Of bijv een cb test kopen en nogmaals testen. Een streepje is een streepje. En of je hem in het licht moet houden of niet. Een streep blijft een streep. En die komt er niet zomaar in Als ik jou was zou ik gewoon nog een test doen..
Ik heb hier alleen maar goede dingen gelezen over de strips. Zelf heb ik er ook heel wat gebruikt,(de stripjes) en als ik niet zwanger was, was het vlak naast de controlestreep ook echt spierwit, geen streepje te bekennen. Toen het wel positief was, stond er duidelijk wel een streepje.
ik weet t maar ze zijn meer grijs ik heb geen zin meer om te testen eerlijkgezegd krijg er alleenmaar koppijn van ik test over n week als t zo is heb ik iedergeval n mooie streep
Dat had ik ook in het begin (en nu nog steeds af en toe) Dan waren mijn borsten zelf minder gevoelig, maar wel de randen....Dat is per dag verschillend bij mij... Ik heb zelf gewoon met clearblue getest, en dat was binnen een minuut overduidelijk...
Ik heb zelf geen ervaring met Romed, maar ik heb hier vaak gelezen dat ie vals positief aangeeft. En iemand gaf een linkje naar een ander forum, waar zelf iemands man positief testte met Romed.....
Oke, zou kunnen, ik heb er nog niks negatiefs over gelezen. Ik vond ze persoonlijk erg goed en duidelijk. (heb ook nog met CB getest naderhand en was ook positief)
Nee bij mij is er ook nog niks.. Ik wacht maar af he.. Meer kan ik niet doen. Heb wel de neiging om nog is te testen, maar ik dwing mezelf te wachten. Misschien zijn de er morgen wel.. Voel je je wel anders ofzo? heb je ergens last van? @ellenD Ik hoop dat ik dat ook kan zeggen volgende week, dat het komt doordat ik zwanger ben.. Pff dat wachten is echt het ergste
ik weet t gewoon ff niet meer ik wil gewoon n roze streepje ipv vaag :x haha komt goed hoor kan nog lachen [/quote]
Heb nog steeds dez. kwaaltjes.. Alleen de misselijkheid is minder geloof ik! Maar die kwam ook altijd in vlagen.. Ik ga zondag testen denk ik.. Als ik nog zolang kan wachten Maar ik voel me nog niet zwanger (ondanks de 'symptomen') Ik denk dat mn lichaam me voor de gek houdt Hopelijk blijven de weg bij jou !!
we wachten samen bar gewoon 2 roze treepjes of niet .....haha moeilijk he wachten tacha t is wel beter hoor goed van je volhouden he tot zondag
Ik denk dat ze bij mij zoiezo nog komen (heb de pil nog gepakt ) Maar wel paar x vergeten en antibiotica enzo Maar ik test zoiezo just to be sure SPANNEND
Ja we wachten samen.. En dan willen we zondag of maandag 2 roze streepjes of anders maar de Maar niet al deze onzekerheid.. Word er een beetje moedeloos van.. Voel me beetje rot.. Heb van vanalles last, maar kan ook ontpillen zijn helaas Afwachten.. grrrr
eerlijk gezegd mag die ongie gewoon van mij nu wel komen ben ik gelijk van die onzekerheid af.ben erg sjaggie de laatste dagen gewoon door die stomme testen..................... tacha vergeten pillen? antibiotica? ohoooooh !!!!!!! wil je wel?