Hee daar heb ik ook nog niet gekeken...Mocht je wat in de buurt van Limburg vinden, dan biedt je maar voor me...hihihi
Oke elvira, ik ga ook even voor jou kijken, ik zal meteen mijn zwaard erop zetten, we gaan tenslotte nu verder met het schepnetje dus die heb ik niet meer nodig! Ach we blijven maar een beetje lachen he? je moet wat!
tenisbloem is vooreen regelmatige cyclus en de tarwekiemolie is voor een beter doorbloeding, ik hoorde dat dat ook geen kwaad kon, lekkere goeie doorbloeding voor de baarmoeder, klinkt goed toch? en ik moet zeggen dat mijn cyclus nu best aardig het zelfde is sinds ik de teunisbloemolie gebruik, het kan nu 2 dagen schelen maar dat is toch niet veel. Ik ging eerst van 18 dagen naar 30 en nu de laatste keer was hget 28 dagen, leek mij wel goed! en nu de maansteen voor de vruchtbaarheid erbij dus het moet toch gewoon gaan lukken deze maand?
nou moontje ik hoop het voor je moet zeggen dat ik tot nu toe niet mag klagen mijn eerste cyclus was 28 dagen en nu was het 31 dagen. ben benieuwd wat de volgende gaat doen heb trouwens de afgelopen cyclus voor het eerst mijn eispromg gevoelt en inderdaad na 14 dagen ongie dit bedacht ik me dus achteraf
Ik hoop nu ook eindelijk eens mijn eisprong te voelen want dat heb ik tot nu toe nog niet gevoeld. Daarom ben ik nu ook begonnen met temperaturen, kan ik kijken of er wel een eisprong is en misschien weet ik dan ook wat ik moet voelen. want ja,je hebt wel eens een krampje, steekje of pijntje in je buik maar of dat de eisprong dan is? ik weet het dus niet.
nou ik had dus heel erg last van mijn zij mijn nicht zei toen heb je last van je eisprong? ik dacht dat ik hem al had gehad maar nu denk ik ja het klopt
nou ik wacht het maar af de volgende keer! ik ga nu ff verder, het mannetje heeft de pc nodig voor zijn werk. ik ga voor de buis hangen....... tot gauw meiden liefs moontje
dan ga ik toch maar andere testen doen ik denk die via internet die zijn een stukkie goedkoper. zodra ze binnen zijn meteen testen
Goedenavond meiden Wat lees ik nou weer voor dingen : Zwaard op marktplaats zetten ........... : Echt niet , die hou ik toch nog wel even bij de hand hoor , je weet nooit . Als mn netje grote gaatjes gaat vertonen gebruik ik gewoon mn zwaard even tot ik een nieuwe vangnet kan kopen Groetjes Joyce
hey meiden! ik denk dat ik deze maand ook maar een "goed zwaard en een vangnet ga aanschaffen!! eens kijken of het wel raak is dan!! vanaf vandaag worden de zwemmertjes van mijn ventje weer goed getraind, ff extra zwemlesjes ingelast!! we gaan flink trainen op snel zwemmen!! haha we beginnen vroeg deze maand, vanavond gaan we het startschot afvuren!! veel succes iedereen deze maand en een fijne avond iedereen!! groetjes van bianca
Begin jij nu pas met zwemles Wij zijn al vanaf dag 6 begonnen En we gaan stug door Heb natuurlijk ook mn persona en die geeft precies aan wanneer ze voor het echie moeten Das nog even wachten en voor de "wachttijd" tot de vruchtbare tijd hebben we dus extra trainingen ingelast !! Hihi , buiten dat ze dan goed getraint de race beginnen is het ook nog eens goed voor onze conditie Groetjes Joyce
ja! haha een goede calorie verbrander!! schijnt echt zo te zijn! hoeven we weer een keer minder naar de sport school, klussen is top-sport! hahahaa
hey, tja ik begin nu pas met de zwemlessen ja, anders moeten ze door "de rode zee" heen zwemmen!! hahahaha maar we gaan op volle toeren nu hoor, we zetten ze een badmuts en duikbril op en zwemmen maar!!
Het is idd echt waar dat je een hoop calorieen verbrand met sexen hihi doe het niet voor niets zo veel ( buiten dat we hopen op een kindje dan ) Mijn mannetje roept altijd ; maak je niet dik , dat doe ik wel voor je Die rode zee was bij mij al na 2 dagen al helemaal opgedroogd Geen zee meer te bekennen Dus wij konden al lekker vroeg met de trainingen beginnen . Hebben we natuurlijk wel het forum meertje voor opgezocht Groetjes Joyce
Moge meiden... gezellige avond weer geweest hier gisteren. Moest gisteren erg mijn best doen om nog wat geklust te krijgen. Die frisse buitenlucht bij het meer zorgde ervoor dat manlief zo moe was en alleen maar wilde slapen. Tja dat kon ik natuurlijk niet laten gebeuren... maar het is gelukt hoor Kijken of ik hem vanavond nog een keertje ervoor kan porren, hahaha
Hahaha goed je best gedaan dan!! En vanavond nog eens...Ga mijn ventje vanavond ook weer eens in beweging proberen te krijgen hihihi Vraag me alleen af waar we deze maand in de vruchtbare week voor zullen gaan..om de dag of elke dag....pfff lastige beslissing. Wist ik maar wat de juiste was...
Tja dat vind ik dus ook zo lastig... maar gisteren 'moest' (haha) wel, want woensdag was het er ook niet van gekomen. Kijk wel of het vanavond gaat lukken. T is bijna weekend dus zaterdagochtend is natuurlijk ook fijn!