ja klopt, zelfs dan kan je zwanger zijn.. Ik heb al een test gedaan, maar was helaas negatief. Ik heb ook van vanalles last, maar vandaag onwijze pijn in mijn onderrug en steken in mijn buik als ik opsta enzo.. links onder. en heel erg draaierig... als ik na het weekend nog niet ongie ben ga ik nog is testen.. je hebt best al wat klachten zo te lezen.. Ik ben benieuwd...
Ja ik heb vorige week ook al een test gedaan .. was ook negatief! Toch een teleurstelling dan he! Mn vriend gelooft nog steeds dat ik zwanger ben, ik ben er minder zeker van! Denk dat mn lichaam me voor de gek houdt Maar gewoon om zeker te zijn test ik dit weekend nog een keertje! Ik hoop echt voor je dat jouw klachten zwangerschap-kwaaltjes zijn !!
Ja de teleurstelling is zeer groot vind ik.. Had ik vanmorgen ook Als de wegblijven ga ik het weekend weer testen.. Ik barst van de pijn in mijn onderrug al 2 dagen en ben nog altijd erg draaierig.. Tampontest gedaan, maar alleen wat slijm meer nog niet.. Dus volgens mij nog geen te bekennen vandaag... zucht..
Nou hier nog eentje hoor. Negatieve test maar nog geen ongi te bekennen... Symptomen worden ook steeds sterker. Maargoed, omdat ik de vorige cyclus dus schijnzwanger was, ben ik daar nu weer bang voor, al ben ik er deze ronde minder mee bezig geweest. Maar die stomme negatieve testen toch ook.. Pff!
hmm ik ken schijnzwanger alleen van huisdieren wist niet dat mensen dat ook hadden maarja op zich.. zie eigenlijk geen reden waarom het niet kan de intieme details weet ik niet.. maar het komt er op neer dat het lichaam DENKT zwanger te zijn. plus alle verschijnselen dus maar het NIET is maar dat kan duchess nu vast tot detail uitleggen vrees ik lijkt me heel vervelend wat doen ze daar aan eigenlijk?
Goedenavond. Alles oke hier? (zal zo ff teruglezen) Ik zit naar de Pfaffs te kijken, die dochters raken ook maar achter elkaar zwanger lijkt wel
hihihi ik weet hoe je je voelt.. maar ben al stukkie langer bezig. hopenlijk hoef je niet zo lang te wachten als ik.
Tuurlijk! Ik heb laatst zo'n theeding voor de senseo gekocht, best wel handig. (en ook stom want dan moet je weer pads kopen die veel duurder zijn dan gewone theezakjes)
hahahahahhaha ja en ook niet echt lekkere smaken hihi ik heb echte engelse thee... neem altijd hele vooraden mee.. heerlijk!
Engelse thee met melk en suiker? Tja die 'senseo'thee heb ik in lime/lemon en earl grey, ik vind ze best lekker. Binnen een half jaar zijn er vast 36 smaken verkrijgbaar! Nou, ik heb toch maar thee gezet hahaha