Smaakt dat heel anders? Heb het nog nooit gedronken. Ga je daar speciaal voor naar Engeland, of heb je daar familie?
Ja smaakt echt anders.. ik proef het echt zo als iemand me pickwick ofzo voor zet hahahah nee ik daar niet voor naar engeland.. maar neem het wel altijd mee. ben een beetje anglofiel!
ik had al getest anabella.. Maar was negatief.. Nu wachten op de duivels of na het weekend nog is testen
ik zal ok maar mee naar het juni topic verhuizen he kben nu 17 dagen overtijd en niet zwanger heb naar gyn gebeld en heb pas consultatie op 3 juli vind ik wel vrij laat maar de gyn zijn verlof en vergaderingen zitten er tussen en daarmee dat het zo lang duurt. tot dan maar afwachten he. groetjes greet
succes ermee greet... Hier nog altijd niks te zien.. ook niet met een tampon test... Dus het blijft afwachten maar weer.. Wel heb ik nu ook spierpijn boven mijn borsten. Als ik erop druk is het gewoon beurs Zeg maar je borstspieren en ook aan allebei de kanten van mijn buik als ik erop druk. Maar het vage is.. Mijn buikpijn is weg en mijn pijn in mijn onderrrug ook bijna... vreemd lichaam
Ja maar ik heb het er ook boven.. Niet mijn borsten zelf maar net op het randje waar ze beginnen zegmaar erboven.. Mijn borsten zelf voel ik ook wel maar niet zo heel erg
hoi bar ja vanmorgen...strip ik weet t niet...grijzig maar ook weer ietsjepietsje rozig?? ik ben bang dat t niks is heb al betrouwbaarheid van deze gezocht op t forum maar kan niks vinden ik test maar weer over n week ofzo
Zijn dat die stripjes? Ik heb namelijk gehoord dat die niet betrouwbaar zijn. Iemand die ik ken heeft er ook mee getest terwijl ze aan de pil was en de strip zei zwanger, terwijl ze later met een andere test deed en die was negatief.. Ik weet niet zeker of het dezelfde waren maar dat waten ook van die strips..
ja die haha stomme dingen zeg daarom juich ik maar niet vertrouw ze ook niet had maandag DA testen en die waren ook weer zo supervaag maarja die zijn ook niet zo betrouwbaar hoorde ik ook weer k weet t nie
nee, Ik vraag me af welke nou wel betrouwbaar zijn behalve clear blue Ik heb doe van www.sensitest.nl en daar de 2e van.. Dat zijn gewone testen.. Ik weet ook niet of die wel goed zijn... maar als er ergens een keer een streepje uit komt, koop ik dezelfde dag een dure test van bijv cb ofzo en doe het de volgende dag nog een keer om het zker te weten.. waarom waren die andere vaag dan?
van de DA omdat die ook weer wel n streepje gaven maar zo licht dat ik ze scheef moest houden om iets te kunnen zien in t licht...ik hoop nu eigenlijk wel dat ik word ben ik weer van deze onzekerheid af..