NOD mei

Discussie in 'NOD forum' gestart door greet, 28 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    he bar mooie datum is goed ik doe mee en we testen niet eerder meer he? afgesproken hihi

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Ja ik ken het cathy, was ook onwijs teleurgesteld :( van mij mogen ze ook wel komen.. volgende ronde overnieuw dan maar he..
    voel me er ook niet vrolijker op zo

3. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ja cathy,

wij gaan dan testen, als ze weg blijven..
    Niet stiekem eerder doen he... :D
    Dat is dan dinsdag....
    Ben benieuwd..

4. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    ach ja t is niet anders voor ons is t pas de 1e ronde [ voor jouw ook toch?] vind t niet zo heel erg maar leuk is anders dat komt gewoon door die vage lijntjes hihi ;) komt wel goed met ons toch?

5. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    nee hoor mn besluit staat hardstikke vast hoor test niet voor volgende week ben t echt zat nu ....maare kan jij jezelf wel bedwingen om niet stiekem te testen? ;)

6. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ja komt zeker wel goed.. hihi
    Ja is voor mij ook de eerste ronde. Vind het ook helemaal niet heel erg als het niet lukt gelijk. Kan je ook niet verwachten. Maar leuk is anders.
    Het probleem is gewoon die onzekerheid. En als je iets zo graag wilt is het moeilijk..

7. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    ja daar heb je gelijk in...dit is dan jouw eerste kindje toch? dan is t helemaaaal spannend en kan je niet wachten tot t zover is .. :D

8. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Jep dit is de eerste. Mijn vriend heeft altijd gezegd dat hij geen kinderen wilde.. En opeens begon hij erover.. over zijn collega enzo.. echt zo leuk. en hij zei stop maar met de pil :D haha
    Hij zei nee mijn vadergevoelens hebben zich ontwikkeld denk ik..
    Nee ik kan echt niet wachten... Zo spannend hoe het allemaal zal gaan met de zwangerschap enzo..
    Of het wel lukt.. Samen een kindje.. Lijkt me zo geweldig allemaal..

9. ellenD

ellenD Lid

23 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende
    Kampen
    Jeetje, wat spannend allemaal voor jullie....ik weet precies hoe jullie je voelen, ik heb ook gewacht tot ik 6 dagen overtijd was.....wat kunnen de dagen dan lang duren!!!
    Heel veel succes allemaal en ik hoop dat het voor jullie allemaal positief is!

10. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    dank je wel ellen komt wel goed hoor maarre denk niet dat ik je gefeliciteerd heb dusse bij deze :D hartelijk gefeliciteerd met je kleintje lekker gevoel he? ;)

11. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    bar t is allemaal heeel spannend voor jouw zeker was ook helemaal in de wolken toen we gingen oefenen voor de 1e alleen was er te veel mee bezig heeft 2 jaar geduurd toen ik t van me af zette.. verhuis blablabla en toen pats zwanger!! de 2e was ik ook mee bezig maar n stuk minder dat duurde n half jaar scheelde weer ... ben benieuwd met deze x hihi

12. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Als je er te veel mee bezig bent lukt het niet he?? Nee maar de eeerste klusperiode waren we op vakantie in de goede tijd.. Dus misschien heeft dat geholpen..
    Ik ben bang dat ik er ook te veel mee bezig ben.. Als de :evil: komen dan kom ik de volgende ronde niet hier.. Of in ieder geval minder want ga me dan proberen er niet mee bezig te houden.. En na de periode zie je me dan wel weer.. hihi
    Als mijn test positief is dan gil ik de boel bij elkaar.. echt waar... Dan ben ikzo blij!!!
    Het is zo spannend.. alles meemaken.. Het lijkt me echt zoo geweldig.. Ik hoop dat dit wonder mij mag overkomen..

13. cathy

cathy Actief lid

8 mei 2006
    157
    0
    0
    huisvrouw
    ik denk dat het dan minder snel lukt [ mijn ervaring dan he] t is wel heel spannend voor je maar probeer t maar ns misschien helpt t...ik was echt elke maand aan t testen bij de 1e soms gewoon tussendoor heeel frustrerend daarom probeer ik er iets minder mee bezig te zijn...t is maar n tip probeer t maar ns misschien helpt t . ;)

14. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ja dat heb ik dus ook gedaan. Iets van 7 dagen voor mijn nod ofzo.. hihi
    Ik kon het niet laten en ja, als je nog nooit zo'n test in je handen hebt gehad, en ik had er vast 2 gekocht.... Ja dan kon ik het toch ff niet laten..
    Ja ik probeer er ook niet zo mee bezig te zijn.. En als ik afleiding heb is dat ook wel goed.. Maar ja. Savonds thuis of in t weekend dan wil ik toch wel hier kijken, en dan zie je weer is een kindje lopen of een zwangere vrouw, en dan denk ik, had ik ook maar zo'n buik..
    Maargoed, eerst afwachten tot 06-06-06 :D
    Ben erg benieuwd..

15. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Ik zag net dat ik onwijze grote en onwijs veel aders over mijn borten heb lopen :eek:
    Dat heb ik nog nooit gehad..

16. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Volgens mij ben je gewoon zwanger :) !

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Of aan het ontpillen..

18. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Neeee we bekijken het positief :D ;)

19. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Gouda
    Is dat ook weer een kwaaltje van allebei?? :(

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    En ik reeel ;)

Ja bar.. je lijf is nu gewoon heel anders dan met de pil..

tuurlijk hoop ik wel voor je dat je zwanger bent.. maar blijf wel met beide voeten op de grond. ;)

Deel Deze Pagina