik een cyclus van 36 dagen heb gehad, dus volgende keer nog iets meer geduld voor ik ga testen... Normaal heb ik helemaal geen pms-klachten oid, alleen heel kort vantevoren een licht zeurderig gevoel in mijn onderbuik. Dat kwam eind van de middag dus pas opzetten. Maar vanochtend ging ik nog wel met een goed gevoel testen en daarom was ik zo in de war... Voornemen: volgende maand ga ik me minder door allerlei "symptomen" laten beheersen! Ik weet nu hoe mijn wens mijn gedachten en gevoelens kan bepalen... Gewoon geduld, het zou ook te mooi geweest zijn om waar te zijn, in ronde 1. Caithlin79: ik hoop voor je dat je duivels nu doorzetten en dat je volgende maand meer geluk hebt!
Heel lief gezegt.. Ik wil ook nog even zeggen, dat ik de opmerkingen van de afgelopen dagen helemaal niet rot bedoelde...dit was nou precies wat ik wilde voorkomen, teleurstelling en verdriet..ik hoop dat je je snel weer beter voelt en dat het ook voor jullie snel een 3de kindje mag komen@
Anka je hebt helemaal gelijk. Dit ga ik vanaf nu ook doen. Dacht echt dat het deze maand raaks was... helaas...giseren kreeg ik "bezoek" dus op naar ronde 4 Suus
jammer indey dat je duivels gekomen zijn. ik ben zo slecht in de namen onthouden maar ieder die door is naar juni veeeeeeeel succes en we maken er wat van. de zwangeren van harte lieke.....