wie weet nies zou dit ei het mischien redden en wat je ha betreft die zal inderdaad zeggen meid wacht even af en dne heb je iets van ja oke dat had ik kunnen weten toch en het is jammer dat het zo gelopen heeft deze maand Indey
Precies ... we wachten het maar af he.Ik beschouw het alleen als verloren tijd, zo zonde dat wachten.
Cellie gefeliciteerd meid! Toch nog een zwangere op de valreep. Bar gewoon na het weekend nog eens testen hoor. Het zegt nog niks als je voor je nod negatief test. Succes meid ik duim voor je! Nies wow een struisvogelei hihi
Idd zonde van de tijd dat wachten Nies. Het wordt gewoon een SUPER ei de volgende keer. Dat kan niet anders
Cellie van harte meid! Nies hoop dat je struisvogel ei snel komt en Bar hou de moed er nog even in! ik ga door naar Juni helaas,ik blijf duimen voor iedereen! Liefs
Nou, ik heb gisteravond getest maar negatief.. Maar nog steeds geen teken van menstuatie te bekennen.. Ik heb echt het gevoel dat ik zwanger ben maargoed.. We wachten nog even af! Cellie, gefeliciteerd!!!!!! En iedereen weer veel succes de volgende ronde, helaas. Hoop dat het de laatste ronde is voor jullie!
hallo wie moeten er allemaal nog in mei? ik weet dat bar nog moet ...kan nog niet zo meepraten maar dat komt wel gr. cathy
Duchess jammer hoor maar zolang er nog een ongi is is er nog niets verloren! Gewoon over een paar daagjes weer proberen!
Ik heb dus morgen mijn NOD.. Maar ik heb gister getest en het was negatief. wat zouden jullie doen, morgen testen, of over een paar dagen? dus bijv het weekend.... Oww wachten duurt zo lang. Of ik wil pos teste of ik wil de duivels.. grrrrr
Hoi, Zie dat het je eerste ronde is. Is het ook de eerste ronde na stoppen met de pil? Als dat zo is, zou ik nog een paar dagen wachten. Kan bij sommigen ff duren voordat cyclus op gang komt. Ben je al langer van de pil, dan kun je morgen best testen, al zou ik persoonlijk enkele dagen afwachten...Suc6!
ja ik ben net van de pil af.. Dan wacht ik nog eventjes.. Pff heb me avond niet.. Voel me beroerd, pijn in me onderrug en in mijn buik, ben draaierig en beetje verkouden.. Nou als het elke maand zo gaat.. Ja ik weet het, ik ben onwijs ongeduldig.. sorry