NOD mei

Discussion in 'NOD forum' started by greet, Mar 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Hoi Lieke,

Ik voel me eerlijk gezegd prima, heb nergens last van.
    En nee, testen doe ik niet meer, ik weet nu al dat het negatief word.
    Ik wacht gewoon ( on ) geduldig af.

Hoe is het met jou dan meis?

Liefs Nies

2. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    hey Nies

wat vervelend meid dat je zolang moet wachten heb je dit vaker gehad en lijkt me echt een zenuwslopende dagen

:cry:

Meid sterkte ermee en dat je snel wat weet en je verder kan gaan want dit is echt 10x niks he meid

liefs indey

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Hey Nies,

Wat balen zeg dat je nog geen duidelijkheid hebt. je slaat zometeen gewoon een ronde over :confused: Sterkte meis!

4. Harley

Harley Fanatiek lid

Feb 16, 2006
    2,152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Overgebleven mei meiden veel succes!

Debby wanneer ga je testen?

Nies ik ben blij weer wat van je te vernemen, wat waardeloos dat het zo lang duurt zeg. Wel fijn dat je je verder goed voelt.
    Ik hoop dat ze snel komen en dat je dan een zeer vruchtbare maand tegemoet gaat! (dat ei moet wel superveel geduld hebben zeg!)

5. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ik heb vanmorgen getest maar helaas negatief :( Kan het zijn dat het te vroeg is?
    Ik heb wel krampjes onder in mijn buik.. Misschien de duivels die eraan komen. Morgen is mijn NOD en als ik Na het weekend nog geen duivels heb gezien test ik nog een keer. Of moet ik daarvoor langer wachten?

6. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    het kan idd te vroeg zijn als je voor je NOD test, na het weekend kan je zeker al testen, vanaf 1 dag overtijd trouwens al hoor.
    succes meid.

@Nies, fijn om weer wat van je te horen meid, balen dat ze er nog niet zijn zeg!! sterkte meid!! hopelijk komen ze nu snel

7. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Hoi Bar

Als jij van het weekend wil testen kan dat mooi dan ben je 4 dagen verder nee kan makkelijk meid als het niet doorgezet heeft

Sterkte ermee

Indey

8. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    dank je wel.. maar ik hoor ook wel hier dat meiden testen en een week later nog is en dan blijkt ze toch zwanger te zijn..
    Ik weet niet of het wat word.. Ik weet ook niet waar die steken.krampjes vandaar komen. is al vanaf gister eind middag.. Ik hoop dat ik duidelijkheid krijg het weekend of dat de duivels er nu maar doorheen komen.. dan kunnen we verder voor de volgende ronde.

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Ik ben zwanger!!!!

10. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Gefeliciteerd :D

11. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    Ik hoop echt dat ik te vroeg heb getest......

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    voor je nod is bijna altijd TE vroeg, het kan nog zeker meis, geef de moed niet op hoor!! dat kan altijd nog als de :evil: komen!! succes

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

cellie!
    :D

en bar kop op he... zolang er geen :evil: zijn is er hoop
    en mochten ze toch ngo komen.. dan hebj e binnenkort net zo hard weer een kans he :)
    heb je al kinderen eigenlijk of is dit de eerste keer?

14. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Gouda
    dank je wel.. Maar ik zie hier meerdere die voor de nod testen en toch al zwanger uitkomen.. :( had het graag ook gewild :(
    Ik geef de moed ook niet op.. Ik hoop dat ik in het pinksterweekend goed nieuws heb..

15. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    er zijn er nog meer die voor hun nod negatief testen en na hun nod positief testen!!

16. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    Cellie gefeliciteerd meid en geniet ervan

ik ben heel blij voor jullie

Liefs Indey

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0

Meid, dat zegt helemaal niks hoor!!

In mijn geval is dat toevallig zo, maar eigenlijk is het slimmer om te wachten tot na NOD (uiteindelijk staat dat ook in de gebruiksaanwijzing van de test)! Ja eerlijk is eerlijk, ik kon ook niet wachten...
    Maar dat ik (bijvoorbeeld) positief test, wil niet zeggen dat jij later deze week niet ook positief zal testen! Dus positief blijven!

Succes, en ik zal voor je duimen!

Liefs, Cellie.

18. indey

indey Bekend lid

May 13, 2006
    677
    0
    0
    moeder
    Noord-Holland
    elk lichaam is anders hoor meid en bij jou kan het net zo goed posi zijn en door wat je gelezen heb van anderen kan ik voorstellen dat je onzeker gaat worden

Meid kop op er zijn een hoop meiden die weer met een nieuwe ronde beginnen en wij zetten onze schouders er ook weer onder
    en meer dan je best doen kan je niet

Indey

19. Niet meer actief

Thanx, Harley en Elvira en Indey!
    Ja het is vervelend maar je doet er zo weinig aan, kan wel naar de huisarts gaan maar die zegt toch dat ik af moet wachten.
    We zullen wel zien, vandaag precies 20 dagen overtijd, das bijna 3 weken :confused:

En idd, ik sla gewoon een maand over nu, mijn lichaam bereid zich voor op een struisvogel ei ;)

Liefs Nies

20. Niet meer actief

Cellie......gefeliciteerd meid!!!...
    Alweer een wonder voltrokken ;)
    Geniet er lekker van!!

Share This Page